Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-09, 18:57 

Dołączył(a): 2018-08-09, 18:47
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C2
Elektronika: VSI
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: 180/10004/K
Pojemność: 1400
Moc: 75
Rok Produkcji: 2008
Witam.
Posiadam reduktor tego typu 180/10004/K, dzisiaj wziąłem się za remont reduktora, "zestawy naprawcze" kończą się literką "J" i mój dodatkowo posiada "grzybek" na membranie, który wchodzi do śruby regulującej ciśnienie reduktora. Kupiłem zestaw jedno-membranowy i zastanawiam się czy przekładać ten "grzybek" czy założyć samą nakrętkę z zestawu?


Załączniki:
Komentarz: Tak wygląda moja oryginalna membrana.
IMG_20180809_193944.jpg
IMG_20180809_193944.jpg [ 91.97 KiB | Przeglądane 541 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-09, 21:14 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3378
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 337 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Nie znam tego reduktora i nie wiem, jaką rolę spełnia ten mosiężny element z oringiem, widoczny na zdjęciu.
Jeżeli w oryginale jest ten element, a w zestawie naprawczym go nie ma, to należy przełożyć go z oryginału. Pozostaję jeszcze sprawa samego oringu - jaką rolę on spełnia, czy może zostać stary, czy wymienić i tu pytanie jaki rozmiar.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-10, 06:05 

Dołączył(a): 2018-08-09, 18:47
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C2
Elektronika: VSI
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: 180/10004/K
Pojemność: 1400
Moc: 75
Rok Produkcji: 2008
To nie jest oring, to jest plastik taki jak w tulejce od zaworu pod śrubą w której pracuje iglica. Według mnie to coś pełni rolę "stabilizatora" membrany i być może zabezpiecza przed mocniejszym otwarciem (zwiększeniem ciśnienia) ale tak jak piszesz przełożę ze starej do nowego zestawu, bo tylko ten element jest inny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-10, 11:21 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3378
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 337 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
4key napisał(a):
to jest plastik taki jak w tulejce od zaworu pod śrubą w której pracuje iglica.

Nie mam pojęcia o czym piszesz, u mnie w reduktorze nic takiego nie kojarzę, byłoby dobrze dla potomności jakbyś wstawił zdjęcia pozostałych bebechów tego reduktora.
Przypuszczam też, że i iglicę będziesz musiał zostawić tą starą, bo ta z zestawu naprawczego może nie pasować (długość).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-10, 12:30 

Dołączył(a): 2018-08-09, 18:47
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C2
Elektronika: VSI
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: 180/10004/K
Pojemność: 1400
Moc: 75
Rok Produkcji: 2008
Miałem na myśli tą tulejkę z plastikiem pod iglicą.. a tak reduktor taki sam jedyna różnica w tym ze zdjęcia i pewnie śruba regulacyjna inna, można to przyrównać do strzykawki której obudowa to śruba regulacyjna a tłoczysko to "grzybek" na membranie ze zdjęcia ( w "grzybku" jest nawet otworek żeby nie robiło się tam ciśnienie między jego końcem a śrubą regulacyjną bez "wylotu").
Iglice wyglądały długością na takie same, reduktor udało się rozkręcić na 2,2 (1,2), (po wymianie było 2,03 z ustawionego przed 2,2).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-10, 14:05 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3378
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 337 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Jakoś nie umiem sobie tego wyobrazić. Ja mam taki dokładnie taki reduktor jak na załączonym zdjęciu (zdjęcie zaczerpnięte z tego forum).


Załączniki:
Reduktor VSI.jpg
Reduktor VSI.jpg [ 289.92 KiB | Przeglądane 476 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-10, 14:13 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3378
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 337 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Teraz zajarzyłem czym się to je. Z tego wynika, że to mosiężnie ustrojstwo ma spełniać rolę tłumika drgań membrany i ma sprawiać, że ciśnienie gazu będzie stabilniejsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-10, 17:38 

Dołączył(a): 2018-08-09, 18:47
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C2
Elektronika: VSI
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: 180/10004/K
Pojemność: 1400
Moc: 75
Rok Produkcji: 2008
Na coś takiego to wygląda.
Teraz tylko poustawiać to wszystko a to pierwszy "gaz", zawsze diesle. Posiedziałem dzisiaj trochę z komputerem ale to na warsztacie i na "gazie" korekcje na "wolnych" oscylują w granicy 0 a na benzynie +32%. Auto podczas dodawania mocno gazu czasami na ułamek sekundy się "zastanawia" (taka turbo dziura w wolnossącej benzynie) i na gazie i na benzynie występuje ten problem.
Mam ustawione: na reduktorze 2,19, Idle_level 2,15, RC_inj. 100%, Double_mix 35%, Off_inj 4
Mam błąd z benzyny P0008 ale nie wiem od czego, rozrząd sprawdzany i wymieniony a błąd był już przed wymianą, świece wymienione, przepustnica wyczyszczona, lambda działa, MAP sensor niby też ... chociaż dzisiaj pokazał 75 st. powietrze zasysane na postoju.
W poniedziałek się biorę za podmianę map sensora i cewki, no i przez weekend może znajdę rozpiskę do swojego sterownika od benzyny, bo obroty podłączone pod cewkę i skaczą na 10000 (w parametrach gazu oczywiście), lambda odłączona od sterownika gazu i co dziwne gdy ją podpinałem to pomimo iż wyłączona w programie to samochód nie przełączał na gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-10, 20:14 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3378
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 337 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
4key napisał(a):
Mam ustawione: na reduktorze 2,19, Idle_level 2,15, RC_inj. 100%, Double_mix 35%, Off_inj 4

Nie wiem jaką masz wersję oprogramowania sterownika gazowego, oraz jakie masz wtryskiwacze (kolor kropki lub oznaczenie na wtryskiwaczu), bo zakładając, że to 4 cylindry, to wtryskiwacze powinny być białe lub niebieskie. Przy niebieskich RC_inj powinno być niższe od 115%, ale 100% wydaje mi się trochę za niskie. U mnie powinny być niebieskie, a są pomarańczowe i RC_inj mam 104%, przy ok. 100% silnik nie równo chodził na gazie, a przy 96% silnik na gazie nie chodził.
Kolejność ustawiania RC, OFF i Double jest następująca. Przy OFF=0 i Double=0, przy stałym obciążeniu silnika (czas wtrysku benzyny powyżej 10 ms), dobiera się RC tak, aby przy zmianie paliwa PB<>LPG czas wtrysku benzyny nie ulegał istotnym zmianom. Ja to robiłem w czasie jazdy i obserwowałem wykres czasu wtrysku benzyny - podczas zmiany paliwa żeby nie było uskoku na wykresie. Najlepiej to robić w dwie osoby.
Później identycznie, ale na wolnych obrotach, ustawia się OFF, ale tylko wtedy gdy wykres czasu wtrysku na wolnych obrotach jest linią prostą, a nie ząbkowaną, jak u mnie.
Na końcu dopiero dopiero dobiera się Double.
4key napisał(a):
Posiedziałem dzisiaj trochę z komputerem ale to na warsztacie i na "gazie" korekcje na "wolnych" oscylują w granicy 0 a na benzynie +32%.

To wg mnie sugeruje, że wtryskiwacze benzynowe mogą być niesprawne, np. jeden wtryskiwacz zatkany lub kilka przytkanych - to z autopsji.
4key napisał(a):
Auto podczas dodawania mocno gazu czasami na ułamek sekundy się "zastanawia" (taka turbo dziura w wolnossącej benzynie) i na gazie i na benzynie występuje ten problem.

Tu nie mam gotowej recepty. Wygląda na to ze przyczyna jest wspólna. Ja bym sprawdził czy to występuje w czasie jazdy tylko na benzynie, po resecie sterownika benzynowego.
4key napisał(a):
bo obroty podłączone pod cewkę i skaczą na 10000 (w parametrach gazu oczywiście),

Pytanie zasadnicze, czy pośredniczy w tym emulator obrotów, jeżeli nie to podłącz sterownik gazowy pod czujnik położenia wału. Branie sygnału obrotów bezpośrednio z cewki grozi uszkodzeniem sterownika gazowego. Gdy sygnał jest brany z emulatora obrotów, to przy ustawieniu par. 1 RPM_fac na 0 lub 13 w programie diagnostycznym powinna stać liczba 1000 obr.
Sonda lambda nie musi być podłączona pod sterownik, a jak jest podłączona to można w programie diagnostycznym zobaczyć przebieg wykresu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-11, 09:28 

Dołączył(a): 2018-08-09, 18:47
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C2
Elektronika: VSI
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: 180/10004/K
Pojemność: 1400
Moc: 75
Rok Produkcji: 2008
Auto mam od miesiąca a "kabel" do gazu i Lexię od tygodnia. Wersja oprogramowania S212s, instalacja z 2010, zwykłe VSI, pierwsze co zauważyłem to odcięty ten przewód od sondy (pomarańczowy), potem czytając tu m.in. Twoje posty i widząc parametry skaczące między normalnymi a 10000 obroty w programie zacząłem szukać "emulatora", którego nie znalazłem a biało-fioletowy przewód był odcięty w tym samym miejscu i dosztukowany do niego inny przewód i połączony właśnie do przewodu od cewki przy "benzynowym sterowniku".. z lambdą wyszło tak jak pisałem wyżej, przepinki powodowały "wyłączanie/nie załączanie gazu" (to samo działo się gdy mierzyłem miernikiem parametry pracy sondy "przed"), "obroty" chciałbym podłączyć do "pinu" wyjściowego na "licznik z lambdą dam sobie spokój.
Nie wiem jakie mam wtryski, sprawdzając pierwszy raz myślałem, że chodzi o kolor napisów (był niebieski ;) ) i tym się zasugerowałem, że są niebieskie i nawet parametrami, by pasowały (w "oryginale" po zakupie RC_inj było 95%, Idle_level 2,1, OFF na -4... korekcja na gazie wahała się od 7-12% i było widać wyraźny uskok, zmieniłem na 2.2 i 100% i było prawie idealnie, nie robiłem nic więcej szykując się do wymiany filtrów i czyszczenia reduktora (jednak poszedł cały zestaw naprawczy).

Cytuj:
Później identycznie, ale na wolnych obrotach, ustawia się OFF, ale tylko wtedy gdy wykres czasu wtrysku na wolnych obrotach jest linią prostą, a nie ząbkowaną, jak u mnie.
Na końcu dopiero dopiero dobiera się Double.


Czyli jeśli będę miał prostą mam ustawiać OFF?

Spalenie ma dobre po "mieście" i 200 km po górkach Międzybrodzia, na klimatyzacji wyszło 415 km na 35 litrowym zbiorniku gazu (i trochę ponad 2 l benzyny), czyli 8,5 gazu i pół litra benzyny.. zobaczę jak będzie w poniedziałek z miejscem u kolegi na warsztacie i może wyciągnę cały kolektor i to posprawdzam (chociaż Lexia pokazuje identyczne korekcje) .. mam dostęp do "Jet Clean Tronica" ale działa na listwie z "powrotem" chyba, że wyciągnę wtryski, założę na inną listwę i zrobię to na "stole" dając "powrót" w miejsce odpowietrznika a całą listwę nad wanienkę i będę przy okazji widział jak "pracują" ale to wszystko zależy od wolnego stanowiska na "pół" dnia.

Resetowałem sterownik i tak.. występuje dlatego chcę zrobić do końca porządek z benzyną i wtedy dokładniej pobawić się gazem a przy okazji może polutuję coś takiego http://elektronika.5v.pl/_upwm_ne555.php albo wymyślę jak to ugryźć przez JCT i poczyszczę 8 letnie Keihiny i ustawię je do "pionu".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-11, 12:51 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3378
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 337 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
4key napisał(a):
Wersja oprogramowania S212s, instalacja z 2010, zwykłe VSI,

To chyba jedna z ostatnich wersji VSI. U mnie jest wersja S207 z początku 2005 r.
4key napisał(a):
Nie wiem jakie mam wtryski, sprawdzając pierwszy raz myślałem, że chodzi o kolor napisów (był niebieski ;) ) i tym się zasugerowałem, że są niebieskie i nawet parametrami, by pasowały (w "oryginale" po zakupie RC_inj było 95%, Idle_level 2,1, OFF na -4... korekcja na gazie wahała się od 7-12% i było widać wyraźny uskok

Sądząc po RC i koretach, to będą niebieskie, a RC wyraźnie za niskie.
4key napisał(a):
zmieniłem na 2.2 i 100% i było prawie idealnie,

Zmiana ciśnienia gazu, nie ma wpływu na wartość korekt w sterowniku benzynowym, ma natomiast wpływ na wartość parametru LPG_cor w sterowniku gazowym (korekcja czasu wtrysku gazu z zależności od ciśnienia i temperatury gazu). U mnie na rozgrzanym silniku przy ciśnieniu 2.14 bara, LPG_cor jest bliskie 0% i takie ciśnienie mam ustawione na reduktorze.
4key napisał(a):
Czyli jeśli będę miał prostą mam ustawiać OFF?

Jak na wolnych obrotach wykres czasu wtrysku benzyny jest linią, a nie zygzakiem, to nie widzę żadnych przeszkód. Ja w ten sposób nie ustawiałem OFF-u, bo linia wykresu jest linią ząbkowaną, a wartości w okienku latają, więc nie ma żadnego punktu odniesienia. Próbowałem to dobierać w oparciu o wykres STFT i o wykres sondy Lambda w programie diagnostycznym, ale nie widziałem istotnych różnic w pracy silnika i zostawiłem OFF na zero.
Ty masz jedna z najnowszych wersji oprogramowania sterownika gazowego, w którym jest wprowadzonych szereg zmian, na temat których (ich wpływu na pracę silnika) nie mogę się wypowiadać, bo nie miałem z nimi styczności. Nie wiem też czy są one widoczne (dostępne) w programie diagnostycznym 2.5.1 - takim programem ja się posługuję i przypuszczam, że też z tej wersji korzystasz.
Nie wiem jak w cytrynie chodzą korekty. U mnie w corolli, wartość LTFT ulega zmianie tylko w czasie jazdy, przy pracy na wolnych obrotach stoi w miejscu, zmienia się tylko STFT.
Co do spalania. Przed zagazowaniem spalanie na dystansie ok. 5000 km wynosiło 6.7 l/100, a po zagazowaniu spalanie gazu wychodzi 7.9-8.0 l/100 gazu + ok. 0.5 l/100 benzyny. Przestawienie RC ze 115% na 104% nie wpłynęło w żaden sposób na spalanie gazu - przesunął się tylko do góry zakres zmian LTFT.
Co do wtryskiwaczy benzynowych, to miałem w sumie trzy zatkane (1 po 55 kkm - jeszcze w okresie gwarancji i 2 po 85 kkm). Te dwa ostatnie, zatkane były coś ala nagarem - pomogło zeskrobanie nagaru nożem i przetkanie otworków rozpylających szpilką.
4key napisał(a):
poczyszczę 8 letnie Keihiny i ustawię je do "pionu"

Jak się da to jak najbardziej do pionu. Moje nie były czyszczone, pracują w pozycji prawie pionowej - do takiej dało się je podnieść z pozycji prawie poziomej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-11, 16:01 

Dołączył(a): 2018-08-09, 18:47
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C2
Elektronika: VSI
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: 180/10004/K
Pojemność: 1400
Moc: 75
Rok Produkcji: 2008
Przestało padać to może uda mi się dzisiaj przejechać z komputerem i zobaczyć co pokazuje pod obciążeniem.
Oczywiście chodziło mi o LPG_cor, gdy zmieniłem na 100% i 2.2 to oscylowało w ok. 0 a po "remoncie" reduktora, gdy ciśnienie spadło do 2,09 to korekcja spadła na -3%.. oczywiście tak jak pisałem wcześniej parametry sprawdzane na "postoju" z włączonymi odbiornikami (klimą, ogrzewaniem szyb, światłami, radiem).
Tak mam wersję 2.5.1 z trzema gwiazdkami, jak uda mi się dzisiaj z tym komputerem to porobię zdjęcia co mam dostępnego.
Myślę, że jak ja zakończę testy to też się uda zejść do 8 ;) chociaż przesiadka z turbo diesla z 210 KM i ~ 450 Nm jest ciężka.. ale już jeżdżę w przedziale 3000-4000 obr/min czyli poszedłem 1000 do góry ;)
Z tego co widziałem to bardzo mało mają miejsca między "grodzią" a kolektorem dolotowym ale nie chcę gdybać.


Załączniki:
IMG_20180730_145858.jpg
IMG_20180730_145858.jpg [ 206.38 KiB | Przeglądane 409 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-11, 18:25 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 3378
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 337 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
4key napisał(a):
Oczywiście chodziło mi o LPG_cor, gdy zmieniłem na 100% i 2.2 to oscylowało w ok. 0 a po "remoncie" reduktora, gdy ciśnienie spadło do 2,09 to korekcja spadła na -3%

Na LPG_cor wartość RC nie ma wpływu, przynajmniej ja tego u mnie nie zauważyłem. Na LPG_cor, tak jak pisałem ma wpływ ciśnienie i temperatura gazu. U mnie przy przy ciśnieniu na reduktorze 2.14 bara i na rozgrzanym silniku (temperatura gazu jest dosyć wysoka) LPG_cor jest zero, przy ciśnieniu mniejszym od 2.14 LPG_cor idzie w wartości dodadnie, a przy wyższym od 2.14 idzie w wartości ujemne. W tym przypadku prawdopodobnie temperatura gazu była niższa niż zakładał autor oprogramowania i stąd wartość ujemna LPG_cor. W Twojej wersji oprogramowania sterownika jest możliwość wprowadzania korekty od temperatury silnika (prawdopodobnie temperatury reduktora), ale nie wiem czy i ewentualnie jak, to odkłada się w LPG_cor.
Nie ma też bardzo sensu bawić się w aptekarza, bo wszelkie drobne niedociągnięcia w przeliczeniu czasu wtrysku benzyny, na czas wtrysku gazu, powinien skorygować sterownik benzynowy, pod warunkiem sprawnie działającej sondy lambda - tak przynajmniej u mnie jest w corolli z prinsem i było w megance z Dream XXI N. Nie wiem, czy to też tak wygląda przy sondzie szerokopasmowej, ale myślę, że nie długo będę już coś wiedział.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-11, 20:32 

Dołączył(a): 2018-08-09, 18:47
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C2
Elektronika: VSI
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: 180/10004/K
Pojemność: 1400
Moc: 75
Rok Produkcji: 2008
Tak to wygląda u mnie.. nie udało się pojeździć z tą "kierowczynią" po drogach w okolicy, muszę poprosić brata i jechać na dwupasmówkę..
Zmieniłem tylko RC na 105 i wydaje mi się, że auto jest żwawsze.
Zrobiłem 20 km i nie udało mi się go "zagrzać".. a kiedyś pokazywał normalnie 96 st,.. może tu tkwi problem


Załączniki:
6.jpg
6.jpg [ 37.51 KiB | Przeglądane 386 razy ]
5.jpg
5.jpg [ 35.87 KiB | Przeglądane 386 razy ]
4.jpg
4.jpg [ 47.65 KiB | Przeglądane 386 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 43.31 KiB | Przeglądane 386 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 43.33 KiB | Przeglądane 386 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 40.11 KiB | Przeglądane 386 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor 180/10004/K
PostLink | Napisane: 2018-08-15, 11:02 

Dołączył(a): 2009-04-12, 20:29
Posty: 1429
Lokalizacja: Świbie

Pomógł: 40 razy

Auto: BMW e46
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN
Reduktor: PRINS
Dysze: niebieski
Pojemność: 1,9l
Moc: 118
Kod Nadwozia: ..
Kod Silnika: ..
Rok Produkcji: 2000
Posiadam reduktor tego typu 180/10004/K, dzisiaj wziąłem się za remont reduktora, "zestawy naprawcze" kończą się literką "J" i mój dodatkowo posiada "grzybek" na membranie, który wchodzi do śruby regulującej ciśnienie reduktora. Kupiłem zestaw jedno-membranowy i zastanawiam się czy przekładać ten "grzybek" czy założyć samą nakrętkę z zestawu?

załóż samą nakrętkę
producent wycofał się z tego patentu ponieważ sprawiał więcej kłopotów niż pożytku
membrana wygląda na całą, więc może zostać


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO