Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-04-02, 20:58 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 2253
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 164 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
Bo do tłoczka jest wulkanizowany drops :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-04-02, 21:00 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5731
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 233 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Aaaa.... Tak wkomponowany, że nie widać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-04-08, 21:32 

Dołączył(a): 2011-04-21, 22:17
Posty: 2253
Lokalizacja: Luboń k. Pń-a

Pomógł: 164 razy

Auto: Accord/PuntoII/Mond MK IV
Elektronika: 4+ / 204 / One
Wtryskiwacze: Barracuda/Yeti/Yeti
Reduktor: Silver / AT 09 / TUR
Dysze: Brak/1,9/2.4
Pojemność: 2.0 / 1.2 / 1.6
Moc: 150 / 80 / 125
Kod Silnika: F20B2 / 188A5000 / PNBA
Rok Produkcji: 2000 / 2002 / 2010
Zauważyłem ostatnio, że Barracuda po 10.000km zaczyna klepać niemalże jak Valtek. Czyżby nie ta sama jakość co kiedyś?

Ktoś coś podobnego zaobserwował?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-04-11, 07:57 

Dołączył(a): 2012-01-05, 14:38
Posty: 1776

Pomógł: 162 razy

Auto: VW Passat 1.8 TSI
Elektronika: LGITECH
Pojemność: 1798
Moc: 160
Kod Silnika: CDAA
Rok Produkcji: 2010
Statystyka jest taka, że obecnie wracają wtryskiwacze wszystkich producentów ze względu na syf jaki jest w paliwie i kąsliwości tu nie mają sensu, wystarczy porozmawiać z warsztatami. Znacznie pomaga stosowanie PerfectBlue, inna technologia w porównaniu do innych filtrów daję rade.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-04-11, 08:44 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18124
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1087 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
kiedyś pisali na naszym forum że u naszych zachodnich sąsiadów były kłopoty z wtryskiwaczami keihin i zaczęto je reklamować, producent odpowiedział że nie jest w stanie przewidzieć i wyprodukować uszczelnień w wtryskiwaczu na wszelaki syf jaki jest w gazie. Po prostu jest nie do przewidzenia co dodadzą do gazu. Nawet wtryskiwacze MJ fx które nie mają zderzaka się zasyfiają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-04-11, 09:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13403
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1028 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
LPGTECH_SUPPORT_2, Mateusz, nawet stosowanie filtrow odstojnikowych nie chroni przed syfem. Powyzsze opisane przeze mnie przypadki mialy miejsce w autach z takimi filtrami. Tyle, ze jak wyzej napisalem: przeplukanie wtryskiwaczy benzyna naprawilo je. Czyli syf jest w gazie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-05-31, 14:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3425
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 68 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Czy reputacja Yeti się poprawiła w "międzyczasie"? Czy są już demontowalne?
Muszę wymienić Hany. AC-W03 jakoś nie chcę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-05-31, 19:37 

Dołączył(a): 2013-05-22, 21:14
Posty: 783
Lokalizacja: Okolice Bełchatowa .795-10-80-70

Pomógł: 55 razy

Auto: Passat b7 , Alfa Mito
Elektronika: ciekły wtrysk lpg Nevo
Wtryskiwacze: Fabryczne , Barracuda
Reduktor: Brak , Silver
Dysze: Fabryczne Brak
Pojemność: 2.0 TSI , 1.4 T-JET
Moc: 211 , 180
Rok Produkcji: 2012 , 2009
Włożyłem kilkaset sztuk , na razie nic się nie wysypało ,a te pierwsze mają już trochę nalatane. Filtry włókno szklane lub poliester .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-06-11, 09:04 

Dołączył(a): 2013-10-18, 12:26
Posty: 22
Lokalizacja: Wasilków

Pomógł: 0 razy

Auto: Volkswagen Passat
Elektronika: TECH224
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1998
Panowie Auto jak w podpisie, dragony 2x2 na leżąco po 85kkm mają dość. Czyściłem ale pomogło na 2 miesiące, teraz nie szarpie ale na 1 cylindrze wtrysk popuszcza i po dłuższym postoju jest problem z odpaleniem. Co włożyć żeby było dobrze? W03 jakoś do mnie nie przemawiają. Będę się starał postawić do pionu ale nawiertów nie poprawię bo już kolektor podziurawiony przez monterów więc może na adapterach alu zbuduję listwę czyli opcje widzę takie dwie:
https://www.phjacus.pl/Y127-Wtryskiwacz ... p3453.html

lub

https://www.phjacus.pl/Y145-Wtryskiwacz ... p3247.html

Chyba że ktoś ma inny pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-06-11, 09:08 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18124
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1087 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
ale Twój wynik to i tak piękny i ja bym włożył cztery nowe, najlepiej, najszybciej. Zapewne powinny się spłacić i te pierwsze. Policz sobie różnicę w cenie wymiany na inne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-06-11, 10:40 

Dołączył(a): 2013-10-18, 12:26
Posty: 22
Lokalizacja: Wasilków

Pomógł: 0 razy

Auto: Volkswagen Passat
Elektronika: TECH224
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1998
No i chyba wrzucę barracude, mam nadzieję że będzie najs.
Podpowiedzcie proszę czy łatwiej upychać te wtryskiwacze na grzebieniu czy na adapterach alu?
Do adapterów muszę zamówić od razu opaski, wąż parker 12mm ma bodajże 19mm średnicy zewnętrznej to brać opaski IDEAL 16-27 czy NORMA 16-27?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-06-11, 10:48 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28838
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2697 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
MMichał napisał(a):
16-27

jakie 27, max 22 a i tak mogłyby być mniejsze
w tym silniku lepiej jednak pojśc w montaż z rozdzielaczem, wtedy opaski max 16 mm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-06-11, 10:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-17, 09:42
Posty: 442
Lokalizacja: Myślenice

Pomógł: 9 razy

Auto: BMW E30 / Fiat Panda
Elektronika: /Tech 224
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: Tomasetto AT09
Dysze: 1,8mm
Pojemność: 2700 / 1100
Moc: 122 / 55
Kod Nadwozia: E30
Kod Silnika: M20B27 /
Rok Produkcji: 1990 / 2004
Trójniki możesz dać plastikowe zamiast aluminium i opaski samozaciskowe
din

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: YETI vs BARRACUDA
PostLink | Napisane: 2018-06-11, 11:38 

Dołączył(a): 2013-10-18, 12:26
Posty: 22
Lokalizacja: Wasilków

Pomógł: 0 razy

Auto: Volkswagen Passat
Elektronika: TECH224
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1998
Aha, ok.
To tak w skrócie jak wezmę zestaw z trójnikami alu czyli 12mm to do tego opaski z normy 12-22 i wąż parker 12 i jazda.
Jak wezmę zestaw z rozdzielaczem plastikowym (krócieć 6mm) to do tego najlepiej opaski samozaciskowe tylko że na stronce jacusia nie ma dwóch wymiarów a jeden :/ więc pewnie opaska 10mm to ta właściwa.
Przy rozdzielaczu jaki wężyk kupić na odcinek rozdzielacz-wtryskiwacz. Parkera 5mm naciągnę?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO