Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AC R01 Spadek ciśnienia po regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-10, 22:23 

Dołączył(a): 2012-01-08, 11:41
Posty: 26

Pomógł: 1 razy

Auto: Toyota Corolla AE82
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 1600
Moc: 120
Kod Nadwozia: AE82
Kod Silnika: 4A-GE
Rok Produkcji: 1984
Cześć

Mam w samochodzie reduktor ACR01 (silnik 2.0 136koni), samochód niedawno kupiony więc nie wiem co się wcześniej działo.

Bardzo dużo palił, także podłączyłem kompa żeby wyregulować - sądząc po drut montażu nigdy nie był strojony na drodze.


Ciśnienie było ustawione na wolnych obrotach na 0,9 Bar, zwiększyłem je do 1,1 Bara i wyregulowałem na drodze. Po dwóch dniach z ciekawości jeszcze raz podłączyłem kompa a tu ciśnienie na wolnych obrotach znowu 0,9 Bar.

Do tego podczas regulacji ciśnienia wydaje mi się że sporo obrotów trzeba było zrobić żeby wzrosło ciśnienie z 0,9 do 1,1.

Gdzie szukać przyczyny? Reduktor ma 3 lata i 75 tyś przebiegu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 Spadek ciśnienia po regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-10, 22:26 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28415
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2650 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
marcias napisał(a):
Gdzie szukać przyczyny?

marcias napisał(a):
Reduktor ma 3 lata i 75 tyś przebiegu.

i wystarczy z niego, zamień na Tura


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 Spadek ciśnienia po regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-17, 22:17 

Dołączył(a): 2018-01-10, 22:06
Posty: 391
Lokalizacja: Skaryszew

Pomógł: 10 razy

Auto: audi a4
Elektronika: zenit pro
Wtryskiwacze: hercules
Reduktor: tur
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Kiedyś miałem podobny problem jak zwiększałem ciśnienie. Raz pokazywał więcej raz mniej, choć zmiany było tylko o 0,1 max 0,2 bar. przestałem się tym przejmować zwłaszcza ze auto jeździło dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 Spadek ciśnienia po regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-18, 06:04 

Dołączył(a): 2013-05-22, 21:14
Posty: 645
Lokalizacja: Okolice Bełchatowa .795-10-80-70

Pomógł: 37 razy

Auto: Passat b7 , Alfa Mito
Elektronika: ciekły wtrysk lpg Nevo
Wtryskiwacze: Fabryczne , Barracuda
Reduktor: Brak , Silver
Dysze: Fabryczne Brak
Pojemność: 2.0 TSI , 1.4 T-JET
Moc: 211 , 180
Rok Produkcji: 2012 , 2009
MACIEK30 napisał(a):
Kiedyś miałem podobny problem jak zwiększałem ciśnienie. Raz pokazywał więcej raz mniej, choć zmiany było tylko o 0,1 max 0,2 bar. przestałem się tym przejmować zwłaszcza ze auto jeździło dobrze.




Takie wahania , to w tym redku raczej norma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 Spadek ciśnienia po regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-18, 06:19 

Dołączył(a): 2016-01-25, 19:58
Posty: 299

Pomógł: 3 razy

Auto: Saab 93
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: Napoleon 150NL
Reduktor: MAGIC III POWER
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2004
Mam to samo norma w tym reduktorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 Spadek ciśnienia po regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-27, 21:16 

Dołączył(a): 2010-07-27, 23:23
Posty: 4
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane I phII
Pojemność: 1600
Moc: 107
Kod Silnika: K4M
Rok Produkcji: 1999
Witam.
Ja mam problem z dużym spalaniem.
Mam także jak przedmówca 2.0 136KM i stag 200, wtryski hercules niebieskie, reduktor ac r01 150km sądząc po zdjęciach z internetu bo w specyfikacji figuruje tomasetto alaska.
Wtryski wcześniej miałem ac w01 ale się skończyła listwa i gazownik założył ze średniej półki.
Spala mi auto około 16l.
Moje pytanie, może to być przez zbyt słaby reduktor? Bo 14km zapasu to trochę mało chyba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 Spadek ciśnienia po regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-27, 21:22 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28415
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2650 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
theeye7777 napisał(a):
Moje pytanie, może to być przez zbyt słaby reduktor? Bo 14km zapasu to trochę mało chyba

nie, to na pewno nie przez reduktor
samochód napraw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 Spadek ciśnienia po regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-27, 21:27 

Dołączył(a): 2010-07-27, 23:23
Posty: 4
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane I phII
Pojemność: 1600
Moc: 107
Kod Silnika: K4M
Rok Produkcji: 1999
W aucie pod kątem spalania sprawdzone wszystko, sonda w programie i na stacji kontroli, map sensor, czujnik temperatury, swiece, filtry itp wszystko sprawne.
Pozostaje tylko instalacja lpg.
Kolega ma w tym samym silniku lpg i na 40l robi 380km a ja na 38l 235km ostatnio zrobiłem. Więc chyba że coś jest nieszczelne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 Spadek ciśnienia po regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-27, 21:39 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28415
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2650 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
theeye7777 napisał(a):
Więc chyba że coś jest nieszczelne

nie można wykluczyć, natomiast silnik sprawny nie przyjmie bez checka takiej ilości paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 Spadek ciśnienia po regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-28, 04:02 

Dołączył(a): 2010-07-27, 23:23
Posty: 4
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane I phII
Pojemność: 1600
Moc: 107
Kod Silnika: K4M
Rok Produkcji: 1999
A wczoraj jak patrzyłem to na zegarze przy butli pokazuje że jeszcze 1/5 zbiornika jest a na postoju jak przełączyłem na lpg to chwila i znowu na pb wskoczyło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 Spadek ciśnienia po regulacji
PostLink | Napisane: 2018-05-28, 09:52 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 271
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 18 razy

Auto: Omega b
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Gold
Dysze: 2.4
Pojemność: 2500
Moc: 200
wskazanie na zbiorniku może nie być dobrze ustawione, może być pływak podgięty albo coś, tym co wskazuje wskazanie się nie sugeruj, jedyna pewna kalkulacja to pełny zbiornik i wyjeżdżenie gazu do przełączenia na benzynę


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO