Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-07, 00:22 

Dołączył(a): 2018-01-06, 21:59
Posty: 29

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza GT 99
Elektronika: Alex48 by AEB
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl.min
Reduktor: TurboT 1200
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 218
Kod Nadwozia: sedan
Kod Silnika: ej20
Rok Produkcji: 1999
W dniu dzisiejszym odkryłem po kilkunastu porannych trudnych rozruchach że TurboT1200 puszcza gaz w kolektor i to aż do opróżnienia przewodów - czyli sporo jak na około 1,5 roczny reduktor przy czym pół roku nie był używany :) Zamówiłem zestaw naprawczy i zobaczymy co będzie. Co ciekawe filtry z serii Ultra360 trafiłem dwa które się rozkleiły w trakcie użytkowania. Biorąc powyższe pod uwagę zaczynam się zastanawiać nad solidnością tych produktów tym bardziej że mam również wtryski przez nich sygnowane hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-07, 11:20 

Dołączył(a): 2013-05-22, 21:14
Posty: 921
Lokalizacja: Okolice Bełchatowa .795-10-80-70

Pomógł: 71 razy

Auto: Passat b7 , Alfa Mito
Elektronika: ciekły wtrysk lpg Nevo
Wtryskiwacze: Fabryczne , Barracuda
Reduktor: Brak , Silver
Dysze: Fabryczne Brak
Pojemność: 2.0 TSI , 1.4 T-JET
Moc: 211 , 180
Rok Produkcji: 2012 , 2009
BestLogin napisał(a):
TurboT1200 puszcza gaz w kolektor i to aż do opróżnienia przewodów - czyli sporo jak na około 1,5 roczny reduktor przy czym pół roku nie był używany

To nie rozpaczaj tylko reklamuj , bo masz jeszcze gwarancje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-07, 11:46 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24879
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 952 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
A mówiło się, że zawór w trzpienu to strzał w kolano...

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-07, 13:11 

Dołączył(a): 2018-01-06, 21:59
Posty: 29

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza GT 99
Elektronika: Alex48 by AEB
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl.min
Reduktor: TurboT 1200
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 218
Kod Nadwozia: sedan
Kod Silnika: ej20
Rok Produkcji: 1999
Zakladajac że rozpatrzenie gwarancji zajmie tydzien to mam nowy reduktor z samej roznicy w cenie paliw na ktorych sie poruszam wiec chyba rozsadniej jest zalatwic temat we wlasnym zakresie ;) a dla scislosci ja nigdzie nie rozpaczam tylko daje znac ze warto zwrocic uwage jak ktos uzytkuje tych produktow bo chybaa na tym forum polega no chyba ze zle rozumiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-10, 22:59 

Dołączył(a): 2018-01-06, 21:59
Posty: 29

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza GT 99
Elektronika: Alex48 by AEB
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl.min
Reduktor: TurboT 1200
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 218
Kod Nadwozia: sedan
Kod Silnika: ej20
Rok Produkcji: 1999
No to zaczyna robić się ciekawie :) Rozebrałem gazową stronę TuroboT'a1200 i wymieniłem oringi i membranę przy czym w zbyt wiele osadu nie było a przecieki do podciśnienia wynikały raczej z niedokręconej śruby czy też poluzowanej nakrętki na zaworze w środku membrany oraz nieszczelność przez ścięty przy wkładaniu w fabryce oring na śrubie regulacyjnej. Niestety w reduktorze żaden z otworów pod króćce nie jest podfrezowany aby oring mógł się wśliznąć co na etapie produkcji powoduje że oringi są przy-szczypane jak w moim przypadku - i tu producent powinien to wziąć pod uwagę bo tak być nie powinno !

A teraz problemy - gdy przygotowywałem auto do wymiany reduktora zakręciłem ręczny zawór na elektrozaworze co nie dało żadnego skutku tj. auto ochoczo pracowało 10min bez zmiany obrotów z uwagi na ten dziwny objaw odłączyłem cewkę co już zrobiło wrażenie na silniku bo w efekcie tego zabiegu silnik zgasł. Zastanawiam się co w ręcznym zaworze może się popsuć - sick !

Po regeneracji reduktora odpaliłem samochód i moim oczom w programie ukazało się ciśnienie gazy na poziomie 3,4bara a silnik pracuje jak by chciał a nie mógł. Nie myśląc długo zmniejszyłem ciśnienie śrubą regulacyjną do około 3bar i był to koniec regulacji w efekcie czego silnik zgasł ;( Nie mam już siły do tego samochodu - według mnie wygląda jak by padł czujnik ciśnienia bo innego wyjaśnienia nie widzę choć może też brakować gdzieś masy albo zwarło przewody bo sterownik w pozycji napięcie akumulatora wyświetla b.n. ? choć wcześniej też widywałem 0V lub zaniżone napięcie w trakcie normalnej pracy silnika. Panowie już nie wiem co o tym wszystkim myśleć.

Doradźcie coś proszę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-10, 23:12 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1478
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 95 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Tak jak sobie czytam twój przypadek , albo jesteś wyjątkowym pechowcem, albo źle się do tego zabierasz.Znajdź dobry warsztat i zostaw samochód na ile trzeba. Na razie czego się nie dotkniesz to zepsute. Daj to do fachowca tylko prawdziwego nie pierwszego z brzegu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-10, 23:41 

Dołączył(a): 2018-01-06, 21:59
Posty: 29

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza GT 99
Elektronika: Alex48 by AEB
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl.min
Reduktor: TurboT 1200
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 218
Kod Nadwozia: sedan
Kod Silnika: ej20
Rok Produkcji: 1999
Wiem jak to wygląda z perspektywy lecz zapewniam Ciebie że to nie jest tak jak piszesz tj. ja powoli odkrywam że kolejne rzeczy nie działają tak jak należy. Jestem z wykształcenia elektronikiem samochodowym a z zawodu elektronikiem serwisantem ze sporym doświadczeniem i szczerze mówiąc przeraża mnie to w jaki sposób rynek LPG funkcjonuje. Zapewniam że jeżeli potrafię złożyć 64kanałowy mikser estradowy przywieziony w pudełkach a w między czasie jeszcze naprawić uszkodzone moduły to reduktor nie powinien sprawić mi problemu. Przez 4 lata miałem warsztaty mechaniczne i nie sprawia mi problemu obsługa miernika oscyloskopu frezarki tokarki czy skrawarki że o innych narzędziach nie wspomnę.

Mam podejrzenie które muszę zweryfikować że w sofcie jako czujnik ciśnienia ustawiony jest 025 a u mnie jest mp01 i nie wiem jaki to ma wpływ na odczyt to raz drugie to to że zakładam że parametry układu pomiaru ciśnienia tych układów są takie same a przed regeneracją czujnik pokazywał 1,6bar a w rzeczywistości było mniej. Może być też tak że faktycznie jestem debilem a fachowcy są mądrzy tyko wtedy dla czego mój samochód nie chce jeździć poprawnie na gazie gdy reduktor jest w stanie obsłużyć 300KM a wtryski 220 a samochód ma 218 ? Stroić przed regeneracja reduktora próbowało 3 polecanych speców i efekt zawsze ten sam czyli 4 osoby się potknęły a ja mam wyjąć kolejny tysiąc dwa trzy czy cztery żeby ktoś mógł się pobawić i powiedzieć że nie wie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-10, 23:50 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 376

Pomógł: 7 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Mówiąc szczerze podejrzewałbym tu raczej tego kto instalację zakładał. U mnie pozbycie się spadków to była droga przez mękę. Wymiana całego tyłu instalacji, 4 reduktory. Ostatecznie twin załatwił sprawę ale tylko na jakiś czas. Okazało się, że zamontowali reduktor tak, że się rozszczelnił. Wstawiliśmy nowy w Bytowie. Auto wciąż poszaarpuje przy minimalnym obciążeniu bez względu na rodzaj zasilania. Okazało się, że kest nieszczelność na wkrętce w kolektorze co wykazała dopiero próba ciśnieniowa. Czeka mnie wymiana reduktora z nowymi nawiertami - wiesz jaki to ból w Subaru.

Polecam Ci Piotr_K z tego forum czyli Scantel z Bytowa. Ja tam oddaję swoje auto i do innego gazownika nie pojadę. W Gdańsku forumowicz ulisses ogarnia strojenia ale ciężko go namówić na ingerencje mechaniczne.

Fajnie by było gdybyś wrzucił zdjęcia tych defektów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-10, 23:53 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 376

Pomógł: 7 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Odpisałem w odp na poprzedni post.
Jeśli chcesz dla porównania podpiąć mój czujnik - M025 - służę pomocą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-11, 00:09 

Dołączył(a): 2018-01-06, 21:59
Posty: 29

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza GT 99
Elektronika: Alex48 by AEB
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl.min
Reduktor: TurboT 1200
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 218
Kod Nadwozia: sedan
Kod Silnika: ej20
Rok Produkcji: 1999
mam w rodzinie jeszcze dwie świnki w gazie więc z czujnikiem nie będzie problemu ale dziękuję. Ja tez planuję finalnie wymienić kolektor z wkrętkami możliwie blisko wtrysków Pb ale to musi poczekać. Najpierw chciałbym doczekać się poprawnie jeżdżącego samochodu a potem można skupić się na detalach. Za reduktor zabrałem się gdy zauważyłem że auto nie jeździ tak jak powinno na PB i dopiero przy zakręceniu LPG mieli kolami na jedynce jak przed tym kabaretem z LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-11, 00:13 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 376

Pomógł: 7 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
U mnie już tylko to zostało. Przy okazji wkładamy wtryski 550cc i robimy korektę mapy Pb by nie pętliło.
Łączny koszt zabaw z tą cholerną instalacją osiągnie 7-8kę z przodu. Straconego czasu o nerwów nie liczę. No i pozostsje pytanie jak się mają luzy zaworowe na cylindrze z nieszczelnoscią.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-11, 00:25 

Dołączył(a): 2018-01-06, 21:59
Posty: 29

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza GT 99
Elektronika: Alex48 by AEB
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl.min
Reduktor: TurboT 1200
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 218
Kod Nadwozia: sedan
Kod Silnika: ej20
Rok Produkcji: 1999
Chciałem napisać co o tym myślę ale chyba się powstrzymam :D Ja też bym pojechał gdzieś ale co oddam samochód to potem przez 2 miesiące szukam co spierdo.... Czasem mam wrażenie że warsztaty traktują subaru jak to by były promy kosmiczne choć ostatnio składałem kumplowi z pracy VW touran'a (mam nadzieje że nie przekręciłem nazwy) i przyznać muszę że tam wszystko do siebie pasuje i pomimo tego że pierwszy raz auto widziałem to bez wahania złożyłem cały pas przedni :) W subaru jak coś wykręcisz to się 3 razy trzeba czasem zastanowić gdzie to z powrotem włożyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-11, 00:46 

Dołączył(a): 2018-01-06, 21:59
Posty: 29

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza GT 99
Elektronika: Alex48 by AEB
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl.min
Reduktor: TurboT 1200
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 218
Kod Nadwozia: sedan
Kod Silnika: ej20
Rok Produkcji: 1999
OK teraz jeszcze tak pomyślałem że dziwnym chyba jest to że samochód po odcięciu LPG gaśnie a nie przełącza się na PB i mam tu na myśli sytuację gdy chciałem wypalić gaz z układu i auto po prostu zgasło to samo po regeneracji reduktora przy skręceniu ciśnienia z rzekomo 3,4 do 3bar auto zgasło ? Znalazłem na forum informację że mp01 to AEB025 z czujnikiem temp. 4k7 - pytanie tylko czy ktoś to może potwierdzić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-11, 02:02 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 376

Pomógł: 7 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Wygląda na to, że czujnjk przekłamuje. Wypnij go na próbę z układu i na benzynie sprawdź czy pokazuje ciśnienie atmosferyczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Impreza GT problem z wystrojeniem
PostLink | Napisane: 2018-11-11, 02:09 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24879
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 952 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
A ja obstawiam, że wyskoczył Ci przy skladaniu zaczep z membrany.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO