Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-05-30, 09:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-05-17, 21:17
Posty: 14
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 3 razy

Auto: Honda HR-V
Elektronika: Lecho Sec Eco
Wtryskiwacze: Ac W01
Reduktor: AT09
Dysze: x
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Silnika: D16W1
Rok Produkcji: 2001
Witam was.
Czy to normalne, że na zimnym cisnienie gazu wynosi 1.4-1.3 a po rozgrzaniu spada do ustawionych 1.05?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-05-30, 10:02 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17902
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1066 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-05-30, 14:16 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13189
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1009 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Normalne dla brudnej alaski.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-05-31, 20:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-05-17, 21:17
Posty: 14
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 3 razy

Auto: Honda HR-V
Elektronika: Lecho Sec Eco
Wtryskiwacze: Ac W01
Reduktor: AT09
Dysze: x
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Silnika: D16W1
Rok Produkcji: 2001
ale ja ją czyściłem 50km temu :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-05-31, 20:25 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28378
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2646 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
a planowałeś po 55 tyś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-05-31, 22:31 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13189
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1009 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
kuzin123, a te ciśnienie to różnicowe czy czytane bezwzględnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-06-01, 22:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-05-17, 21:17
Posty: 14
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 3 razy

Auto: Honda HR-V
Elektronika: Lecho Sec Eco
Wtryskiwacze: Ac W01
Reduktor: AT09
Dysze: x
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Silnika: D16W1
Rok Produkcji: 2001
mzloty napisał(a):
kuzin123, a te ciśnienie to różnicowe czy czytane bezwzględnie?


różnicowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-06-01, 22:35 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20281
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1190 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
chyba masz mało problemów z autem skoro to jest problem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-06-01, 22:43 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28378
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2646 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
kuzin123 napisał(a):
różnicowe




w Lecho Sec Eco?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-06-05, 22:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2018-05-17, 21:17
Posty: 14
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 3 razy

Auto: Honda HR-V
Elektronika: Lecho Sec Eco
Wtryskiwacze: Ac W01
Reduktor: AT09
Dysze: x
Pojemność: 1600
Moc: 105
Kod Silnika: D16W1
Rok Produkcji: 2001
tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-06-12, 08:57 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 271
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 18 razy

Auto: Omega b
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Gold
Dysze: 2.4
Pojemność: 2500
Moc: 200
normalne nawet dla czystej alaski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-06-28, 13:24 

Dołączył(a): 2012-11-26, 10:41
Posty: 26
Lokalizacja: Łódź / Piotrków Trybunalski

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord Coupe iES
Elektronika: Stag 4 QBOX BASIC
Wtryskiwacze: Taurus
Reduktor: AC R01
Dysze: 3mm
Pojemność: 2195
Moc: 150
Kod Nadwozia: zielony metalik
Kod Silnika: F22B5
Rok Produkcji: 1994
A czy to normalne, że podczas gwałtownego wciśnięcia pedału gazu chwilowo spada ciśnienie LPG, że miga kontrolka LPG i komputer się podpiera PB?

Touran 1.6 102 konie
Stag 4 plus
AC W01

Nie ma znaczenia ustawione ciśnienie - sprawdzane.

Parownik regenerowany - problem nie zniknął.

Podciśnienie brane zaraz za przepustnicą.

Najlepej to widać jak sie jedzie na niskich obrotach i wcisnie pedał.

Poza tym do ilu KM jest w końcu ten regultor bo przy 160 km/h w w/w aucie już nie wyrabia i przerzuca na PB ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-06-28, 13:32 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17902
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1066 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
h1tman napisał(a):
Poza tym do ilu KM jest w końcu ten regultor bo przy 160 km/h w w/w aucie już nie wyrabia i przerzuca na PB ;/



taki urok alaski, a to że się przełącza to pewnie zamarza. Turan to nie polo czy fabia i potrzebuje więcej papu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-06-28, 19:44 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 1889

Pomógł: 210 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
h1tman, zamiast alaski można włożyć nordica. Koszt niewielki, a reduktor zdecydowanie wydajniejszy ciśnieniowo i termicznie. Co najważniejsze pasuje p&p.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Alaską
PostLink | Napisane: 2018-06-29, 09:45 

Dołączył(a): 2012-11-26, 10:41
Posty: 26
Lokalizacja: Łódź / Piotrków Trybunalski

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord Coupe iES
Elektronika: Stag 4 QBOX BASIC
Wtryskiwacze: Taurus
Reduktor: AC R01
Dysze: 3mm
Pojemność: 2195
Moc: 150
Kod Nadwozia: zielony metalik
Kod Silnika: F22B5
Rok Produkcji: 1994
A czym on sie różni w środku od alaski? Jakies zmiany konstrukcyjne czy tylko powiększone kanały?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO