Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-13, 19:59 

Dołączył(a): 2018-09-13, 19:43
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra GTC
Rok Produkcji: 2005
Witam.

Całkiem niedawno zakupiłem nowy samochodzik
OPLA Astrę GTC i jestem zainteresowany wrzuceniem w niego nitro w postaci LPG.

Dla jasności:
Opel ASTRA H GTC 1.4, 90KM r. 2005

Kontaktowałem się z kilkoma warsztatami i mam 3 ciekawe opcje, tyle ze rozbieżność cenowa jest dosyć duża.

Przedstawię propozycje w formie skopiowanych wiadomości lub screenów i gdyby ktoś mógł mi powiedzieć co warto dołożyć, a na czym lepiej sobie przyoszczędzić bo przy tym silniku tańsze instalacje też dadzą radę, no i czym one tak właściwie się róznią:

OPCJA 1 !!!:

BRC SQ 32 OBD - NAJNOWSZY MODEL STEROWNIKA LPG NA RYNKU - Włoska instalacja , uznanego na rynku LPG producenta Włoskiego, 100% BRC, nie składak!
Gwarancja: 2 Lata gwarancji bez limitu kilometrów ze zbiornikiem w miejsce koła, Krajowym Pakietem Autoassistance, najlepsza w swojej klasie instalacja
LPG dostępna na rynku, na reduktorze z zapasem wydajnościowym, wielkość zbiornika do 55L

OPCJA 2:

Przy cenie 2200zł
-Wtryskiwacze STAG ACW 02,listwa wtryskowa z komponentu,bardzo szybka,równe dawkowanie,wysoka kultura pracy. Wytrzymałość to ponad 100tyś km. Bardzo solidna listwa.

Przy cenie x
-wtryskiwacze STAG ACW 03, te same wtryskiwacze co STAG ACW 02 tylko rozbite na pojedyncze, dużo bardziej precyzyjny montaż oraz możliwość wymiany pojedyńczo a nie całej listwy.

Przy cenie y
Wtryskiwacze BARRACUDA 115Nm,bardzo szybkie,pojedyncze wtryskiwacze,bardzo cichutkie,odporne na zanieczyszczenia,montowane blisko wtryskiwaczy benzyny,wtyrzymałość ponad 150tyś km. Jedne z najlepszych obecnie na rynku.

W każdej opcji cenowych mamy elementy:

-elektronika sterująca KME NEVO (32bit,2-rdzeniowy procesor,auto adaptacja podczas jazdy,strojenie przez OBD-II ),
-reduktor/parownik KME TUR6(jeden z najbardziej odpornych reduktórow na brud w Polsce,stabilny ciśnieniowo oraz termicznie, obsługuje auta o mocy 200KM)
- wlew pod klapką wlewu benzyny
-butla zamiast koła jest indywidualnie dobierana na miejscu tak aby maksymalnie wypełnic wnękę ale żeby nic nie odstawało. 52.5L lub 47,zależy jakie koło na zapasie jest w tej Astrze.
-zasilanie między zbiornikiem a parownikiem rurą PCV FARO,specjalnym przewodem paliwowym (nie miedzią) fi6.
- zawór w zbiorniku montowany tzw. do jazdy na wstecznym (zapewnia zużywanie gazu w pełni oraz niweluje problem,że przy mniejszej ilości gazu nie pozwala na dynamiczniejsza jazdę a przy wyrównaniu predkości robimy jeszcze 150km)
-Węże wodne i gazowe podwójnie zbrojone PARKER / FARO / NORTH FIGHTER (nie tani,polski Semperit),
-Aluminiowe trójniki,oraz metalowe opaski skręcane firmy NORMA.

OPCJA 3

Jest od serwisu który wysłał tak właściwie tylko cenę (z), ale na stronie chwalą się że używają wtryskiwaczy DRAGON lub HANA. (podobno najlepsze ??)


Dodam że wszystkie 3 serwisy mają naprawdę dobre opinie;
wacham sie między tymi dwiema propozycjami w opcji 2 za x lub y

PYTANIE do znających temat. Czy moja asteroida bedzie na tym ładnie smigać, nie straci mocy ? Na co ewentualnie zwracać szczególną uwagę

Dziękuję za wszelkie konstruktywne podpowiedzi.
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 2018-09-14, 13:40 przez Struna, łącznie edytowano 1 raz
Regulamin - ceny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-13, 22:03 

Dołączył(a): 2016-09-14, 19:43
Posty: 233
Lokalizacja: Katowice

Pomógł: 3 razy

Auto: Renault/Volkswagen
Elektronika: Tech duo/Zenit pro dire
Wtryskiwacze: Barracuda/Hercules
Reduktor: Kme Tur/Magic III
Pojemność: 1600/2000
Moc: 110/200
Kod Nadwozia: Chatback/kombi
Kod Silnika: k4m 848/ccza
Rok Produkcji: 2015/2010
Zapisałeś się tutaj regulamin zaakceptowałeś a już w pierwszym poście go łamiesz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-14, 06:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-11-02, 11:20
Posty: 1079

Pomógł: 94 razy

Auto: Audi
Elektronika: Brak
Pojemność: 1.8
Moc: 163
Rok Produkcji: 2002
Od brc z daleka jesli chcesz po gwarancji ponosić normalne koszty eksploatacji... Reszta jest kwestią montażu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-14, 07:10 

Dołączył(a): 2016-09-14, 19:43
Posty: 233
Lokalizacja: Katowice

Pomógł: 3 razy

Auto: Renault/Volkswagen
Elektronika: Tech duo/Zenit pro dire
Wtryskiwacze: Barracuda/Hercules
Reduktor: Kme Tur/Magic III
Pojemność: 1600/2000
Moc: 110/200
Kod Nadwozia: Chatback/kombi
Kod Silnika: k4m 848/ccza
Rok Produkcji: 2015/2010
Przybysz13 napisał(a):
zawór w zbiorniku montowany tzw. do jazdy na wstecznym (zapewnia zużywanie gazu w pełni oraz niweluje problem,że przy mniejszej ilości gazu nie pozwala na dynamiczniejsza jazdę a przy wyrównaniu predkości robimy jeszcze 150km)

Teraz doczytałem która firma z tych Ci to doradza? Skąd w ogóle jesteś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-14, 09:58 

Dołączył(a): 2014-01-12, 23:24
Posty: 239
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 25 razy

Auto: Opel Astra II
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Silnika: Z14XEP
Rok Produkcji: 2008
Trzymaj sie opcji 2 z acw03. Dodatkowo opaski samozaciskowe zamiast skrecanych. Popytaj znajomych z lpg i wybierz odpowiedni warsztat, zeby nie miec klopotow. Poogladaj galerie jak to powinno byc zamontowane. I oczywiscie zawor nie moze byc zamontowany "do jazdy na wstecznym".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-14, 10:23 

Dołączył(a): 2016-09-14, 19:43
Posty: 233
Lokalizacja: Katowice

Pomógł: 3 razy

Auto: Renault/Volkswagen
Elektronika: Tech duo/Zenit pro dire
Wtryskiwacze: Barracuda/Hercules
Reduktor: Kme Tur/Magic III
Pojemność: 1600/2000
Moc: 110/200
Kod Nadwozia: Chatback/kombi
Kod Silnika: k4m 848/ccza
Rok Produkcji: 2015/2010
daniol napisał(a):
Trzymaj sie opcji 2 z acw03

A dlaczego to niby jest lepsza opcja niż barracudy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-14, 13:43 

Dołączył(a): 2014-01-12, 23:24
Posty: 239
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 25 razy

Auto: Opel Astra II
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Silnika: Z14XEP
Rok Produkcji: 2008
Jak sie chce wydac 300zl wiecej to mozna zakladac barracudy. Acw03 to dobra i tansza opcja.


Ostatnio edytowano 2018-09-14, 13:48 przez daniol, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-14, 13:47 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24888
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 952 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Tak po prawdzie, to różnica 300 pln pomiędzy ACW02/3 a Barracudą jest dla mnie co najmniej zastawiająca.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-14, 16:45 

Dołączył(a): 2018-09-13, 19:43
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra GTC
Rok Produkcji: 2005
Kazda z opcji to jest propozycja cenowa z innego warsztatu znajdujacego sie w Warszawie i okolicach.

Celowo nie podalem nazw warsztatow zeby nie wzbudzac sensacji bo juz ktos sie przyczepil ze podalem ceny.

Dla mnie 'najbardziej optymalna' jest wlasnie ta opcja z acw 03...

Tylko wlasnie czy ta asteroida bedzie na tym smigac ladnie.

Tak jak pisalem kazdy warsztat ma dobre opinie. Przesialem troche tych warsztatow wsrod opinii choc mam swiadomosc ze jak mi maja cos spie.... To i najlepszy warsztat moze dac ciala..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-14, 17:11 

Dołączył(a): 2014-01-12, 23:24
Posty: 239
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 25 razy

Auto: Opel Astra II
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Silnika: Z14XEP
Rok Produkcji: 2008
Przybysz13 napisał(a):
Tylko wlasnie czy ta asteroida bedzie na tym smigac ladnie.


Będzie śmigać.

Mam ten sam silnik i słabsze elementy - wtryskiwacze na listwie, co wymaga zastosowania dłuższych wężyków oraz reduktor, który miewa problemy z utrzymaniem stabilnego ciśnienia, a jednak instalacja daje radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-15, 05:30 

Dołączył(a): 2012-04-23, 18:11
Posty: 470
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Pomógł: 43 razy

Auto: Toyota Starlet / Avensis
Elektronika: NEVO PLUS / NEVO PRO
Wtryskiwacze: REG FAST / BARRACUDA
Reduktor: Silver / Silver
Pojemność: 1332 / 1794
Moc: 75 / 129
Kod Nadwozia: EP91 / T22 FL
Kod Silnika: 4E-FE / 1ZZ-FE
Rok Produkcji: 1997 / 2001
Witam

Przybysz13, jeżeli jesteś z Warszawy to uderz w ciemno do Auto-Dakaru na ul. Mechaników 9.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Astra GTC
PostLink | Napisane: 2018-09-15, 11:30 

Dołączył(a): 2018-07-17, 19:21
Posty: 48

Pomógł: 2 razy

Każda asteroida śmiga na lpg, masz więc same dobre zestawy nie przewidujące opcji ,,coś się zepsuje", chyba że cewki zapłonowe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO