Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z załączeniem LPG
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 20:04 

Dołączył(a): 2018-07-11, 18:29
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80 b4
Elektronika: Lecho Sequel 4cyl
Pojemność: 1998
Moc: 115
Kod Silnika: ABK
Rok Produkcji: 1993
Witam, Mam problemik z instalacją gazową Lecho Sequel 4cyl
Uruchamiam silnik mruga dioda gdy osiągnie temperature przełączenia często gaśnie przycisk i nie swieci się przez losowy czas czasem 10sekund czasem 10minut
A czasem załączy gaz który po minucie się wyłączy i ponownie próbuje aż przejadę spory dystans na pb zanim się załączy LPG.
Tak wygląda gdy jest ciepło
W zimniejsze dni szybciej przełącza a nawet nie ma z tym problemu w ciągu dnia
Po podłączeniu pod komputer u gaziarza obroty wskazywały 13tys. czas wtrysków 1ms wtryski Europegas (E11) 67R-01086 (E8) 110R-004686
Dodam że auto nie przełącza się na pb gdy jest mało lpg
Jakieś rady czy sterownik focha strzelił i wymiana na nowy bądź nowa instalacja i jaka polecana do silnika 2.0 abk
Czasem nie słyszę charakterystycznego cykania wtryskiwaczy LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z załączeniem LPG
PostLink | Napisane: 2018-07-28, 14:46 

Dołączył(a): 2010-10-15, 10:07
Posty: 79
Lokalizacja: śląskie

Pomógł: 2 razy

Auto: wv golf 4
Elektronika: sequel Lecho
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: shark 1200
Dysze: 2.3
Pojemność: 1600 - 8v
Moc: 100
Kod Nadwozia: 1j1
Kod Silnika: APF
Rok Produkcji: 2000
witam

są trzy ewentualności - prawdopodobna to elektrozawór na reduktorze , lub na butli
- bardzo prawdopodobna to stycznik w sterowniku [ taki miałem przypadek i podobne zachowanie ] ew można jeszcze sprawdzić masę inst elektr po linii lpg itp
można wysłać do lecho do naprawy [wyłączając ew prawdopodobne jak wyżej ]po konsultacji tel z lecho
, napewno będzie sporo taniej niż nowy sterownik

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z załączeniem LPG
PostLink | Napisane: 2018-07-28, 20:55 

Dołączył(a): 2018-07-11, 18:29
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80 b4
Elektronika: Lecho Sequel 4cyl
Pojemność: 1998
Moc: 115
Kod Silnika: ABK
Rok Produkcji: 1993
Dzisiaj podłączyłem pod kompa gdyż przyszedł kabel https://prnt.sc/kc7d7s
https://prnt.sc/kc7dzy

Może to w czymś pomoże


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z załączeniem LPG
PostLink | Napisane: 2018-07-29, 18:08 

Dołączył(a): 2018-07-11, 18:29
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80 b4
Elektronika: Lecho Sequel 4cyl
Pojemność: 1998
Moc: 115
Kod Silnika: ABK
Rok Produkcji: 1993
Kolejna nowinka jadac z podłączonym kompem gaz wyłącza sie gdy obroty wyskakują za skale czyli 20,30,40tys obrotow klikając w zmianę na gaz w programie raz gazem zaśmierdziało


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z załączeniem LPG
PostLink | Napisane: 2018-07-30, 16:51 

Dołączył(a): 2010-10-15, 10:07
Posty: 79
Lokalizacja: śląskie

Pomógł: 2 razy

Auto: wv golf 4
Elektronika: sequel Lecho
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: shark 1200
Dysze: 2.3
Pojemność: 1600 - 8v
Moc: 100
Kod Nadwozia: 1j1
Kod Silnika: APF
Rok Produkcji: 2000
reduktor nie wyrabia ,spada ciśnienie przy wys obrotach/obciążeniu i wywala na benzynę, a poza tym co masz pod maską jaki reduktor , ciśnienie na wolnych obr ,wtryski , dysze , itp , powinieneś podać w profilu , takie są obyczaje na forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z załączeniem LPG
PostLink | Napisane: 2018-07-31, 19:48 

Dołączył(a): 2018-07-11, 18:29
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80 b4
Elektronika: Lecho Sequel 4cyl
Pojemność: 1998
Moc: 115
Kod Silnika: ABK
Rok Produkcji: 1993
Reduktor trzyma ciśnienie przełączanie następuje po uruchomieniu silnika jak zaskoczy to do odcinki będzie jechał na gazie
Wtryski podałem w pierwszym poście reduktor jest chyba do 150km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z załączeniem LPG
PostLink | Napisane: 2018-08-11, 18:56 

Dołączył(a): 2018-07-11, 18:29
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80 b4
Elektronika: Lecho Sequel 4cyl
Pojemność: 1998
Moc: 115
Kod Silnika: ABK
Rok Produkcji: 1993
Klepiąc w sterownik obroty w programie wskazują rzeczywiste. Wie ktoś który pin w jakiej kostce odpowiada za sygnał obrotów, aby namierzyć usterkę? W środku sterownika widać że ktoś juz go naprawiał tylko nie wiem w jakim celu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z załączeniem LPG
PostLink | Napisane: 2018-08-31, 20:04 

Dołączył(a): 2018-07-11, 18:29
Posty: 6

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80 b4
Elektronika: Lecho Sequel 4cyl
Pojemność: 1998
Moc: 115
Kod Silnika: ABK
Rok Produkcji: 1993
Sprawdzając przewody czy tam powinna byc masa?
http://www.lecholpg.pl/upload/download/ ... inouts.jpg
Czarna wtyczka pin"C1" nie ma przejścia masy natomiast na pin "A1" jest tak powinno być?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO