Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem powyzej 3000obrotów
PostLink | Napisane: 2018-09-13, 15:04 

Dołączył(a): 2018-07-26, 02:12
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Pheaton
Elektronika: nie wiem
Witam auto Vw Phaeton 4.2 v8 334KM instalacja gazowa Esgi 1 generacji wtryski ac-03 staga.Wymieniony czujnik ciśnienia Bosch

problem polega na tym że powyżej 3000-3200 auto zaczyna się dławić szarpać dopiero ożywa przy około 4500 i ciagnie dobrze. Po podłączeniu pod program nie ma żadnych błędów. Przeprowadziłem autokonfiguracje i dalej to samo na benzynie nie ma tego efektu.Co zauważyłem jeszcze że w moim sterowniku nie ma w wyborze wtryskiwaczy staga ac3-03 i są zaznaczone valteki czerwone.Proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem powyzej 3000obrotów
PostLink | Napisane: 2018-09-13, 15:14 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13618
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1057 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
homik666, a jak Ci pomóc? Autokalibracja owszem daje rade ustawic, ale bieg jalowy. Reszta obciazen wymaga dokladnej regulacji z podgladem korekt w ecu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem powyzej 3000obrotów
PostLink | Napisane: 2018-09-13, 15:31 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20631
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1211 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
zgadzam sie z przedmowca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem powyzej 3000obrotów
PostLink | Napisane: 2018-09-13, 16:15 

Dołączył(a): 2018-07-26, 02:12
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Pheaton
Elektronika: nie wiem
podczas tego duszenia się rosną ppdwójnie czasy wtrysków nawet potrójnie oraz wyskakuje check engine po odczytaniu vagiem losowo na każdym cylindrze.
Jak zrobić korekte poprawnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem powyzej 3000obrotów
PostLink | Napisane: 2018-09-13, 17:05 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20631
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1211 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
sa na forum tematy i regulacji... owocnej lektury zycze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem powyzej 3000obrotów
PostLink | Napisane: 2018-09-13, 18:53 

Dołączył(a): 2018-07-26, 02:12
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Pheaton
Elektronika: nie wiem
Dobra odpuszczę sobie ;) nie ma mój pusty łeb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem powyzej 3000obrotów
PostLink | Napisane: 2018-09-13, 21:08 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20631
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1211 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
skad jestes ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem powyzej 3000obrotów
PostLink | Napisane: 2018-09-13, 21:10 

Dołączył(a): 2018-08-11, 14:37
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E36
Elektronika: ESGI 2
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: AC R01 250KM
Dysze: 2.0
Pojemność: 1900
Moc: 140
Kod Nadwozia: Coupe
Kod Silnika: M44B19
Rok Produkcji: 1997
Wstaw zdjęcie mapy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem powyzej 3000obrotów
PostLink | Napisane: 2018-09-13, 22:07 

Dołączył(a): 2018-07-26, 02:12
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Pheaton
Elektronika: nie wiem
jutro wstawię zdjęcie mapy. Mieszkam w De a tutaj gazowników jak na lekarstwo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem powyzej 3000obrotów
PostLink | Napisane: 2018-09-14, 05:25 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13618
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1057 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
homik666, mapy cos powiedzą, ale nie żeby jakoś wiele. Masz jakieś narzędzie do podglądu korekt ECU? Głupi ELM 327 pewnie wystarczyłby.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO