Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-10-08, 22:05 

Dołączył(a): 2018-09-25, 19:41
Posty: 7
Lokalizacja: warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester XT 2.5T
Elektronika: kme nevo
Wtryskiwacze: yeti+ ale była lipa
Reduktor: kme gold gt
Dysze: ?
Pojemność: 2500
Moc: 230
Kod Nadwozia: sg9
Kod Silnika: ej255
Rok Produkcji: 2006
Żeby nie zakładać nowego wątku bo temat podobny.

Forest 2.5T 230 KM. Stara instalacja padła, wymiana reduktora i wtrysków. Były złote hanki a założone yeti + .
Auto zalewało na mocnym hamowaniu i gasło. Odesłane na reklamacje. Po drodze kolejne przygody.
Nie wnikam już czy to wina instalatora, czy wtrysków. Wątek osobny na pewno się pojawi w swoim czasie.
Chcę założyć nowe, zamknąć temat.
Pytanie jakie wtryski kupić? Najlepiej z dystrybucji IC bo mam tam dobre rabaty.
Kowalscy jakieś opcje ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-10-09, 07:38 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18229
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1100 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
baracudy 130 i jak tylko rabat jest najważniejszy to nie kupisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-10-09, 08:54 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2088

Pomógł: 233 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
tasiorr napisał(a):
Były złote hanki a założone yeti + .

Jak złote hany dawały radę, to lepiej wrzucić zwykłe yeti, baracudy czy herculesy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-10-09, 09:45 

Dołączył(a): 2018-09-25, 19:41
Posty: 7
Lokalizacja: warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester XT 2.5T
Elektronika: kme nevo
Wtryskiwacze: yeti+ ale była lipa
Reduktor: kme gold gt
Dysze: ?
Pojemność: 2500
Moc: 230
Kod Nadwozia: sg9
Kod Silnika: ej255
Rok Produkcji: 2006
Nie chodzi głównie o rabat, bo takie czy inne wtryski dostępne i tak wyjdą mnie taniej w IC niż każdym innym sklepie.
Chodzi o to żeby wszystko działało prawidłowo i z odpowiednią rezerwą.
Z wiadomych względów kheiny odpadaja :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-10-09, 10:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-07, 00:13
Posty: 811
Lokalizacja: Warszawa, South Africa

Pomógł: 24 razy

tasiorr napisał(a):
Żeby nie zakładać nowego wątku bo temat podobny.

Forest 2.5T 230 KM. Stara instalacja padła, wymiana reduktora i wtrysków. Były złote hanki a założone yeti + .
Auto zalewało na mocnym hamowaniu i gasło. Odesłane na reklamacje. Po drodze kolejne przygody.
Nie wnikam już czy to wina instalatora, czy wtrysków. Wątek osobny na pewno się pojawi w swoim czasie.
Chcę założyć nowe, zamknąć temat.
Pytanie jakie wtryski kupić? Najlepiej z dystrybucji IC bo mam tam dobre rabaty.
Kowalscy jakieś opcje ? ;)


Witam serdecznie.

Wydaje mi się, że temat dotyczy mnie. Dlatego po chwili namysłu pomyślałem że lepiej się od razu ustosunkować do tego co piszesz. Żeby na samym początku uciąć telenowelę.

Na początek mała prośba.
Podobnych wątków gdzie klient opluwa gazownika jest na forum kilkanaście albo kilkadziesiąt bo klient uważa , że to czy tamto.... Zawsze kończy się to tak, że z takiego obrzucania się gównem nic nie wychodzi, a gawiedź ma darmowy ubaw. Więc darujmy sobie żale i robienia obrażonej miny. Dlatego skupmy się na faktach.

Do rzeczy. Co najważniejsze to sprawa wtrysków.
Mogę Ciebie tylko bardzo przeprosić , że reklamacja opóźnia się. W rozmowie telefonicznej wyjaśniłem Ci sytuację.
Podczas transportu do hurtowni Poczta Polska uszkodziła przesyłkę. Hurtownia zgłosiła na poczcie problem i zrobiony został protokół szkody. I teraz hurtownia koresponduje z Pocztą Polską w tej sprawie. Mam Ci wysłać skan protokółu szkody?

Jeszcze raz muszę Ciebie przeprosić za zwłokę ale rozumiesz, że sytuacja jest całkowicie poza moimi mocami sprawczymi.
Żeby być w stosunku do Ciebie w porządku zaproponowałem , że z powodu nieoczekiwanego opóźnienia założę Ci na mój koszt kupione całkiem nowe inne wtryskiwacze niż Yeti+. Sam zdecydujesz potem czy zostaniesz z nimi czy będziesz chciał żeby założyć te które wrócą z reklamacji.

Odmówiłeś zgody na taką opcję.
Stwierdziłeś jak sam tutaj napisałeś , że kupisz sobie sam coś w InterCarsie. Masz do tego prawo, mi nic do tego. Możesz kupić w IC nawet 20 wtryskiwaczy, nikt Ci tego nie zabroni. Z tym że to jest Twoja sprawa i tylko Twoja. Nie mieszaj mnie w żaden sposób w Twoje zakupy w InterCarsie.

Co do samych wtrysków Yeti+.
Zamontowałem dużo zwykłych Yeti( bez +) i sprawują się bardzo dobrze. Yeti+ według producenta są bardziej wydajne od najmocniejszej Barracudy. Dlatego padł wybór na te wtryskiwacze.
Być może trafiły się sztuki ze felernej partii produkcyjnej?
Czasami tak bywa, nawet Barracuda miała taki przypadki.

W takiej sytuacji kiedy przyjdą wtryskiwacze z reklamacji oddam Ci je, dalej rób co chcesz.
Podamy sobie ręce, powiemy sobie do widzenia i tyle. Beż żadnych żalów , bez żadnych scen i płaczu. Nie ma sensu kisić żali i hodować wrzody na żołądku.


Kolejna sprawa to działanie wtryskiwaczy, które miałeś.
Wybacz ale przecież właśnie dlatego do mnie przyjechałeś że na starych wtryskach nie dało się już w ogóle jeździć, prawa. Więc opowieści że na starych było dobrze są dalekie od realiów życia.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

--- Osobna kwestia to to, że miałeś założony reduktor KME Silver i elektrozawór z wejściem i wyjściem na 6mm do silnika o mocy ponad 230KM!!!. Przez co samochód bardziej toczył się niż faktycznie jechał.
Uzgodniliśmy wymianę reduktora. Dostałeś KME Gold GT (zapas mocy ponad 100KM w stosunku do potrzeb Twojego silnika) + elektrozawór ma rurkę 8mm. Byłeś zadowolonym, że wreszcie samochód ma moc i przyspieszenie.

-- Miałeś jeden standardowy filtr fazy lotnej, dostałeś po przeróbce 2 filtry fazy lotnej odstojnikowe.

-- Kolejny babol. Mapsensor był założony przed filtrem fazy lotnej !! A dodatkowo około 80-100cm od wtryskiwaczy. Zrobiłem przeróbkę żeby mapsensor był blisko wtryskiwacza gazowego.

-- wtryski były wężykach o długości około 40-50cm, Porozrzucane po całym silniku na leżąco. Przerobiłem wtryski na tyle że są na wężykach jak pamiętam około 10cm i nie leżą już na silniku. Można byłoby jeszcze lepiej to zrobić ale to nie ja robiłem nawierty w kolektorze dolotowym.


Ostatnio edytowano 2018-10-09, 11:27 przez mezon, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-10-09, 11:13 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1091
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Raz zakladalem yeti plus do v6 i spoko. Chciałem napoleony ale nie bylo. Te są wydajniejsze od barracud i na styk siadły. To tak poboczem oczywiscie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-10-09, 11:26 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24722
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
psooya napisał(a):
Chciałem napoleony ale nie bylo

już od dawna nie ma i raczej nie będzie

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-10-09, 12:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-17, 09:42
Posty: 445
Lokalizacja: Myślenice

Pomógł: 9 razy

Auto: BMW E30 / Fiat Panda
Elektronika: /Tech 224
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: Tomasetto AT09
Dysze: 1,8mm
Pojemność: 2700 / 1100
Moc: 122 / 55
Kod Nadwozia: E30
Kod Silnika: M20B27 /
Rok Produkcji: 1990 / 2004
W Intercars masz yeti+


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-10-10, 19:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2017-11-02, 11:20
Posty: 969

Pomógł: 79 razy

Auto: Audi
Elektronika: Brak
Pojemność: 1.8
Moc: 163
Rok Produkcji: 2002
Nie lepiej było rozwiązać problem zakładając wtryski (zamienniki) na czas reklamacji jak proponował mezon ?
Takie wtryski z reguły są wymieniane na nowe bo są nierozbieralne.
Co do wtryskiwaczy ja polecam Hercules GISM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-10-10, 19:45 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1091
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Też ok, kilka na tym aut stroilem w komplecie z zenitem. Działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jakie wtryskiwacze do Subaru 250-300KM z 4 cylindrów?
PostLink | Napisane: 2018-10-10, 19:58 

Dołączył(a): 2018-09-25, 19:41
Posty: 7
Lokalizacja: warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester XT 2.5T
Elektronika: kme nevo
Wtryskiwacze: yeti+ ale była lipa
Reduktor: kme gold gt
Dysze: ?
Pojemność: 2500
Moc: 230
Kod Nadwozia: sg9
Kod Silnika: ej255
Rok Produkcji: 2006
Tak to się kończy jak nie ma komunikacji miedzy klientem a wykonawcą a pisze się w internetach.
Poza tym:
1. to nie jest temat tego wątku
2. na pewno powróci ale w innym wątku polecane/ niepolecane warsztaty po zakończeniu jego pracy z moim autem i potwierdzeniu większości lecz nie wszystkiego tego co napisał i mojej ocenie jego pracy. Teraz nie mam zamiaru się rozpisywać.
3. została wywołana gówno burza bez powodu i z nad interpretacji moich słów przez ww autora.

Temat zamknięty i wyjaśniony z Panem mazonem o jego efektach z rozkoszą poinformuję.

Wracając do tematu

Najprawdopodobniej wrócą nowe yeti i zobaczymy jak to wyjdzie.
Wcześniej po zestrojeniu auto naprawdę fajnie jeździło. Nie było różnicy między lpg/pb. Spalanie się unormowało.
Problemem było gaśnięcie auta przy sytuacji: ogień/ hamowanie do 0 i auto gasło. Skończyło by się na barierkach bo wysiadły hamulce i wspomaganie.
Nie mi oceniać co jest tego przyczyną, są od tego ludzie którzy biorą za to $$.
Wtryski zostały zdemontowane i wysłane na reklamacje zgodnie z opinią instalatora.
także cdn...

Dziękuję Wam za sugestie.

pozdrawiam Piotrek :arrow:


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO