Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Po przełączeniu na gaz rośnie MAP do 0,98
PostLink | Napisane: 2018-08-09, 09:03 

Dołączył(a): 2018-08-09, 08:53
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: volkswagen passat b5
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: Zavoli S
Dysze: brak
Pojemność: 1781 cm³
Moc: 150 KM
Kod Nadwozia: Passat Variant
Kod Silnika: APU
Rok Produkcji: 1999
Witam samochód jak w opisie. Od pewnego czasu borykam się z moją instalacją gazową. Po przełączeniu na gaz szarpie silnikiem tak jak by nie palił na wszystkie cylindry. Cewki nowe, świece nowe. Podłączyłem interfejs i na bęzynie gaz 0 a map pokazuje 2.8. i chodzi idealnie. Po przełączeniu na gaz ciśnienie gazu 1,46 po dodaniu gazu w samochodzie natomiast map skacze do 0,98. Kalibracji nie idzie zrobić wyskakuje komunikat niewłaściwe ciśnienie kolektora. Czy te wskazania mówią że parownik umarł i pora go wymienić? Węże powymieniane na nowe czujnik i listwa też nowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Po przełączeniu na gaz rośnie MAP do 0,98
PostLink | Napisane: 2018-08-09, 09:21 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29038
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2729 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
wężyków na mapie ktoś nie zamienił?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Po przełączeniu na gaz rośnie MAP do 0,98
PostLink | Napisane: 2018-08-09, 09:43 

Dołączył(a): 2018-08-09, 08:53
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: volkswagen passat b5
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: Zavoli S
Dysze: brak
Pojemność: 1781 cm³
Moc: 150 KM
Kod Nadwozia: Passat Variant
Kod Silnika: APU
Rok Produkcji: 1999
Nie wężyki są właściwie podłączone - myślałem wcześniej że map padł podmieniłem i to samo na nowym. Wcześniej miałem valteki zamieniłem na hana bo też myślałem że listwa padla. Skłaniam się do tego parownika bo ma już swoje lata \8\ ale można to jakoś sprawdzić dla pewności?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Po przełączeniu na gaz rośnie MAP do 0,98
PostLink | Napisane: 2018-08-09, 11:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1864
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 208 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
shonk1, a puszcza reduktor gaz podciśnieniem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Po przełączeniu na gaz rośnie MAP do 0,98
PostLink | Napisane: 2018-08-09, 16:28 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29038
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2729 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
shonk1 napisał(a):
wężyki są właściwie podłączone

po zdjęciu tego od podciśnienia ma być 100 a nie jakieś 280


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Po przełączeniu na gaz rośnie MAP do 0,98
PostLink | Napisane: 2018-08-10, 15:06 

Dołączył(a): 2018-08-09, 08:53
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: volkswagen passat b5
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: Zavoli S
Dysze: brak
Pojemność: 1781 cm³
Moc: 150 KM
Kod Nadwozia: Passat Variant
Kod Silnika: APU
Rok Produkcji: 1999
Wymiana parownika na taki sam nowy pomogła. teraz chodzi równo na gazie jak i na benzynie. Można zrobić autokalibracje bez problemu. Ciśnienie gazu mam 1.46 a map 0.28. Pytanie - po założeniu parownika nie kręciłem tą śrubą do ciśnienia. Czy zmienić to ciśnienie na inne przy tych wtryskiwaczach? Jeśli tak to jak to się robi? Czy na pracującym silniku na gazie ustawia się na inne?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Po przełączeniu na gaz rośnie MAP do 0,98
PostLink | Napisane: 2018-08-10, 20:56 

Dołączył(a): 2014-01-12, 23:24
Posty: 219
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 21 razy

Auto: Opel Astra II
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Silnika: Z14XEP
Rok Produkcji: 2008
Co najmniej powinieneś ustawić takie samo ciśnienie gazu na reduktorze, jakie było wcześniej (powinno być zapisane w sterowniku lpg). Z powodu wymiany wtrysków pewnie przydałaby się regulacja od nowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO