Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 17:59 

Dołączył(a): 2018-07-10, 19:31
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Kia Sportage
Elektronika: Prins vsi
Pojemność: 2000
Moc: 141
Kod Nadwozia: Suw
Rok Produkcji: 2006
Witam. Mam pytanie do starszych kolegów. Chce zregenerować reduktor ale nie jestem pewien czy jest on dwu membranowy. W załączniku przesyłam zdjęcia z etykietą. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.


Załączniki:
Komentarz: Reduktor prinsa
20180701_151418-1134x2016.jpg
20180701_151418-1134x2016.jpg [ 395.44 KiB | Przeglądane 214 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 18:20 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3271
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 321 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Sądząc po zdjęciu - jedna membrana.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 07:07 

Dołączył(a): 2018-07-10, 19:31
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Kia Sportage
Elektronika: Prins vsi
Pojemność: 2000
Moc: 141
Kod Nadwozia: Suw
Rok Produkcji: 2006
A te oznaczenie przy nagłówku reduktora
" PRINS AUTOGAS SYSTEMEN B V " I to "B" nie oznacza iż jest dwu membranowy? Bo znalazłem na allegro coś takiego http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6778185943
Moje pytanie czy to"B" jest tym oznaczeniem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 07:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-07-08, 18:21
Posty: 79
Lokalizacja: Katowice

Pomógł: 3 razy

Auto: Citroen C5 X7
Elektronika: LR Omegas-Eurogas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Nadwozia: Tourer
Kod Silnika: DW10A
Rok Produkcji: 2009
B.V. to znaczy Sp. z o.o.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 07:44 

Dołączył(a): 2018-07-10, 19:31
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Kia Sportage
Elektronika: Prins vsi
Pojemność: 2000
Moc: 141
Kod Nadwozia: Suw
Rok Produkcji: 2006
Dzięki :D już wiem że jest to jedno membranowy czyli oznaczenie "H" jest jak byk :D
A ktoś już regenerował takie reduktor?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 07:48 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28392
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2648 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
gandis napisał(a):
A ktoś już regenerował takie reduktor?


nie, będziesz pionierem :>
jeśli nie ma wżerów w korpusie to operacja uda się na pewno


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-13, 05:57 

Dołączył(a): 2018-07-10, 19:31
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Kia Sportage
Elektronika: Prins vsi
Pojemność: 2000
Moc: 141
Kod Nadwozia: Suw
Rok Produkcji: 2006
Mirosław napisał(a):
gandis napisał(a):
A ktoś już regenerował takie reduktor?


nie, będziesz pionierem :>
jeśli nie ma wżerów w korpusie to operacja uda się na pewno



Aż mam dreszczyk emocji :-D najwyżej będzie trzeba kupić już zregenerowany hahaha


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-13, 16:57 

Dołączył(a): 2011-04-18, 11:02
Posty: 15
Lokalizacja: 3 city / Brodnica

Pomógł: 1 razy

Auto: Lexus RX 300
Elektronika: Prins VSI
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins VSI H
Pojemność: 3000
Moc: 204
Kod Nadwozia: POZDRAWIAM
Kod Silnika: 1 MZ FE
Rok Produkcji: 2004
gandis napisał(a):
Mirosław napisał(a):
gandis napisał(a):
A ktoś już regenerował takie reduktor?


nie, będziesz pionierem :>
jeśli nie ma wżerów w korpusie to operacja uda się na pewno



Aż mam dreszczyk emocji :-D najwyżej będzie trzeba kupić już zregenerowany hahaha
A ja już po regeneracji, prosta sprawa, nowe uszczelki, końcówki, trzpień tylko najgorzej wykręca się dysze w środku kluczem 18 musi mieć cienkie ścianki, ale udało mi się odkręcić dorobionym kluczem, poskładane wszystko ładnie odpalam auto i.... Gaśnie od razu po przełączeniu na gaz... Zaworek mały na butli odkręcony, wielozawor podpięty(bo odpinalem) wtyczki przy reduktorze siedzą ciasno... Druga próba i.... Dalej to samo... Pytanie, co jest grane? Śruby regulacyjnej na imbus nie ruszałem,... Ktoś podpowie? Czy i tak na regulację muszę się udać? Dzięki za pomoc.

Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-13, 17:25 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28392
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2648 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Ohapara napisał(a):
Pytanie, co jest grane?

no jak to co, reduktor źle złożyłeś
tylko nie pytaj w którym miejscu, bo nie nagrałeś filmu ze składania :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-13, 17:54 

Dołączył(a): 2011-04-18, 11:02
Posty: 15
Lokalizacja: 3 city / Brodnica

Pomógł: 1 razy

Auto: Lexus RX 300
Elektronika: Prins VSI
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins VSI H
Pojemność: 3000
Moc: 204
Kod Nadwozia: POZDRAWIAM
Kod Silnika: 1 MZ FE
Rok Produkcji: 2004
Mirosław napisał(a):
Ohapara napisał(a):
Pytanie, co jest grane?

no jak to co, reduktor źle złożyłeś
tylko nie pytaj w którym miejscu, bo nie nagrałeś filmu ze składania :mrgreen:
Nie nie możliwe, przecież tam nie ma co źle złożyć! Patrząc od końca: sprężynka( lekko ją rozciągnął email), grzybek zagłębieniem do dołu - gumka wtopiona w metal do góry, potem wkręcana dysza, potem trzpień ruchomy wsunięty w talerzyk (chodziło to płynnie i bez zacięć, membrana skręcona, ( odwrotnie się nie da membrany wpasować bo nie pasują otwory na śruby) potem gruba sprężynka w kształcie trójkąta ( wąskie do membrany i szerokie do dekla (a dokładnie do szerokiej podkładki do zaworka regulacyjnego) skręcone ładnie, płyn chłodniczy nie cieknal. Dwa razy rozkręcałem i sprawdzałem poprawność montażu , poniżej kilka fotek i na jednym zdjęciu uszczelki których nie wykorzystałem , hmmm???ObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-13, 18:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28392
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2648 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
no i co mam na to odpowiedzieć?
może zacytuję sąsiada, któremu jak coś nie działa po jego "akcjach" to marudzi; kurna wszystko jest sprawne. ale nie współpracuje
ale mimo wszystko zaryzykuję diagnozę - sprężyna na pewno we właściwą stronę? :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-13, 18:12 

Dołączył(a): 2011-04-18, 11:02
Posty: 15
Lokalizacja: 3 city / Brodnica

Pomógł: 1 razy

Auto: Lexus RX 300
Elektronika: Prins VSI
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins VSI H
Pojemność: 3000
Moc: 204
Kod Nadwozia: POZDRAWIAM
Kod Silnika: 1 MZ FE
Rok Produkcji: 2004
Dwa raz zdejmowałem o rozkrecalem reduktor, za drugim razem nie zakręciłem zaworów przy butli , ale przy wykręcaniu nawet nie czułem i nie ulatnial się gaz przy reduktorze, elektrozawór się zepsuł? Odłączyłem od niego wtyke i zakręciłem taki Ala zaworek co trzpieniu jeździ, potem. Go odkręciłem, jakby gaz do reduktora nie dochodzil
Mirosław napisał(a):
no i co mam na to odpowiedzieć?
może zacytuję sąsiada, któremu jak coś nie działa po jego "akcjach" to marudzi; kurna wszystko jest sprawne. ale nie współpracuje


Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-13, 20:58 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3271
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 321 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Ohapara napisał(a):
odpalam auto i.... Gaśnie od razu po przełączeniu na gaz

A pytanie uzupełniające - reduktor Prinsa, a reszta z jakiej stajni?
Jeżeli, to Prins, to prawdopodobnie jest za wysokie ciśnienie gazu, bo gdyby było za niskie (gaz do reduktora nie dochodził), to silnik nie powinien gasnąć, tylko wrócić na benzynę.
Warto mieć zabudowany manometr i wtedy wszystko widać jak na łopacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-13, 21:01 

Dołączył(a): 2011-04-18, 11:02
Posty: 15
Lokalizacja: 3 city / Brodnica

Pomógł: 1 razy

Auto: Lexus RX 300
Elektronika: Prins VSI
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins VSI H
Pojemność: 3000
Moc: 204
Kod Nadwozia: POZDRAWIAM
Kod Silnika: 1 MZ FE
Rok Produkcji: 2004
Część gimak, milion twoich postów czytałem, więc wiedzę teoretyczną posiadłem;) silnik po przełączeniu na gaz gasnie, momentalnie cala instalka prinsa jest, możliwe że to kwestia regulacji po regeneracji, chociaż uważałem żeby śrubki regulacyjnej nie ruszać, ( z tym że ona była bardzo luźna)

gimak napisał(a):
Ohapara napisał(a):
odpalam auto i.... Gaśnie od razu po przełączeniu na gaz

A pytanie uzupełniające - reduktor Prinsa, a reszta z jakiej stajni?
Jeżeli, to Prins, to prawdopodobnie jest za wysokie ciśnienie gazu, bo gdyby było za niskie (gaz do reduktora nie dochodził), to silnik nie powinien gasnąć, tylko wrócić na benzynę.
Warto mieć zabudowany manometr i wtedy wszystko widać jak na łopacie.




Wysłane z mojego Moto G (5S) przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ile membran w redaktorze prins
PostLink | Napisane: 2018-07-13, 21:16 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3271
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 321 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Ohapara napisał(a):
możliwe że to kwestia regulacji po regeneracji,

Na pewno jest to kwestia regulacji ciśnienia gazu, tylko piszesz niejednoznacznie
Ohapara napisał(a):
Odłączyłem od niego wtyke i zakręciłem taki Ala zaworek co trzpieniu jeździ, potem. Go odkręciłem, jakby gaz do reduktora nie dochodzil

Nie wiem jak to rozumieć.
Gdyby ciśnienie gazu było za niskie lub gaz nie dochodził do reduktora, to przy próbie przełączenia na gaz silnik nie powinien zgasnąć tylko pozostać(wrócić) na benzynę i tu pytanie - czy po zgaśnięciu silnika jest ciśnienie na listwie wtryskiwaczy. Przy za wysokim ciśnieniu też wg instrukcji powinien wrócić na benzynę, ale u mnie np gaśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO