Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-06-18, 13:24 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 1884

Pomógł: 210 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
tomeczekcbr napisał(a):
a że tak się nieśmiało zapytam 2x barracuda na cylinder?

Zastanowiłeś się jak to będzie działać na biegu jałowym i małych obciążeniach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-06-18, 21:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-05, 00:21
Posty: 441
Lokalizacja: Auto-Dakar Wa-wa ul. Mechaników 9

Pomógł: 25 razy

Auto: Panda/Audi
Elektronika: SKY MAX /SKY MAX
Wtryskiwacze: PRINCE/EkoPower
Reduktor: Gold GT/Gold GT 500+
Dysze: -/-
Pojemność: 1.4 T-Jet/2.7
Moc: 250- i rośnie/300
Kod Nadwozia: -/-
Kod Silnika: -/-
Rok Produkcji: 2007/2003
lpg_jet napisał(a):
Zastanowiłeś się jak to będzie działać na biegu jałowym i małych obciążeniach?

Wzorowo o ile pociągnie to odpowiedni sterownik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-06-18, 21:55 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
nieśmiało się przyznam, że chodzi mi po głowie taki podwójny wtrysk u siebie ale liczę na to, że ktoś przetestuje te połączenie przede mną:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-06-18, 22:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28368
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2646 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
w testach mam sterowanie reduktorem - wzrost ciśnienia wraz ze wzrostem mapa, dowolnie konfigurowalne, więc nie będą potrzebne dwa wtryski
jeszcze z miesiąc i będą wersje "komercyjne"
ale jak bardzo chcesz to bezpiecznie możesz zrealizować dwa wtryski na KME 8 cyl. dla silnika 4 cyl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-06-18, 22:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-05, 00:21
Posty: 441
Lokalizacja: Auto-Dakar Wa-wa ul. Mechaników 9

Pomógł: 25 razy

Auto: Panda/Audi
Elektronika: SKY MAX /SKY MAX
Wtryskiwacze: PRINCE/EkoPower
Reduktor: Gold GT/Gold GT 500+
Dysze: -/-
Pojemność: 1.4 T-Jet/2.7
Moc: 250- i rośnie/300
Kod Nadwozia: -/-
Kod Silnika: -/-
Rok Produkcji: 2007/2003
tomeczekcbr napisał(a):
nieśmiało się przyznam, że chodzi mi po głowie taki podwójny wtrysk u siebie ale liczę na to, że ktoś przetestuje te połączenie przede mną:)


Przetestowane , generalnie najlepsza alternatywa przy mocach przed i powyżej 100hp z cylindra.
Podstawą jest odpowiedni sterownik 4-cyl. Nam wyszło że nie każdy może udźwignąć taką specyfikację.


Załączniki:
29983371_354199775087584_1272523267797088548_o.jpg
29983371_354199775087584_1272523267797088548_o.jpg [ 309.18 KiB | Przeglądane 242 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-06-18, 22:19 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
Mirosław - rozumiem że wzrost doładowania turbo = wzrost map o tą samą wartość = wzrost ciśnienia RÓŻNICOWEGO gazu? czyli wtedy ciśnienie absolutne rośnie dwukrotnie?

coś takiego zrobiłem na szybkim patencie dla wtryskiwaczy benzyny w volvo zeby zwiekszyc tymczasowo ich wydajność żeby nie zapętlały się ale o gazie nie myślałem bo mi kme przeładowuje jak tylko mam ~1,5 roznicowego. 1,2 jeszcze jest do opanowania lecho sec'em a przy 1 barze będzie pewnie płynniutko bez szrpniec.

albo ja zle rozkminiam.

Vicia - bardzo ładne 1,8t. a co zrobić jak silnik ma 5 cylindrów?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-06-18, 22:37 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 362

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Mirosław napisał(a):
w testach mam sterowanie reduktorem - wzrost ciśnienia wraz ze wzrostem mapa, dowolnie konfigurowalne, więc nie będą potrzebne dwa wtryski
jeszcze z miesiąc i będą wersje "komercyjne"
ale jak bardzo chcesz to bezpiecznie możesz zrealizować dwa wtryski na KME 8 cyl. dla silnika 4 cyl.
KME i po dwa wtryski to jedna z opcji (chyba mówił, że sprawdzona) jaką bierze pod uwagę Pan Piotr.
Twoja koncepcja przy doładowaniu rzędu 1 bar wymusza maksymalną amplirudę ruchów ciśnienia pewnie ok 3 bar - który reduktor sobie z tym zadowalająco poradzi?
Wydaje mi się, z naciskiem na wydaje, że najrozsądniejsza i najbezpieczniejsza opcja to 1 wtrysk na cylinder i dolanie benzyny. Eksperymenty są fajne, ale nie w aucie, które ma służyć niezawodnie do dojazdów do pracy itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-06-18, 23:21 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 2095
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 125 razy

Auto: Civic
Elektronika: Bez gazu
Polaczenie po 2 wtryski juz dawno jest opanowane. Kilka razy nawet modowalem sterownik wstawiajac klucze o duzo mniejszym Rds-on niz fabryczne.

tomeczekcbr napisał(a):
ak, tylko jeśli prąd tranzystora zostanie przekroczony to spali sie on i tyle z niego będzie, a jeśli przekoczona bedzie jego max moc strat przy danej temperaturze to po prostu mozna przenieść sterownik np do nadkola gdzie jest zimniej, albo nakleić radiator na driver, albo dać pastę termo przewodzącą między płytkę, a obudowę bo często w seryjnych ecu nawet tego niema nie wiem jak jest w lpg bo mało lpg w życiu widziałem




Moc tracona jest zalezna bezposrednio od plynacego pradu, a ten bezposrednio od rezystancji obciazenia (zakladajac stale napiecie). Maksymalna moc strat to parametr dosc wirtualny, a co do max pradu to te 15A nie jest jakims strasznym pradem dla zadnego nowoczesnego mosfeta, i to jeszcze impulsowo. Najwazniejsze zeby nie przekroczyc okreslonej temperatury zlacza. Mozna to zrobic na kilka sposobow np. zmniejszajac prad obciazenia, zapewniajac lepsze chlodzenie tranzystora, dajac kilka tranzystorow rownolegle itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-06-19, 08:24 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28368
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2646 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
tomeczekcbr, wkrótce przedstawię/opiszę zasadę działania. Sterowanie nie ma mankamentów typu "przerosty". Zachowuje zaprogramowaną wartość ciśnienia dla każdej wartości mapa. Z dołu ograniczeniem jest tylko minimalne ciśnienie jakie da się ustawić na reduktorze. W górę to ile gaz swoim ciśnieniem wydoli a reduktor termiczne "wytrzyma". :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-06-19, 21:49 

Dołączył(a): 2018-06-02, 21:48
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Auto: v70 99
Elektronika: sec pro
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: 2x kme silver
Dysze: wyjęte
Pojemność: 2319
Moc: 300
jeśli to przerostó niema to w takim razie czekam z niecierpliwością.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-06-27, 18:42 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 985
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Dragon gold jeszcze opędzi ~250KM z 4 piecy potem lipa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO