Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2017-12-28, 15:26 

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:37
Posty: 23

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: Stag 4Qbox
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: AC-R01
Pojemność: 1800
Moc: ~200
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2001
Witam :)
Pod koniec listopada byłem na czyszczeniu wtryskiwaczy gazowych oraz serwisie instalacji. Objawy jakie miałem to wypadanie zapłonów na biegu jałowym po przełączeniu na lpg - głównie na czwartym cylindrze.
Po 3 tygodniach objawy powróciły i to z nasileniem, również na czwartym cylindrze i to nawet jak silnik złapie 90stopni (sprawdzane wszystko vagiem). Dodatkowo po czyszczeniu korekty długoterminowe na jałowych wzrastają nawet do +3%, a wcześniej przed czyszczeniem zawsze było 0.0. Korekty pod obciążeniem 0,8% więc instalka wystrojona idealnie.
Czy ten wtryskiwacz już kończy żywot? Instalację mam jeszcze na gwarancji więc chciałbym to jakoś załatwić z warsztatem, a nie znowu bezskutecznie czyścić to padło, a oni wszystko będą zrzucać na jakość lpg...
Instalacja ma 20tys. przelotu więc dziwne, że te niby "pancerne" wtryski tak szybko padają. Przy ostatnim serwisie rozcięli mi nawet filtr fazy lotne (czaja fl-03) i był czyściutki.
Na benzynie wszystko super, w czasie jazdy na gazie też, cewki zamieniane miejscami zero poprawy.
Auto to A3 1.8T, reszta w profilu :D
Jakieś sugestie co z tym dalej robić? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2017-12-28, 15:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20563
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1208 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Zamien wtryski miejscami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2017-12-28, 16:42 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1437
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 91 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Te wtryski potrafią mieć zjechane tłoczki po rozebraniu będzie to widaći to nawet po 20tys.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2017-12-28, 17:51 

Dołączył(a): 2015-09-10, 13:45
Posty: 176

Pomógł: 7 razy

Auto: Nubira
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: R01
Dysze: 2,4
Pojemność: 1600
Moc: 106
Rok Produkcji: 1998
przem88 napisał(a):
Jakieś sugestie co z tym dalej robić?

Powiedz żeby warsztat wstawił nowe , a te niech wysle do serwisu AC. Te wtryski powinny dużo więcej wytrzymać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2017-12-28, 20:26 

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:37
Posty: 23

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: Stag 4Qbox
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: AC-R01
Pojemność: 1800
Moc: ~200
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2001
Cezar100 napisał(a):
Powiedz żeby warsztat wstawił nowe , a te niech wysle do serwisu AC. Te wtryski powinny dużo więcej wytrzymać.

Na tym by mi najbardziej zależało. Mam wrażenie, że z dnia na dzień jest co raz gorzej. Zadzwonię jutro do serwisu i zobaczę jak się ustosunkują. Najwyżej więcej nie skorzystam i nie polecę już nikomu tego znanego i niby dobrego warsztatu z Lublina :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2017-12-28, 23:41 

Dołączył(a): 2017-02-17, 09:41
Posty: 492
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 17 razy

Auto: Opel Astra
Elektronika: Kme Nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AC r01 red
Dysze: ---
Pojemność: 2000
Moc: 170
Kod Nadwozia: -------
Kod Silnika: z20lel
Rok Produkcji: 2004
Warto sprawdzić cały zapłon wraz z świecami...Nowe świece potrafią się popsuć po 200km...Pewien klient twierdził,ze szarpanie na lpg wynika ze zle ustawionej instalacji...świece zajechane,listwa zapłonowa jeszcze gorsza(po izolowana taśmą)Później stwierdził,ze może tak być bo ori listwa 900zl do saaba :P


Załączniki:
26194751_1140141282755688_1801382150_o.jpg
26194751_1140141282755688_1801382150_o.jpg [ 94.93 KiB | Przeglądane 1252 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2017-12-29, 15:21 

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:37
Posty: 23

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: Stag 4Qbox
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: AC-R01
Pojemność: 1800
Moc: ~200
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2001
Po rozmowie z serwisem lpg są dwie możliwości -wtryskiwacz lub głowica. Jak mi się uda przed wizytą w tym warsztacie to sprawdzę kompresję, a jak nie to po wszystkim dam znać w czym tkwił problem. Ponoć nie mieli jeszcze reklamacji na te wtryskiwacze i mam nadzieję, że będę tą pierwszą osobą :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 11:04 

Dołączył(a): 2015-09-10, 13:45
Posty: 176

Pomógł: 7 razy

Auto: Nubira
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: R01
Dysze: 2,4
Pojemność: 1600
Moc: 106
Rok Produkcji: 1998
Należy jeszcze sprawdzić czy jest sprawny czujnik PS.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-06, 23:41 

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:37
Posty: 23

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: Stag 4Qbox
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: AC-R01
Pojemność: 1800
Moc: ~200
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2001
Jak do tej pory kompresji nie udało mi się zmierzyć ale... Ostatnio było trochę cieplej i zauważyłem pewną zależność. Jeśli nie działa funkcja podgrzewania wtryskiwaczy (temp. powyżej 10stopni) zapłony na tym wtryskiwaczu wypadają jak głupie. Przy działającym podgrzewaniu wypadanie jest bardzo sporadyczne. Raczej sprawa jest prosta i wtryski pójdą na reklamację. Funkcję podgrzewania włączono mi przy okazji czyszczenia wtrysków i póki było zimno i to działało to wszystko wydawało się ok ale jednak nie do końca...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 09:46 

Dołączył(a): 2014-07-20, 10:34
Posty: 48

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Panda/Suzuki Liana
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: Hana 2001 gold/Yeti
Reduktor: Palacar KR 4 /Silver
Dysze: 1,9 mm/2,1 mm
Pojemność: 1108/ 1585
Moc: 54/106
Kod Nadwozia: 169
Kod Silnika: 187A1.000/M16A
Rok Produkcji: 2007/2005
przem88 napisał(a):
Ostatnio było trochę cieplej i zauważyłem pewną zależność. Jeśli nie działa funkcja podgrzewania wtryskiwaczy (temp. powyżej 10stopni) zapłony na tym wtryskiwaczu wypadają jak głupie. Przy działającym podgrzewaniu wypadanie jest bardzo sporadyczne.


Porujnuję zrobić prosty test. Niech kolega przed odpaleniem auta rozgrzeje wtryski gazowe suszarką a potem odpali wóz. Jak będzie ładnie chodzić, to mamy winnego. To nic nie kosztuje:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 10:15 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2102

Pomógł: 235 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Pewnie są brudne i się kleją na zimno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 10:47 

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:37
Posty: 23

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: Stag 4Qbox
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: AC-R01
Pojemność: 1800
Moc: ~200
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2001
Po czyszczeniu zrobiły 1000km i jest gorzej niż przed, gdzie wcześniej przejechały 20tys. I nie jest to pierwszy wtryskiwacz od wejścia zasilania, gdzie jest najbardziej podatny na syf, tylko ostatni.
Patent z suszarką bym przetestował ale na parkingu pod blokiem ciężko z gniazdkiem :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 10:51 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18243
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1103 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
przem88 napisał(a):
Czy ten wtryskiwacz już kończy żywot? Instalację mam jeszcze na gwarancji więc chciałbym to jakoś załatwić z warsztatem, a nie znowu bezskutecznie czyścić to padło, a oni wszystko będą zrzucać na jakość lpg...
Instalacja ma 20tys. przelotu więc dziwne, że te niby "pancerne" wtryski tak szybko padają. Przy ostatnim serwisie rozcięli mi nawet filtr fazy lotne (czaja fl-03) i był czyściutki.

Jak był czyściutki to po co czyszcili wtryskiwacze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 11:00 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13495
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1037 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Ale przecież padło rozwiązanie jak najłatwiej zdjagnozować:
Marcin L napisał(a):
Zamien wtryski miejscami


Najpierw diagnoza, potem zabawa z wymienianiem części czy naprawa głowicy.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z AC-W03
PostLink | Napisane: 2018-01-08, 12:42 

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:37
Posty: 23

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3 8L
Elektronika: Stag 4Qbox
Wtryskiwacze: AC-W03
Reduktor: AC-R01
Pojemność: 1800
Moc: ~200
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2001
[/quote]
Jak był czyściutki to po co czyszcili wtryskiwacze?[/quote]

Bo były zalepione przez zaolejony gaz z tezetu, a ten olej przechodzi bez problemu przez filtr.

Zamieniłbym wtryski miejscami ale są zamontowane pojedynczo i żeby je wyjąć to całą listwę paliwową muszę zdemontować, a pod chmurką bez odpowiednich narzędzi to niestety problem. Czekam na dzień wolny w pracy i wszystko się niedługo wyjaśni :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO