Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2470 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 161, 162, 163, 164, 165  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 14:20 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
tryszawy napisał(a):
są pianiści i stroiciele fortepianów i pianista nie musi umieć je stroić i stroiciel nie musi umieć grać na fortepianie żeby nazwać siebie pianistą.
jest monter instalacji elektrycznej i elektryk ,monter instalacji gazowej i gazownik i Ty nie trafiłeś na tego drugiego.

No ale co teraz można zrobić jeśli będą kulały korekty na benzynie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 14:23 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18361
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1117 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
diavoli1991 napisał(a):
No ale co teraz można zrobić jeśli będą kulały korekty na benzynie ?




zrobić z montera gazownika?
lub zlecić naprawę ,regulację i rachunkiem obciążyć gwaranta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 14:23 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
tryszawy napisał(a):
diavoli1991 napisał(a):
No ale co teraz można zrobić jeśli będą kulały korekty na benzynie ?




zrobić z montera gazownika?
lub zlecić naprawę ,regulację i rachunkiem obciążyć gwaranta.

Auto kupione z założoną instalacja, ten u którego jestem to nie monter tej instalacji a serwisant ich.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 14:31 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18361
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1117 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
to zmień serwisanta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 18:34 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
tryszawy napisał(a):
to zmień serwisanta.

Reduktor prawdopodobnie puszcza ciśnienie, spadek na poziomie 0,5-0,6 bar w tym reduktorze to norma?. Wie ktoś jak wygląda procedura oddawania na gwarancji do Stag-a ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 05:50 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
diavoli1991 napisał(a):
tryszawy napisał(a):
to zmień serwisanta.

Reduktor prawdopodobnie puszcza ciśnienie, spadek na poziomie 0,5-0,6 bar w tym reduktorze to norma?. Wie ktoś jak wygląda procedura oddawania na gwarancji do Stag-a ?

Muszę poprawić bo się pomyliłem ,spadki są rzędu 0,15-0,17 bar


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 07:20 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18361
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1117 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
diavoli1991 napisał(a):
Muszę poprawić bo się pomyliłem ,spadki są rzędu 0,15-0,17 bar


to są spadki w normie i pogratulować takich spadków .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 07:51 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
tryszawy, tylko niepokoi mnie czemu po wyjezdzie od gazownika z regulacji na drugi dzien, stojąc w korku lub na światłach z wciśniętym hamulcem, zdarza się ze obroty pójdą w dół (myslę że ok. 50) i wracają na swoje miejsce. Dzieje się tak po zhamowaniu auta i zatrzymaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-12, 08:41 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18361
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1117 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
diavoli1991 napisał(a):
zdarza się ze obroty pójdą w dół (myslę że ok. 50) i wracają na swoje miejsce. Dzieje się tak po zhamowaniu auta i zatrzymaniu.

takie wahnięcia to są akceptowalne ze wzgledu na różną odległość wtryskiwaczy gazowych od benzynowych ,po wtóre sterowanie ciśnieniem reduktora masz pneumatyczne a sterowanie pracą wtryskiwaczy elektryczne i problemy z tym zawiązane czyli cutof i sterownie cisnieniem reduktora w tym momencie .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-08-02, 21:50 

Dołączył(a): 2018-08-02, 21:43
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault
Elektronika: Stag Qmax plus 6 cyl
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 250KM
Pojemność: 3500
Moc: 241
Kod Silnika: v4y
Rok Produkcji: 2007
Witam,

Mam pytanie co do reduktora ac r01 250KM.

Jakie są dopuszczalne, akceptowalne spadki ciśnienia na tym reduktorze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-08-02, 22:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8566
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 560 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
0.2 bara, w jakim aucie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-08-02, 22:06 

Dołączył(a): 2018-08-02, 21:43
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault
Elektronika: Stag Qmax plus 6 cyl
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 250KM
Pojemność: 3500
Moc: 241
Kod Silnika: v4y
Rok Produkcji: 2007
Renault 3.5 V6 241KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-08-03, 10:35 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24887
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 952 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
czysiu napisał(a):
Jakie są dopuszczalne, akceptowalne spadki ciśnienia na tym reduktorze?

Moim zdaniem nie ma takich wytycznych jak akceptowalny spadek dla danego reduktora - raczej dla danej instalacji w konkretnym aucie jako całość.

Prosty przykład - jakieś "japońskie" auto, które max czas wtrysku ma 15ms, tu nawet jak Ci ciśnienie padnie o 0,4 bara to i tak nie dojdzie do zapętlenia, bo jest zapas w czasie wtrysku.

Z kolei takie np. 2.0t w renówkach, które ociera się o zapętlenie w serii - tu większy spadek to proszenie się o kłopoty.

Pewnie, że jak ciśnienie pada o pół bara, to raczej coś nie teges albo z reduktorem, albo z zasilaniem fazą ciekłą, aczkolwiek w konkretnych przypadkach spadek o 0,3-0,4 bara może być akceptowalny.
Wszystko zależy od danego przypadku.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-08-03, 12:20 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2204
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 59 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
i jeszcze jest ważne czy tylko na chwile i się odbudowuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-08-03, 15:12 

Dołączył(a): 2018-08-02, 21:43
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault
Elektronika: Stag Qmax plus 6 cyl
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 250KM
Pojemność: 3500
Moc: 241
Kod Silnika: v4y
Rok Produkcji: 2007
Tydzień temu pojechałem na objaw spadku mocy. Zostało podregulowane, chyba podciągnięte ciśnienie.
Ok, niby lepiej. Podpiąłem gas computer pod sterownik i obserwuje co się dzieje. Z 1,3 bara kiedy auto startuje niestety spada do około 0,8 bara. Jasne, że się odbudowuje, tylko pytanie czy kilka sekund 2-3s jak jest te 0,8 i dopiero jak przejadę 3/4 obrotomierza idzie w górę - jest ok czy nie jest ok.
Jak się depnie tak w locie samochodu czyli załóżmy od 40km/h to są spadki mniejsze na 1,15.
Jak samochodem pojeżdżę powoli po mieście to te 1,3 bara się utrzymuje na jałowym biegu. Po zgrzaniu go na paru przyspieszeniach już jest 1,2 bar na postoju. Później to się jakoś wyrównuje.

Wczoraj miałem już rezerwę i sprawdzałem było podobnie jak dzisiaj na pełnym zbiorniku, tyle, że dzisiaj jest cieplej na zewnątrz.


Ja przychodząc na instalację przeprowadziłem wywiad, wybrałem znanego i polecanego na forum człowieka, NIC NIE PRZYOSZCZĘDZIŁEM, jak to wiele razy wielu się o to przyczepia, że klient taki czy owaki wręcz poddawałem ten reduktor w wątpliwości czy nie za słaby. Miało być ok.

Przebieg tego redka to około 1/8 tego co on powinien wytrzymać - tyle, że ma prawie dwa lata.
Nie chcę zostać z problemem, bo gwarancja zaraz na niego minie a wtedy otrzymam info, że kupujemy nowy reduktor.

Od razu zaznaczę, że trochę incognito tutaj jestem, bo na bank co jakiś czas ktoś z tego zakładu czyta te wątki i nie chcę szukać dziury w całym, nikogo naciągać na koszty, niepotrzebną pracę, stratę czasu itd.

Jak jest wszystko ok, to w porządku. Nie chcę zostać z problemem, za chwilę dodatkowymi kosztami, już nie wspomnę, że ten silnik raczej woli mieć idealne warunki niż jakieś niedobory w kwestii zasilania, bo później to będą duże koszty - wolałbym tego uniknąć.

Niestety od razu mówię, że nie da rady wrzucić ustawień, osc czy czegokolwiek. Wcześniej miałem objawy, że silnik był słabszy na gazie, po regulacji się poprawiło (ale czy jest tak jak powinno?) jedyne co mogę legalnie obserwować to ciśnienie na reduktorze, temp, czy czasy - tylko nie wiek które bo po jednym wskazaniu jest z każdego rodzaju paliwa.

Stąd moje pytania.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2470 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 161, 162, 163, 164, 165  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO