Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 12:51 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13201
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1011 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
To zamień cewki zapłonowe miejscami. Dostęp dużo lepszy. Jak błęd powędruje za cewką na inny cylinder, bedziesz miał winną cewkę. Jak pozostanie, to cewka sprawna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 12:51 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
przem88 napisał(a):
Bo były zalepione przez zaolejony gaz z tezetu, a ten olej przechodzi bez problemu przez filtr.

to masz pretensje do wtryskiwaczy?!!!!! Każde będą be........ jak nie zmienią Ci filtra fazy lotnej, Niech założą KME włókno szklane i zobaczysz że wtryski są OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-21, 11:49 

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:37
Posty: 19

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: Stag 4Qbox
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: AC-R01
Pojemność: 1800
Moc: ~200
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2001
Problem raczej rozwiązany. Na próbę został zrobiony zestaw naprawczy na czwartym wtryskiwaczu. Dla pewności zamieniono go miejscami z drugim i jest ok ale znowu problem nasilił się na pierwszym więc raczej wszystkie wtryskiwacze wpadną nowe. Albo wtryski zostały uszkodzone przy czyszczeniu w "profesjonalnym" serwisie staga lub po prostu takie się trafiły. Po rozebraniu nie było widać uszkodzeń ani nadmiernego syfu...

Przy okazji zamontowany odstojnik, a poprzedni warsztat twierdził, że się nie da i nie ma sensu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-29, 21:14 

Dołączył(a): 2013-11-01, 22:37
Posty: 298

Pomógł: 3 razy

Auto: Mustang GT / Mazda CX-7
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: IGI
Pojemność: 4951
Moc: 435
Stosować odstojnik + włókno szklane ;} ja tak bede robil w kazdym kolejnym aucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO