Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: reduktor kme silver pompuje się po cut off do 4 bar
PostLink | Napisane: 2018-06-07, 23:21 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
Witajcie. jestem tu nowy i od założenia mam problem z reduktorami kme silver. w aucie z opisu (5 cylindrów, około 280-300 koni, turbo 1bar) mam dwa silvery, jeden starszy z zaworem bezpieczeństwa wewnętrznym wyczyszczony zregenerowany, drugi silver s6 około 2013rok z zaworem bezpieczeństwa na zewnątrz. ciśnienie ustawione na 1,55 bar względne bo barracudy 130 (nowe) z wyjętymi dyszami są tak na granicy wydajności. Są dwa elektrozawory, mogę jechać na jednym redu, drugim albo dwóch i każdy z nich pompuje się ponad 4 bary bezwzględnego po cut off i lecho sec przechodzi na pb. trochę pomogło włączenia opcji zrzucania ciśnienia ale tylko trochę. słabo mi wychodzi korygowanie po ciśnieniu i dławi się.

co zrobić z tymi reduktorami, żeby to chodziło?

podciśnienie z 4mm rozwiercić na 8mm? (są takie wkrętki/dysze 8mm)
czy coś daje w tym zakresie głowica tuningowa?
rozwiercenie kanałów wysokiego ciśnienia gazu?
jakieś inne tuningi zmniejszające pompowanie?
wiem, zmniejszyć ciśnienie, trochę będę musiał ale chyba nie tędy droga

ogólnie rozumiem, że konstrukcja tego reduktora jest dość nieszczęśliwa bo tu trzeba grzać gaz płynny, a nie nagrzewać lotny po zaworze ale może coś da się zrobić?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reduktor kme silver pompuje się po cut off do 4 bar
PostLink | Napisane: 2018-06-08, 13:19 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18136
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1089 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
A Ty nie masz silvera i tura


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reduktor kme silver pompuje się po cut off do 4 bar
PostLink | Napisane: 2018-06-08, 19:55 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
w sensie, że ten mniejszy jest klapkowy? rozbiore zobaczę. jak to się objawia w pracy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reduktor kme silver pompuje się po cut off do 4 bar
PostLink | Napisane: 2018-06-08, 23:17 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
Może inaczej zrobię, dam drugą listwe wtryskową gazową i zejdę z ciśnieniem na 1 bar? mocniej naciśnięta będzie spręzyna zamykająca lepiej/szybciej zamknie trzpien i też czasy wtrysków się poprawią tylko nie wiem czy sterownik uciągnie z jednego wyjscia dwa wtryskiwacze? lecho sec pro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reduktor kme silver pompuje się po cut off do 4 bar
PostLink | Napisane: 2018-06-09, 00:20 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18136
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1089 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
tomeczekcbr napisał(a):
czy sterownik uciągnie z jednego wyjscia dwa wtryskiwacze? lecho sec pro.



co Ty tam za hybrydę robisz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reduktor kme silver pompuje się po cut off do 4 bar
PostLink | Napisane: 2018-06-09, 23:30 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
Panie, kuni mało! barracuda - Rezystancja cewki: 1,9Ohm .lecho sec pro Minimalna rezystancja wtryskiwacza gazowego 1,25 Ω. więc na dwoje babka wróżyła, wytrzyma albo nie.

dziś jak to z gaziutkiem - każdy dzień przynosi nowe niespodzianki, zatankowałem na shellu, prężność się zmieniła czy co w każdym razie ciśnienie spadło w dużym reduktorze na 1,43, a małym 1,29bar i przestał tak bardzo się przeładowywać ale czasy wtryskiwaczy na OSC nie wyglądaja najlepiej bo przy 5800 czas dwóch obrotów wału jest 20ms, a czas wtrysku pb 15ms lpg 19ms. I to tylko dlatego, że zdjęte jest trochę doładowanie turbo bo przekraczało przepływ maf, normalnie było by więcej milisekund więc nie zakręcę go do 6500.

Co robić Panowie?

jeden osc stary jak przeładowywał przy 1,55, drugi nowy koło 1,40.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reduktor kme silver pompuje się po cut off do 4 bar
PostLink | Napisane: 2018-07-14, 22:20 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
Wymyśliłem coś takiego, kupiłem drugiego dużego silvera, przerobię podciśnienie z węża 4 na 8mm, rozwiercę kanał podciśnieniowy wewnątrz i zasilający . I jeszcze jedną rzecz wymyśliłem. Zawór bezpieczeństwa wyprowadzony jest do króćca podciśnienia. Zaślepię to połączenie (zakładając reperaturkę od nowszego silvera, który niema w tym miejscu dziurki), a wyjście gazu z nadmiaru wyprowadzę przez tą mosiężną śrubę (wywiercę, nagwintuję, wkręcę króciec) co pod nią jest tłoczek ze sprężynką od zaworu bezpieczeństwa. Zadziała?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reduktor kme silver pompuje się po cut off do 4 bar
PostLink | Napisane: 2018-07-16, 10:17 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2012

Pomógł: 226 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Czemu koniecznie muszą to być silvery? Nie lepiej włożyć 2x magic i mieć święty spokój?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reduktor kme silver pompuje się po cut off do 4 bar
PostLink | Napisane: 2018-07-21, 22:22 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
Taniość mną kieruje. Taniość przy zakupie i później, przy następnej regeneracji. Poza tym podobno były niezłe.

Poza tym, zjawisko jakby straciło na sile. Ciśnienie na reduktorach jakby wzrasta z czasem i trzeba je skręcać na mniejsze, i na zimno jest wyższe o 0,2 bar. Wygląda mi na to, że musi się wypracować ta gumowa membrana (ma za wąską tą część, która pozwala się jej poruszać i jest zbyt sztywna, a niska temperatura jeszcze pogarsza sprawę). Dziwne, że przez tyle lat producent sam do tego nie doszedł.

Następną regenerację jaką zrobię to przy składaniu podłączę podciśnienie i zassę membranę w łuk, aby po ściśnięciu jej śrubami więcej materiału zostało w środku, nie będzie taka napięta jak plandeka na żuku.

taki tam doktorat z działania reduktora kme....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reduktor kme silver pompuje się po cut off do 4 bar
PostLink | Napisane: 2018-07-21, 22:58 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22504
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 392 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
po pierwsze
jak będziesz dmuchał z MBC a nie EBC to przerosty będą
dwa by t5 miało tą moc to samo mbc nie wystarczy trzeba dołożyć zapłonu
a jak chcesz by by przerosty były mniejsze to załóż dwa małe magici
a kolejna sprawa ten sterownik jest cienki jak dupa węża do takiego auta

a skoro zacząłeś zabawę z odłączeniem wtyczki od czujnika doładowania i wstawienia gały wprawo
to zrób FMIC i DP ze sportowym katem bo nigdy nie będzie jeździło i będziesz walczył z limiterami
i nigdy nie będzie dobrze jechać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: reduktor kme silver pompuje się po cut off do 4 bar
PostLink | Napisane: 2018-08-01, 22:13 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
mam wydech 3.0" śmierdziela (czyli tylko dwa tłumiki), fmic 550x230 i taki program co idzie ogniem cały czas, niema limitera doładowania (ale ma na przykład limiter przepływu na 800kg/h co mnie w tej chwili blokuje), nie diagnozuje się wcale (nie wyrzuca jawnie błędów, nie wyświetla checka) ale nieraz jakby trybem awaryjnym jedzie i ogólnie z tym programem trzeba uważać bo można silnik upalić.

z ciekawości sprawdzę zapłon vs obroty.

mam już seryjny sterownik 239km (trzeba pół gazu dodać, żeby ruszyc z miejsca) i na jego podstawie kogoś poproszę, żeby mi program zrobił bo stabilniejszy jest, korekty tak nie szaleją.


zdaję sobie sprawę, że ten leszek jest na odstrzał, na razie na tym seryjnym programie chodzi nieźle. raz już w trybie ats poszedł w krzaki i wzbogacił o 70% w zakresie wolnych więc ustawiłem mu na sztywno i wyłączyłem ats.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO