Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Odpala na LPG, a na benzynie nie.
PostLink | Napisane: 2018-06-13, 00:16 

Auto: Lacetti
Elektronika: PRINS
Pojemność: 1.8
Moc: 122
Rok Produkcji: 2007
Hej, nowy na forum, choć samochodami na LPG jeżdżę od ponad 10 lat ;)
Głównie styczność miałem z naszym STAG'iem (ostatnio STAG4) i nie narzekałem.
Ale nie o tym. Całkiem niedawno stałem się posiadaczem Chevroleta Lacetti z 2005r, silnik 1.6 109km i fabryczna (zapewne zakładana przez dealera) instalacja LPG marki PRINS. Prinsa nigdy nie miałem, ale ponoć instalki dobre.
Nie wiem jak się nazywa itd. dlatego mam kilka fotek.
O co chodzi:

Po pracy wsiadam w auto i odpala, jadę jakieś 50-100m i auto zdycha, nie da się go odpalić. Zjeżdżam na pobocze i odłączam akumulator na +/- 2, 3 minutki. Nadal nic, kręci jak głupie, pompa pracuje, ale nie chce odpalić. Odpalam auto awaryjnie na LPG (dobrze że większość instalacji odpala się awaryjnie podobnie) i mimo niezadowolenia auta przez pierwsze 200-300m jadę, jadę tak 40km aż zajeżdżam do domu.
W garażu sprawdzam po kolei, pompę paliwa (daje paliwo, mocny strumień przy samej listwie wtrysków), wtryskiwaczy dostają prąd po zapłonie (plus, zapewne sterujący jest minus), wymieniłem świece (na te same, NGK) i przewody na nowe (oryginały). Nadal nic. Odłączyłem akumulator na całą noc, może coś się zresetuje. Nie. Odłączyłem instalację LPG, może ona coś mieszała. Nadal nic. Po odpaleniu awaryjnym na LPG i przełączeniu na PB auto od razu gaśnie. Dodatkowo świeci check engine. Niestety nie mogę się połączyć zarówno ELM327 jak i VAG KKL.