Autor Wiadomość
 Tytuł: Regeneracja reduktora
PostLink | Napisane: 2016-06-07, 21:44 

Auto: Honda Accord VI
Pojemność: 3000
Moc: 200
Rok Produkcji: 2000
Witam. Jestem nowy na forum i laik w temacie instalacji. Założyłem temat w związku z uszkodzonym reduktorem w instalacji prins. Posiadam hondę accord 3.0, zaczęło mi nagle śmierdzieć gazem w środku. Pojechałem do sprawdzonego gazownika, który poślinił króciec reduktora po czym stwierdził, że problem jest z reduktorem. Dowiedziałem się, że nowy reduktor kosztuje masę pieniędzy ale można go zregenerować. Do sedna, pytanie brzmi jaki zestaw naprawczy kupić, spisałem z niego oznaczenie: 67 r-010054. Czy ten numer wystarczy do wyboru zestawu naprawczego? Czy regenerację można przeprowadzić w warunkach domowych czy lepiej i bezpieczniej udać się do gazownika? Z góry dziękuję za odpowiedzi

Tytuł: Re: Regeneracja reduktora
PostLink | Napisane: 2016-06-08, 07:34 

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Jak masz smykałkę do majsterkowania, to możesz to z powodzeniem zrobić sam, to nic trudnego, wymaga trochę uwagi przy demontażu, po to aby poprawnie poskładać to z powrotem do kupy.