Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 08:56 

Dołączył(a): 2014-05-29, 12:17
Posty: 39
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B6
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Yeti
Reduktor: Tur 6
Pojemność: 2000
Moc: 131
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2003
Słabo to ogarnęli ci, co zakładali gaz (wojtgaz na malowniczej).

W Zgierzu na Lipowej zostało ogarnięte dość solidnie - zwłaszcza jestem wdzięczny za ustawienie prawidłowego ciśnienia na reduktorze.

Dzięki temu moja własna próba ustawienia (na najwyższej czułości zbierania map) spowodowała, że na rozgrzanym auto jeździ tak jak powinno natomiast szarpania na zimnym są znośne, da się jeździć bez stracha o dzwona.

Aczkolwiek będę dążył do ich całkowitej eliminacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 09:23 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 490

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Powiedz mi bo ja jestem umówiony w sobotę do Zgierza ale na ulice dokładnie boczna 5, czy to jest jakiś inny serwis KME od tego co Ty byłeś ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 11:28 

Dołączył(a): 2014-05-29, 12:17
Posty: 39
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B6
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Yeti
Reduktor: Tur 6
Pojemność: 2000
Moc: 131
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2003
Ja byłem na ulicy:
Adres: Lipowa 15A, 95-100 Zgierz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 11:39 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 490

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
I to jest warsztat renomowanej firmy KME ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 11:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1951
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 224 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
k232, Tak: https://www.kme.eu/kontakt


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 11:51 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 490

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Ja jadę do dzinksa z tego forum do Łodzi ulica boczna 5, zna ktoś ten warsztat?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 12:28 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13579
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1052 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
k232, zna. To jeden z polecanych zakladow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 13:45 

Dołączył(a): 2014-05-29, 12:17
Posty: 39
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B6
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Yeti
Reduktor: Tur 6
Pojemność: 2000
Moc: 131
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2003
Dobra - nie rozmywać mi tu tematu.

Mówić lepiej, jak wyczaić przyczynę kangurów na zimnym :)

Obserwacja czasów wtrysków na komputerze w trakcie występowania zjawiska nic ciekawego nie daje. Czasy wyglądają ok.

Chwilowe ciśnienie reduktora ? Czy może w ogóle w pizdu go reklamować i żądać wymiany na nowy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 16:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1951
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 224 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
Nagraj osc z tego szarpania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 16:38 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13579
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1052 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
Moim zdaniem zimny vag. Ale piszesz, ze nie, wiec.... Moze osc pokaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-17, 09:35 

Dołączył(a): 2014-05-29, 12:17
Posty: 39
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B6
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Yeti
Reduktor: Tur 6
Pojemność: 2000
Moc: 131
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2003
Wszyscy twierdzą, że 2003 rocznik ALT nie ma prawa mieć zimnego VAG'a ale czy to prawda to ch... wie.

Jak nagrać to "osc" ? Macie na myśli aby sobie jechać z włączonym laptopem i odpaloną aplikacją KME i nagrać filmik z tego co tam widać w trakcie jazdy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-17, 09:42 

Dołączył(a): 2013-05-22, 21:14
Posty: 912
Lokalizacja: Okolice Bełchatowa .795-10-80-70

Pomógł: 71 razy

Auto: Passat b7 , Alfa Mito
Elektronika: ciekły wtrysk lpg Nevo
Wtryskiwacze: Fabryczne , Barracuda
Reduktor: Brak , Silver
Dysze: Fabryczne Brak
Pojemność: 2.0 TSI , 1.4 T-JET
Moc: 211 , 180
Rok Produkcji: 2012 , 2009
dj1910 napisał(a):
Wszyscy twierdzą, że 2003 rocznik ALT nie ma prawa mieć zimnego VAG'a ale czy to prawda to ch... wie.


Jak nie ma , jak ma , miałem kiedys takiego na placu , lał wachę do 40-50 C niemiłosiernie .Trudno powiedzieć które mają a które nie ,mnie się taki trafił .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-05-17, 10:01 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 490

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
dj1910 napisał(a):
Wszyscy twierdzą, że 2003 rocznik ALT nie ma prawa mieć zimnego VAG'a ale czy to prawda to ch... wie.

Jak nagrać to "osc" ? Macie na myśli aby sobie jechać z włączonym laptopem i odpaloną aplikacją KME i nagrać filmik z tego co tam widać w trakcie jazdy ?


Włącz program kme przejdź na górze do zakładki rejestrator i nagraj filmik w czasie jazdy na benzynie od 0-100km/h a później na gazie tak samo. Zapisz i wyślij tutaj, ktoś kto się zna to oglądnie i powie co jest nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-08-11, 22:07 

Dołączył(a): 2014-05-29, 12:17
Posty: 39
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B6
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: Yeti
Reduktor: Tur 6
Pojemność: 2000
Moc: 131
Kod Silnika: ALT
Rok Produkcji: 2003
Koniec historii, przynajmniej dla mnie.

Pisałem w poprzednich postach, że byłem w kwietniu w zgierzu na ustawieniu instalacji w siedzibie KME co nie do końca rozwiązało mój problem (po przełączeniu na gaz do 50stopni temp reduktora szarpania bla bla...)

Posiadawszy kabelek KME kombinowalem na rożne sposoby aby wyeliminować to zjawisko i niestety jedyną opcją która je eliminuje w 100% jest jeżdżenie na ustawieniach wypracowanych razem z KME było podniesienie temperatury przełączenia na LPG na 50 stopni temp reduktora.

Nie próbowalem jeszcze z temp 45 stopni ale zamierzam, może od 45 starczy ;)

Jeszcze bieg jałowy ustawiłem inaczej względem ustawień z KME gdyż na ich ustawieniach potrafił falować na jałowym a po mojej zabawie zjawisko wyeliminowałem w 100%.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 2.0 ALT + KME Nevo czasy wtrysków PB
PostLink | Napisane: 2018-08-12, 08:30 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 490

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Jak wyeliminowałeś falowanie obrotów na biegu jałowym ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO