Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-10, 15:48 

Dołączył(a): 2016-07-09, 19:11
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Prins
Reduktor: Prins
Dysze: ?
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Nadwozia: Mk4
Rok Produkcji: 2008
Witam , po zainstalowaniu nowej butelki lubrykantu VALVE CARE L2 do mojego Princa , płyn nie jest pompowany do listwy dozujące i dalej do wtryskiwaczy co skutkuje tym ze auto nie jeździ na LPG. Po każdo razowym przełączaniu na gaz włączają się 4 diody zielone oznaczające stan gazu w butli lecz po około 10 sekundach przerzuca spowrotem na Pb sygnalizujac głośnym piszczeniem z przełącznika .
Teraz pytanie, co jest powodem tego ze płyn nie jest pompowany, czy może chodzi tu raczej o to ze instalacja jest zapowietrzona , czy o jakąś inną blokadę. ? .
Jak sobie z tym poradzić bez odwiedzania servisu .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-10, 17:04 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22165
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 372 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
pojedz kogoś i niech ktoś zdemontuje tobie to badziewie które pomaga jak kadzidło zmarłemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-10, 17:31 

Dołączył(a): 2016-07-09, 19:11
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Prins
Reduktor: Prins
Dysze: ?
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Nadwozia: Mk4
Rok Produkcji: 2008
NIKODEM rozwiń bardziej temat. Co masz na myśli ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-10, 18:33 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22165
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 372 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
to badziewie nie działa i nie ma jak działać ani jak pomagać zaworą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-10, 23:04 

Dołączył(a): 2016-02-14, 13:10
Posty: 55
Lokalizacja: Mielec

Pomógł: 0 razy

Auto: Punto EVO
Elektronika: TECH224
Wtryskiwacze: ACW02
Reduktor: ACR 01
Pojemność: 1400
Moc: 77KM
Rok Produkcji: 2010
A co ma lubryfikacja do pracy silnika na gazie?? Na pewno ciągnie płyn ale w takich ilościach że po tygodniu jazdy może zauważysz. U mnie na 10tys km pobrało w okolicach 200ml płynu. Powodu nie działaniu silnika na gazie szukaj gdzie indziej.
Nikodem napisał(a):
pojedz kogoś i niech ktoś zdemontuje tobie to badziewie które pomaga jak kadzidło zmarłemu

a po co to zdejmować, niech wisi i robi wrażenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-11, 15:07 

Dołączył(a): 2016-07-09, 19:11
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Prins
Reduktor: Prins
Dysze: ?
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Nadwozia: Mk4
Rok Produkcji: 2008
Czy ktokolwiek z tego * FORUM * posiada jakąś wiedzę na temat tego systemu, jakie są zalety - wady , swoje spostrzeżenia co do funkcjonalności tego systemu ? .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-11, 17:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3388
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 64 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Ło Matko Bosko! Jakie fikuśne graty montują aby nawilżacz podawać!

Załącznik:
ValveCare_engels.jpg
ValveCare_engels.jpg [ 21 KiB | Przeglądane 897 razy ]


http://www.prinsautogas.com/en/products ... ecare.html

Przypuszczam, że zatkał się fikuśny trójnik gazowo-nawilżający.

Tu można kupić kabelek do tego czegoś:
http://www.projekt-tech.com/44,prins-va ... -ftdi.html

Krissi kris napisał(a):
Czy ktokolwiek z tego * FORUM * posiada jakąś wiedzę na temat tego systemu

Raczej obawiam się, że słabo co akurat jest argumentem za demontażem tego wynalazka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-11, 19:22 

Dołączył(a): 2016-07-09, 19:11
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Prins
Reduktor: Prins
Dysze: ?
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Nadwozia: Mk4
Rok Produkcji: 2008
Bez potrzeby ktoś tego nie wynalazł. Jakieś zastosowanie musi to posiadać , nawet jeżeli jest to powiązane z ekstra kosztami, coś to musi robić .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-11, 20:41 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22165
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 372 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
Krissi kris,
Potrzeba matka wynalazków rynek ich potrzebuje i tych co działaja i tych co wierzą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-11, 23:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3388
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 64 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Oczywiście, że jest potrzeba - potrzeba zdobycia grosiwa. Z tej potrzeby sposobami marketingowymi kreuje się potrzebę w ofiarodawcy aby ten dobrowolnie dał się zadowolić.

Ekstra kosztami powiadasz i coś to musi robić... Przecież powszechnym jest w naszym umęczonym kraju opłacanie specjalistów od wstawiennictwa za nieżywymi w niewidzialnym świecie o pomyślność i wygodne życie tych nieżywych :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-12, 05:24 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 2629
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 252 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Krissi kris napisał(a):
Bez potrzeby ktoś tego nie wynalazł. Jakieś zastosowanie musi to posiadać , nawet jeżeli jest to powiązane z ekstra kosztami, coś to musi robić .

Wg mnie, tak jak Nikodem napisał - pomaga tak jak umarłemu kadzidło. Ktoś to wymyślił dla zrobienia kasy, słusznie zakładając, że ciemny lud to kupi. Ciekawe czy ci co wciskają ten patent klientom mają to zamontowane w swoich powozach. Ja mam dwa samochody zagazowane sekwencjami ponad 10 lat temu (bez tego patentu) i doskonale silniki się bez tego obywają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-07-12, 18:26 

Dołączył(a): 2008-09-08, 21:54
Posty: 2151
Lokalizacja: V-GAZ Swojczycka

Pomógł: 63 razy

Auto: RRS
Pojemność: 4999
Jeśli Valve Care sygnalizuję awarię instalacja Prinsa również nie będzie działać.
Opcja następująca podjechać do kogoś kto posiada interfejs do Valve Care i do Prinsa zdiagnozuje problem i naprawi lub wyłączenie Valve Care.
Zdemontowanie bez wyłączenia nic nie da.
Obejrzyj czy czegoś nie uszkodziłeś lub odłączyłeś przy wymianie butelki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-08-10, 14:03 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 614
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 21 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2 + TAP03
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm chyba
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Nikodem napisał(a):
to badziewie nie działa i nie ma jak działać ani jak pomagać zaworą

Działa tylko to trzeba zrozumieć, do puki olej jest na zaworze spala się olej a nie zawór / gniazdo. Podobnie jest w kuchni, puki w garnku jest olej to garnek się nie spali. Tak samo czajnik się nie spali do puki jest w nim woda, jak woda się wygotuje to i czajnik pójdzie z dymem.
Sama idea ma sens lecz zamiast tego można zrobić coś innego i pomoże nie tylko na ssące ale i na wydechy oraz zachowa czystość kolektora i sumienia :D
O sposobach podawania specyfiku nie będę się wypowiadał bo tu już chyba wiadomo wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-09-26, 09:52 

Dołączył(a): 2016-09-21, 20:42
Posty: 50

Pomógł: 0 razy

Auto: Chevrolet Trailblazer 4.2
Wtryskiwacze: Keihim "zolte"
Pojemność: 4190
Moc: 273
Rok Produkcji: 2005
Dla mnie to pic na wode. Przy takich minimalnych ilosciach tego plynu, jaki jest podawany, w jaki sposob ma przedluzyc zycie gniazd / zaworow ? To juz chyba lepszym pomyslem, byloby poprostu "puszczanie" wtryskow benzynowych, zamiast gazowych co iles tam cykli. Byloby taniej, a efekt pewnie lepszy. To, ze ktos to wymyslil, nie znaczy, ze to jest zloty srodek na wypalanie zaworow. Wystarczy, ze wyszlo im ,ze zycie zaworow, wydluza sie o 1000 cykli i juz moga napisac, ze to dziala ! Tak samo, jak z suplementami diety, ktore zawieraja 0.02mg jakiegos specyfiku, a nazwa na opakowaniu sugeruje, ze to wlasnie tez super srodek.

Czytalem troche na niemieckich forach i tak samo padaja zawory z lubryfikacja, jak i bez. Jedni robia setki tysiecy i jest ok, innym, klekaja zawory po 50 tys. Napewno to nie zaszkodzi, wiec jak ktos ma kase, to niech zaklada dla wlasnego, spokojnego sumienia :)

Pozdrawiam
Pawel


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z VALVE CARE !!!
PostLink | Napisane: 2016-09-26, 10:13 

Dołączył(a): 2013-12-03, 20:05
Posty: 627

Pomógł: 44 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: stag 300-6
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: Magic III compact
Dysze: 2,7
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: XFX
Rok Produkcji: 2000
Wystarczy dokładna regulacja i inie potrzeba żadnej lubryfikacji. Przykład toyota auris z instalacja brc i w ciagu roku przez 110 tyś km głowica robiona 2 razy( oczywiście korekty podczas pracy na gazie leca na plus.) Druga taka sama auris też brc przebieg podobny i silnik żyje jak trzeba( korekty koło zera a chwilami lekko na minus podczas pracy na lpg) A ponoć Toyota ma ma "miękkie" głowice


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO