Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ustawienia korekt po ciśnieniu i temperaturze lecho sec pro
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 00:10 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
Witam, mam problem z ustawieniem sterownika lecho sec pro; moje auto z opisu. Ogólnie auto "chodzi" ale wymagam od niego nieco więcej.

Pierwsza sprawa. Dlaczego czas pb: 1,95, korekta: +7% a czas lpg 2,87 (rzeczywiscie +47%)
lub na przykład sandał opór: pb 14,7 korekta +15%, a czas lpg 18,8 (rzeczywista korekta +28%)?

mapa wygląda następująco.

Obrazek

pytanie 2. jak ustawić korektę po ciśnieniu dla barracud 130? (nie można wprowadzać ujemnych tylko dodatnie - wzbogacenie). I o co chodzi z przesunięciem [ms]?

to pewnie będzie coś związane z tym, że przy wysokim ciśnieniu ciężko się wtryskiwaczowi otworzyć - więc dla wolnych obrotów i ciśnienia różnicowego skrajnie wysokiego 2,2 bar dałem wzbogacenie +50% i dopiero było oki

ALE przecież jak silnik pracuje z dużym czasem wtryskiwacza to mniejsze znaczenie ma czas otwarcia/zamkniecia, a wieksze znaczenie ma przepływ ciągły przez niego i wtedy taka korekta powinna być baaardzo ujemna. jak to pogodzić?

tak wygląda zakładka programu do wprowadzania korekt

Obrazek


pytanie 3 jakie korekty po temperaturze gazu powinienem ustawić na początek dla barracud 130?

Pozdrawiam, Tomek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienia korekt po ciśnieniu i temperaturze lecho sec
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 00:38 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20382
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1193 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
auto nalezy wystroic wg korekt obd i z sondą afr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ustawienia korekt po ciśnieniu i temperaturze lecho sec
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 11:29 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
oddzielnej sondy afr na razie nie posiadam; auto jest na boschu me7 i ten sterownik posiada poniekąd sondę szerokopasmową do swojego użytku. na podstawie korekt, które ona wprowadzała ja wprowadzałem korekty po ciśnieniu. i wyszły takie właśnie dziwaczne rzeczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO