Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-03-27, 23:01 

Dołączył(a): 2010-10-18, 21:49
Posty: 7
Lokalizacja: Ciechanów

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw e36
Elektronika: Vialle
Wtryskiwacze: Viale
Reduktor: brak
Pojemność: 1800
Moc: 115
Rok Produkcji: 1997
Witam. Samochód jeździł całą zimę na Pb, a ja chciałbym odświeżyć temat bo niedługo będe musiał go postawić pod płotem jak ceny będą tak szalały :shock:
Byłem Bunią na diagnostyce instalacji i okazało się, że po przełączeniu na LPG samochód pracuje na dwóch paliwach. Stwierdzili że przyczyną jest coś z wiązką lub padnięty emulator. Dziś przejrzałem dokładnie instalację i stwierdziłem że to na 99% emulator (emulatory) bądź przewody które do nich dochodzą.
Obrazek
Zaznaczony czerwonym kółkiem ma częściowo spróchniałą obudowę i podejrzewam że jest do wymiany :-x I tu moje pytanie jak sprawdzić czy emulator jest dobry??
I druga zagadka czy przy kostce dochodzącej do emulatora mogą być tylko dwa przewody?
Obrazek
Na mojej fotce widać kostkę z podłączonymi dwoma kablami i do tej samej kostki idą następne dwa kable tylko że ucięte i zaizolowane możliwa jest taka opcja?
A i przy okazji do czego to służy?
Obrazek
podłączone jest to pod kabel masowy bodajże z emulatora.

Proszę o pomoc i pozdrawiam kolegę AArti :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-03-29, 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-20, 21:10
Posty: 196
Lokalizacja: Pruszków

Pomógł: 8 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 1.9
Moc: 110
Kod Silnika: AFN
Ze zdjęć można wniskować,że ktoś już "gmerał" przy elektryce.
Co do sprawdzenia emulatorów-w czasie pracy silnika na gazie musisz odciąć zasilanie benzyną-jeżeli praca silnika się poprawi-to masz pewne,że emulatory do wymiany lub coś z elektryką nie tak.Temat spokojnie do naprawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-01, 21:33 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-28, 15:23
Posty: 3164
Lokalizacja: Mississauga-Koszalin

Pomógł: 79 razy

Auto: Mitsusubi Gal
Elektronika: G3
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: OCOTECK
Dysze: BRAK
Pojemność: DWA I POL
Moc: 115
Kod Nadwozia: jw
Kod Silnika: jw
Rok Produkcji: 99
Z tego co zauwazylem sa to chyba zwykle przekazniki ktore chyba powinny odcinac zasilanie wtryskow Pb ja bym zrobil tak odpalil auto na LPG i odlaczyl zasilanie z pompy Pb jezeli faktycznie chodzi na 2 paliwach to po chwili powinno smigac juz na samym LPG a wtedy wystarczy zalozyc zwykly przekaznik do odciecia zasilania wtryskow Pb lub jakis zewnetrzy emulator rozcinajacy ich minus i sprawa zalatwiona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-03, 06:01 

Dołączył(a): 2010-10-18, 21:49
Posty: 7
Lokalizacja: Ciechanów

Pomógł: 0 razy

Auto: Bmw e36
Elektronika: Vialle
Wtryskiwacze: Viale
Reduktor: brak
Pojemność: 1800
Moc: 115
Rok Produkcji: 1997
madmax7777 napisał(a):
Z tego co zauwazylem sa to chyba zwykle przekazniki ktore chyba powinny odcinac zasilanie wtryskow Pb ja bym zrobil tak odpalil auto na LPG i odlaczyl zasilanie z pompy Pb jezeli faktycznie chodzi na 2 paliwach to po chwili powinno smigac juz na samym LPG a wtedy wystarczy zalozyc zwykly przekaznik do odciecia zasilania wtryskow Pb lub jakis zewnetrzy emulator rozcinajacy ich minus i sprawa zalatwiona


Już próbowałem tak zrobić, założyłem przekaźnik na pompkę paliwa i elektro-zawór od gazu i po przełączeniu na gaz samochód gasł (dwa razy udało się doprowadzić do sytuacji że samochód chodził po przełączeniu się na gaz, ale nie jestem w 100% pewny że chodził na LPG i więcej razy się to nie udało). No i wywnioskowałem że albo pompa paliwa jest jakoś podłączona do instalacji gazowej w sposób który uniemożliwia zrobienie takiego patentu, albo jest coś z elektryką od gazu..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-03, 08:12 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-28, 15:23
Posty: 3164
Lokalizacja: Mississauga-Koszalin

Pomógł: 79 razy

Auto: Mitsusubi Gal
Elektronika: G3
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: OCOTECK
Dysze: BRAK
Pojemność: DWA I POL
Moc: 115
Kod Nadwozia: jw
Kod Silnika: jw
Rok Produkcji: 99
czyli wyklucza to teorie ze auto chodzi na dwoch paliwach chyba ze rozlaczajac zasilanie wtryskiwaczy lub pompy odcinasz rowniez zasilanie do sterownika gazu. moze jeszcze sprobuj tak podczas pracy na niby Lpg zdejmij kostki z wtryskow Pb i zobacz co sie dzieje. A tak na koniec to moze najprostsze rozwiazanie to zlap za wtrysk Lpg i bedziesz czul czy on pracuje czy nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-05-21, 14:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-18, 19:08
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Saab 9.3 2.0 Turbo
Pojemność: 1985
Moc: 150
Kod Nadwozia: YS3D
Kod Silnika: B205
Rok Produkcji: 2002
Witam
Już opisywałem swój problem w innym wątku, ale porady czy informacji nie uzyskałem. Ja mam Vialle fabrycznie montowane w saabie 9-3. Problem się powtarza, w październiku zeszłego roku robiłem regenerację pompy na Laurowej w W-wie. Silnik po przełączeniu na gaz tracił obroty, dusił się, szarpał, gasł. Check Engine co chwilę. Diagnoza z Laurowej- regeneracja pompy razem z diagnostyką 1000 zł. Od niedawna problem powrócił. Sugerowano mi że to także wina tankowanego gazu. Przed pierwszą naprawą tankowałem na Statoil, po naprawie na BP. Jeżeli to wina gazu to chyba jest tam jakiś filtr, który można wyczyścić. Ta instalacja ma z tego co mi wiadomo filtr właśnie w pompie. Sam tego nie sprawdzę po warsztacie nie spodziewam się taniego rozwiązania. Czy ktoś z was miał podobne kłopoty i rozwiązał je pozytywnie nie wydając co 7 miesięcy 1000 zł ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-01, 08:54 

Dołączył(a): 2011-10-01, 08:40
Posty: 9
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen Xsara Picasso
Pojemność: 1,8 16V
Moc: 116LPi 117PB
Rok Produkcji: 2001
Witam
Ja mam taki problem mam w swoim bolidzie instalacje Vialle kupiłem ta autko z takim gazem i jestem bardzo zadowolony, jednakże zaczynają występować problemy gdyż słychać już pompę ale z tego co czytam to nie problem uzupełnić olej i sprawdzić łożyska tylko ja mam butle podwieszoną i jest troszkę roboty. Z tego co tutaj wyczytałem to mam takie objawy czasami szarpi gaśnie na skrzyżowaniu i nieraz trudno odpalić jak jest gorący silnik i obroty pływają i to znacznie na PB tego nie ma więc wina raczej polega na lejących wtryskach, czy można kupić gdzieś takie wtryski i ile one kosztują.A jakie mam wtryski to nie wiem bo są schowane pod kolektorem.
Na diagnostyce jak byłem to pompa daje ponad 14 atm więc jest okey czas wtrysków jest prawie taki sam więc elektronika też jest okey.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-03, 22:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-20, 21:10
Posty: 196
Lokalizacja: Pruszków

Pomógł: 8 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 1.9
Moc: 110
Kod Silnika: AFN
Skoro byłeś na diagnostyce powinieneś wiedzieć jakie masz(a przynajmniej jakie powinieneś mieć) wtryski.W ciemno mogę powiedzieć,że powinieneś mieć fiolety.Gdzie kupić wtryski?-sklepy internetowe,serwisy.
Co do ciśnienia pompy z diagnostyki - często można się oszukać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyszczenie wtrysków Vialle
PostLink | Napisane: 2012-05-11, 12:53 

Dołączył(a): 2012-05-09, 08:17
Posty: 17

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo S40
Pojemność: 1731
Moc: 115
Kod Silnika: B418S
Rok Produkcji: 1997
Witam
Wracając do tematu, czy można samemu domowym sposobem naprawic wtryskiwacz gazu, który lekko przepuszcza, czy są jakieś środki chemiczne typu WD-40, lub inne. Czy pozostaje tylko jakis zakład regenerujacy wtryskiwacze. Ostatnio znalazłem, ale za jeden wtrysk chcą 110 zł. Trochę sporo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyszczenie wtrysków Vialle
PostLink | Napisane: 2012-05-11, 12:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28355
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2645 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Robunio napisał(a):
Witam
Wracając do tematu, czy można samemu domowym sposobem naprawic wtryskiwacz gazu, który lekko przepuszcza, czy są jakieś środki chemiczne typu WD-40, lub inne. Czy pozostaje tylko jakis zakład regenerujacy wtryskiwacze. Ostatnio znalazłem, ale za jeden wtrysk chcą 110 zł. Trochę sporo.

Łatwo nie ma. Możesz rozważyć czy opłaca ci się zakup myjki ultradźwiękowej, która dużo może w takim przypadku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyszczenie wtrysków Vialle
PostLink | Napisane: 2012-05-11, 20:51 

Dołączył(a): 2012-05-09, 08:17
Posty: 17

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo S40
Pojemność: 1731
Moc: 115
Kod Silnika: B418S
Rok Produkcji: 1997
Nie wiem, profesjonalna to spory wydatek, a w chińskie podrobione bąbelki nie bardzo wierzę. Ale taka myjka to chyba nie bardzo domowy sposób. Raczej myślałem o jakimś rozebraniu wtrysku i czyszczeniu, choćby nawet szczoteczką do zębów. haha


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyszczenie wtrysków Vialle
PostLink | Napisane: 2012-05-12, 10:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-04-05, 22:32
Posty: 168
Lokalizacja: Eindhoven/POZnań

Pomógł: 14 razy

Auto: Peugeot 407 3.0 v6
Elektronika: STAG QMAX PLUS
Wtryskiwacze: Hana złota
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 2942
Moc: 211
Kod Nadwozia: SW
Kod Silnika: ES9A
Rok Produkcji: 2005
Wtryski SIEMENS są raczej nie rozbieralne. Co prawda można je wyjąć z obudowy ale jedyne co wtedy zrobisz to wymienisz jeden o-ring, który nie ma nic wspólnego z popuszczaniem gazu.
Są profesjonalne firmy, które zajmują się czyszczeniem wtryskiwaczy, niekoniecznie gazowych, ale powinni się podjąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyszczenie wtrysków Vialle
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 08:26 

Dołączył(a): 2009-04-12, 20:29
Posty: 1416
Lokalizacja: Świbie

Pomógł: 39 razy

Auto: BMW e46
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN
Reduktor: PRINS
Dysze: niebieski
Pojemność: 1,9l
Moc: 118
Kod Nadwozia: ..
Kod Silnika: ..
Rok Produkcji: 2000
od pewnego czasu robimy te wtryski, jak na razie ze 100% skutecznością
mieliśmy 2 przypadki wtrysków, które miały inną wydajność od pozostałych
po podmianie na inne od nas z półki, wszystko wyszło idealnie, klient zadowolony


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO