Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4354 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 287, 288, 289, 290, 291
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2018-05-02, 06:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-04, 19:35
Posty: 1169
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 23 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: Stag-300
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC-R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: ES9J4S
Rok Produkcji: 2001
chodzi mi o patent Vialle LPDI. Dopóki będzie patent i instalacja będzie kosztować 10k, to nie ma sensu.

Ale jakby polskie firmy zrobiły coś własnego i dałoby się założyć taką instalację za 6k, to miałoby to już sens.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2018-08-10, 13:24 

Dołączył(a): 2017-08-02, 11:57
Posty: 44
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord 2.4 AT
Elektronika: Stag4 eco
Wtryskiwacze: Baracuda 115
Reduktor: KME Silver
Dysze: Brak
Pojemność: 2354
Moc: 190
Kod Silnika: K24
Jak na chwile obecną zbierac mapy? W kształcie odwroconej "Z" jak w instrukcji na stronie czy w regularny prostokąt jak pokazał kolega plecho1 w innym temacie (załącznik)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2018-08-11, 10:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1347
Lokalizacja: Olsztyn,Montaż/Regulacje tel 514 314 868

Pomógł: 74 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Najlepiej zbierz w całym zakresie i nie będziesz miał wątpliwości. Szybciej to zrobisz po korektach...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: LPGTECH - sterowniki inne niż wszystkie? - bieżąca dysku
PostLink | Napisane: 2018-09-22, 22:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2016-03-02, 21:11
Posty: 209
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 4 razy

Auto: VW Passat CC TSI DSG
Elektronika: DGI
Wtryskiwacze: oryginał
Reduktor: Pompa gazu
Dysze: -
Pojemność: 2.0
Moc: 200
Kod Nadwozia: LC8Y
Kod Silnika: CCZ A
LPGTECH_SUPPORT_4 napisał(a):
http://www.bosch-motorsport.com/media/catalog_resources/Lambda_Sensor_LSU_42_Datasheet_51_en_2779111435pdf.pdf

Sonda LSU_42 jest sondą szerokopasmową, sterowniki LPGTECH nie są kompatybilne z taki z takimi sondami prądowymi.


A skąd SUPORT_4 to wie? Może przed udzieleniem odpowiedzi warto się np. konstruktorów zapytać ? No tak, pytanie, czy oni to wiedzą :) .


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4354 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 287, 288, 289, 290, 291

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO