Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 'nowoczesny' silnik w klasyku
PostLink | Napisane: 2018-06-09, 18:04 

Dołączył(a): 2015-09-19, 12:35
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Daję sobie spokój z dyskusją o wiązce, zrób przerób pogadamy. Ja raz w życiu robiłem, żeby było tak jak ma być prawie cała wiązka idzie od nowa + kilka zmian w sterowniku silnika. Serwo podciśnieniowe będzie 2 razy większe niż hydrauliczne nie obejdzie się bez cięcia blachy. Takie przeróbki robi się kiedy ma się samą goła budę i buduje się auto stylizowane. Wtedy jest więcej pola manewru bo środek również zwykle mocno się zmienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 'nowoczesny' silnik w klasyku
PostLink | Napisane: 2018-06-09, 18:21 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22428
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 389 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
v12 z bmw e38 /e32 / e31


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 'nowoczesny' silnik w klasyku
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 07:25 

Dołączył(a): 2008-10-25, 10:47
Posty: 161
Lokalizacja: Częstochowa

Pomógł: 1 razy

Auto: Renault Scenic/Audi 80
Elektronika: TECH304/BRC P&D
Wtryskiwacze: HANA zielona/BRC
Reduktor: LR IG1 (IGS)/BRC 1500
Pojemność: 1800/2800
Moc: 115/174
Kod Nadwozia: JA/8C B4
Kod Silnika: F4P/AAH
Rok Produkcji: 2002/1992
hubertb napisał(a):
Daję sobie spokój z dyskusją o wiązce, zrób przerób pogadamy.


Ale czemu uważasz że nie robiłem??
Właśnie że robiłem i to nie raz, zabawy jest ale nie jest to jakaś niewykonalna robota.
Jeśli do maluchów wkładało się 1.1 mpi to do rollsa nie wsadzi się innego silnika?? bez przesady.

Temat do zrobienia, ale na taki projekt trzeba liczyć ok 50.000 PLN bo po drodze wyjdzie jeszcze wiele rzeczy do zrobienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 'nowoczesny' silnik w klasyku
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 08:06 

Dołączył(a): 2015-09-19, 12:35
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Tu pełna zgoda 50 tys trzeba by mieć. V12 uważam za lepszą propozycję, ja bym jednak remontował silnik Rollsa. Czy kolega może powiedzieć jaki tam silnik jest pod maską ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 'nowoczesny' silnik w klasyku
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 08:39 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22428
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 389 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
v12 z BMW było w angielskich autach więc nie będzie to profanacja tylko swap na nowszy model


Załączniki:
v12 bmw.jpg
v12 bmw.jpg [ 150.83 KiB | Przeglądane 207 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 'nowoczesny' silnik w klasyku
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 14:23 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5622
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 229 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Jeśli to poważny temat, a nie jakieś trolowanie, to jedna uwaga. Takie rzeczy robi się samemu (jak sie potrafi), bo żaden mechanik nie będzie sie w to bawił tak, żeby było zrobione tip top i w efekcie wyjdzie wstrętne kosztowne druciarstwo zagrażające bezpieczeństwu.
No chyba że będzie to robił jakiś "specjalista" od takich modów, to może wyjdzie, ale to i tak niepewne, natomiast pewna pędzie kwota - jeszcze dużo większa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 'nowoczesny' silnik w klasyku
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 14:37 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20182
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1182 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
jak mechanik policzy wg roboczogodzin to wlasciciel zbankrutuje :) dlatego moim zdaniem jesli sie w to bawic to tylko majac duzo czasu, wiedze i zaplecze techniczne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 'nowoczesny' silnik w klasyku
PostLink | Napisane: 2018-06-12, 16:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6260
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 693 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
lukaman napisał(a):
Cena wozu to 15k. Na ten cel jestem w stanie przeznaczyć +/- drugie tyle (wyżej to żona się pokapuje).
Z takim kapitałem to módl się by Ci starczyło na choćby dawcę. Jak sam nie masz pojęcia to na twoim miejscu bym odpuścił sobie taki projekt bo albo jak już wspomniano skończy w polu zarośnięty zielskiem lub finansowo się pogrzebiesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO