Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-06-13, 12:35 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24758
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 938 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
to wyjaśnij mi w takim razie, skoro luzy były w normie, to jakim cudem doszło do wypalenia gniazd ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-06-13, 17:37 

Dołączył(a): 2018-05-07, 19:44
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi a6 c5
Pojemność: 2789
Moc: 193
Rok Produkcji: 2000
Wypalenia zaworów. Mechanicy potocznie mówią że gniazd uważam, że grzybków zaworowych. Tak jak pisałem wcześniej auto od początku założenia instalacji było dużo słabsze niż na benzynie. Możliwe, że reduktor był słaby i strojenie niepoprawnie wykonane. Auto jeździło na regulację, które na dłuższą mete nic nie dawały. Nie jestem fachowcem od gazu ani super mechanikiem ale uważam, że instalacja nie była poprawnie zamontowana co przyczyniło się do wypalenia zaworów. Stąd moja ocena dla tego warsztatu, która widocznie bardzo jest komuś nie na rękę na tym forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-06-16, 14:33 

Dołączył(a): 2010-09-15, 15:15
Posty: 603
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 38 razy

Auto: Honda CR-V
Elektronika: BRC SQ24
Reduktor: BRC Genius
Pojemność: 1973
Moc: 147
Kod Silnika: B20Z1
100 tys to jakoś w normie u japończyka. I aż dziw że przy takim przebiegu i braku regulacji luzy w normie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-06-21, 14:25 

Dołączył(a): 2009-06-24, 21:23
Posty: 1401
Lokalizacja: instalacje gazowe stag , Lublin, kontakt: PW

Pomógł: 68 razy

Auto: A4 B7
Elektronika: Qnext
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: ~210
Kod Nadwozia: 8E
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2006
Trzeba mieć fantazje żeby oskarżać gazownika że po >>> 100 tys <<< km uszkodzeniu uległa głowica z winy instalacji LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-06-23, 13:12 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5797
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 234 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
To może ja się udzielę w roli adwokata. Zawory to sprawa faktycznie dyskusyjna, ale wg właściciela sama instalacja nie działa jak trzeba od początku i warsztat sobie z nią nie radził. A to jest opinia jednoznaczna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-06-24, 22:57 

Dołączył(a): 2010-09-15, 15:15
Posty: 603
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 38 razy

Auto: Honda CR-V
Elektronika: BRC SQ24
Reduktor: BRC Genius
Pojemność: 1973
Moc: 147
Kod Silnika: B20Z1
Opinia jednoznaczna? Sorry, kto normalny jeździ na źle skonfigurowanej czy też ustawionej instalacji? Każdy kto korzysta z tego forum wie że jest parę osób w Krakowie które są w stanie ogarnąć strojenie. Jak by było potwierdzenie z innego źródła o błędnym montażu to rozumiem... a nie że ktoś jeździł 100 tys na bombie z gazem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-07-04, 19:51 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5797
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 234 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Ale to jest cały czas opinia, tylko jakoś tam uzasadniona, a nie dokumentacja.
Poza tym co w tym dziwnego że ktoś jeździ 100 tys km na niedziałającej instalacji? Przecież 90% użytkowników lpg tak jeździ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-07-07, 22:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3720
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 205 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
Struna napisał(a):
to wyjaśnij mi w takim razie, skoro luzy były w normie, to jakim cudem doszło do wypalenia gniazd ?

to chyba pytanie retoryczne jest a przynajmniej na forum technicznym tak je trzeba traktować.

Jamajczyk napisał(a):
auto od początku założenia instalacji było dużo słabsze niż na benzynie.

i tu może być odpowiedz choć pewności jednak nie ma.

traks napisał(a):
Sorry, kto normalny jeździ na źle skonfigurowanej czy też ustawionej instalacji?

taki który naczytał się forum i wybrał warsztat z listy polecanych a później został z ręką w nocniku. jest gwarancja więc nikomu nie daje się grzebać zwłaszcza że instalka niezbyt popularna a nawet coś mi swita że były zabezpieczane kluczami żeby nikt nie wtykać paluszków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-07-08, 20:49 

Dołączył(a): 2015-10-13, 16:32
Posty: 48
Lokalizacja: KR

Pomógł: 2 razy

Auto: Ford Fiesta Trend, GoldX
Elektronika: STAG Q-BOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: ACR01
Dysze: ?; dopytam
Pojemność: 1388
Moc: 96
Kod Nadwozia: MK7 (JA8)
Kod Silnika: SPJC
Rok Produkcji: 2013
Fantazję to trzeba mieć, aby przez 100 tys. kilometrów jeździć na regulacje do zakładu, który sobie nie radzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-07-30, 10:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-30, 19:06
Posty: 60
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 2 razy

Auto: Opel Vectra C
Elektronika: Stag 4 Qbox Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: AC-R01 (250)
Pojemność: 2.0T
Moc: 175
Kod Silnika: Z20NET
Rok Produkcji: 2005
NIE POLECAM - MEXOL
ul. Mogilska 118
31-445 Kraków

Myślałem że raczej nic tu nie napisze ale jednak. Są to moje spostrzeżenia kiedy na gazie już mam nawiniętych sporo KM, i obecnie jeżdżę już kolejnym autem z instalacja LPG - gdzie o dziwo wszystko chodzi jak należy i tłumaczenie niedomagań że te auta tak mają nie jest rozwiązaniem problemu.

pokrótce: autko Almera N16 przebieg udokumentowany 140tys, stan techniczny autka idelany, założona instalacja LPG firmy BRC. Przed montażem zapytałem o zdejmowanie kolektora do robienia nawiertów - w odpowiedzi usłyszałem że posiadają specjalną maszynę do odciągania podczas wiercenia przez co nie ma możliwości aby opiłki dostały się do silnika... (pewnie odkurzacz..)
Po odbiorze auta, od razu miałem wrażenie że coś jest nie tak, silnik dziwnie pracował i wywalało checka. Po kilku dniach pojechałem do warsztatu na odczyt błędu - po szybkiej diagnozie usłyszałem "cewka do wymiany, ehhh to już wiem czemu takie jaja ze strojeniem były..." - bez komentarza. Po wymianie cewki miałem zgłościć się na strojenie. Przyjechałem, specjalista wpiął komputer, po chwili zaczął gazować autem i po 10 min. usłyszałem autko zestrojone będzie pięknie śmigać... Chwilę po tym miałem wyjazd na wakacje, trasa ok 1000km, ogólnie auto zaczęło dobrze chodzić ale... zauważyłem że po przekroczeniu 4000 obrotów auto podczas jazdy na LPG tak jak by nie domagało. Odczucie jakbym, ciągnął za sobą coś bardzo ciężkiego, auto chce jechać ale nie daje rady, dławi się. poniżej 4k obrotów chodzi ok (na PB chodziło super, od 4tys on dopiero zaczynał mocno ciągnąć). Znowu pojechałem do warsztatu, po minach już widziałem że tu się nie lubi powracających klientów, no chyba ze na wymianę filtrów.. Pan podpiął laptopa, pogazował, mówi nowa mapa zrobiona, proszę się przejechać... Przejechałem i jak przypuszczałem bez zmian.. Byłem z tym problem jeszcze raz, ale usłyszałem że: z tego co on wie te silniki mogą tak mieć.. Wiedziałem że pierdoli bzdury, bo wcześniej podpytałem na forum almery innych użytkowników i ogólna opinia że silnik lubi LPG i bez problemów na nim pracuje... Jak że problem był odczuwalny tylko przy prędkościach autostradowych zacząłem go bagatelizować aż się do niego przyzwyczaiłem.
Będąc tam odniosłem wrażenie że człowiek z którym rozmawiam nie ma bladego pojęcia o tym co robi. Ale to tylko moje odczucie.

Od tamtego czasu minęły ponad 3 lata, w między czasie mam już kolejne autko z LPG (które odpukać chodzi aż miło), i z perspektywy czasu i swojej wiedzy (sporo tego forum juz przeczytałem) widzę na kogo tam trafiłem.

Tak że po przeczytaniu mojej krótkiej histori sami oceńcie czy warto tam oddać auto.
ja osobiście odradzam ten warsztat.
MEXOL
ul. Mogilska 118
31-445 Kraków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-07-30, 10:48 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24758
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 938 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
a wystarczyło dostroić auto podczas jazdy, bo na postoju to sobie można co najwyżej jałowe obroty regulować.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-07-30, 11:16 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1093
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Wniosek jeden - nie montować archaicznego brc i po klopocie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-07-30, 13:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-12-30, 19:06
Posty: 60
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 2 razy

Auto: Opel Vectra C
Elektronika: Stag 4 Qbox Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: AC-R01 (250)
Pojemność: 2.0T
Moc: 175
Kod Silnika: Z20NET
Rok Produkcji: 2005
Ja mogłem tego wtedy nie wiedzieć bo byłem zielony w temacie LPG, a opisana prze zemnie sytuacja pokazuje tylko poziom tego warsztatu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-07-30, 13:34 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24758
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 938 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
psooya napisał(a):
Wniosek jeden - nie montować archaicznego brc i po klopocie.

Myślisz, że jak by to był stag czy tech, to po takiej "regulacji" na postoju byłoby lepiej ?
Myślę, że byłoby gorzej niż w BRC.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Małopolskie
PostLink | Napisane: 2018-07-30, 15:52 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1093
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Nie serwisuje brc gdyz sposob montażu nie nadaje sie w sumie do żadnego silnika. Druga sprawa to oprogramowanie i kombinowanie. Tech tak samo sie nie nadaje ale kto co woli.
Montować to co każdy ogarnie na gratach które w odrobinie spełnia prawa fizyki - pojedyncze wtryski.
Zadnych LR BRC Elpigaz itp wynalazków jak tartarini itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO