Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 10:59 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29203
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2743 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
ten czujnik to czasem nie jest ulokowany w przepływomierzu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 11:01 

Dołączył(a): 2017-01-05, 19:54
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo C70
Elektronika: STAG Qmax Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Twin
Pojemność: 2300
Moc: 240
Kod Silnika: B5234T3
Rok Produkcji: 1998
Nie, czujnik temperatury wlotowej znajduje się na plastikowej rurce przed przepustnicą. Jak go odpinam to od razu po OBD widzę jakieś kosmiczne wartości dla temperatury powietrza w dolocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 11:06 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29203
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2743 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Astin napisał(a):
Jak go odpinam to od razu po OBD widzę jakieś kosmiczne wartości dla temperatury powietrza w dolocie.


przecież to normalne, jak potrafiłeś zrobić test czujnika płynu to poświęć jeszcze chwilę na test tego od powietrza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 11:14 

Dołączył(a): 2017-01-05, 19:54
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo C70
Elektronika: STAG Qmax Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Twin
Pojemność: 2300
Moc: 240
Kod Silnika: B5234T3
Rok Produkcji: 1998
Oczywiście że normalne :), chciałem podkreślić fakt że coś tam ten czujnik pokazuje. Co do testu temperatury powietrza, spróbuje się jakoś "wpiąć" w to miejsce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 11:21 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29203
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2743 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Astin napisał(a):
Co do testu temperatury powietrza, spróbuje się jakoś "wpiąć" w to miejsce.

to pół sukcesu bo trzeba jeszcze mierzyć niezależnie tę temperaturę innym termometrem
chyba szybciej sprawdzisz "system" jak pożyczysz czujnik od kolegi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 11:40 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18339
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1114 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
dobrym sposobem jest pomiar temp. czujników po długim postoju auta, podgladając parametry temp. powinny być jak temp otoczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 12:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3738
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 206 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
temat rzeka i możliwości wiele.
np. pompa PB traci wydajność i korekty lecą na + a na LPG są takie jakie sobie ustawisz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 13:26 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22508
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 392 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
zacznij od wymiany pompy paliwa ma być na listwie 3.8 bara i wskazówka ma nawet nie drgnąć przy pałowaniu
a kolejna sprawa sprawdzałeś szczelność w dolocie ? IC lubi być nie szczelny .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 13:44 

Dołączył(a): 2017-01-05, 19:54
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo C70
Elektronika: STAG Qmax Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Twin
Pojemność: 2300
Moc: 240
Kod Silnika: B5234T3
Rok Produkcji: 1998
Panowie, dzięki za zaangażowanie w temat, pompę paliwa i tak miałem wymienić na wydajniejszą więc będzie to już jakiś krok w przód. Natomiast, czy nieszczelność w dolocie w turbodoładowanym silniku nie powinna objawiać się korektami ujemnymi? Tak to rozumiem:
-Nieszczelność w dolocie, mniej powietrza, mieszanka bogatsza

Jeżeli tak nie jest, to czy moglibyście mnie wyprowadzić z błędu i powiedzieć dlaczego? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-05-16, 17:58 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22508
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 392 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Kup sobie vide to się przekonasz .... To specyficzny pojazd zamiast zadawać pytań weź się za robotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-06-12, 11:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-24, 19:20
Posty: 309
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 11 razy

Auto: BMW 735
Elektronika: T-LPGv2.4a , Tech328
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: 0.9 - 1.55 bar Romano
Dysze: 2,5
Pojemność: 3500
Moc: 230pare
Kod Nadwozia: e38
Kod Silnika: m62b35
Rok Produkcji: 1998
Mam ten sam problem, CL do końca obtotomierza. Z rok juz chyba szukam przyczyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-06-14, 20:22 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22508
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 392 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
DIS diagnostyka się kłania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-06-14, 20:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-24, 19:20
Posty: 309
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 11 razy

Auto: BMW 735
Elektronika: T-LPGv2.4a , Tech328
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: 0.9 - 1.55 bar Romano
Dysze: 2,5
Pojemność: 3500
Moc: 230pare
Kod Nadwozia: e38
Kod Silnika: m62b35
Rok Produkcji: 1998
Może jakaś sugestia? Przetrzepałem wszystko chyba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-06-15, 04:44 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22508
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 392 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
DIS to nie inpa ... idę o zakład , że nawet masz niezainstalowanego na kompie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Permanentny Closed Loop
PostLink | Napisane: 2018-06-15, 05:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-24, 19:20
Posty: 309
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 11 razy

Auto: BMW 735
Elektronika: T-LPGv2.4a , Tech328
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: 0.9 - 1.55 bar Romano
Dysze: 2,5
Pojemność: 3500
Moc: 230pare
Kod Nadwozia: e38
Kod Silnika: m62b35
Rok Produkcji: 1998
Hehe, mam na starym laptopie. Specjalnie instalowany dla e36 kolegi. Tylko DIS zajrzał do sterownika silnika.
Poszukam go.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO