Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 11:34 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23232
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
janus_z napisał(a):
Jak prawidłowo ustawić ta prace na jałowych na benzynie?

tak aby było jak na benzynie - czyli prawidłowo.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 11:39 

Dołączył(a): 2013-08-30, 19:59
Posty: 53
Lokalizacja: Jarosław

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat panda
Elektronika: Zenit pro OBD
Struna napisał(a):
janus_z napisał(a):
Jak prawidłowo ustawić ta prace na jałowych na benzynie?

tak aby było jak na benzynie - czyli prawidłowo.


Pytam jakie parametry, progi obrotów wybrać w tych Strategiach?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 11:57 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23232
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
jak dla mnie - ma chodzić na gazie przy każdych obrotach, więc te strategie bym powyłączał, dostroić należy dawkowanie

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 20:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 704
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 64 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
janus_z,
poniżej plik z konfiguracją lekko ją zmodyfikowałem pod kontem mnożnika kompensacji oraz strategi zasilania jak prosiłeś, twoim zadaniem jest sprawdzić jeszcze jak to spisuje się na aucie.


Załączniki:
mod_10_01_17.txt [8.14 KiB]
Pobrane 12 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 20:37 

Dołączył(a): 2013-08-30, 19:59
Posty: 53
Lokalizacja: Jarosław

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat panda
Elektronika: Zenit pro OBD
Dzięki wielkie, jutro config wczytam do auta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-13, 07:34 

Dołączył(a): 2013-08-30, 19:59
Posty: 53
Lokalizacja: Jarosław

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat panda
Elektronika: Zenit pro OBD
Na tych ustawieniach jeździ już bez szarpania (ale też temperatura sie u mnie podniosła i oscyluje wokół zera, problemy pojawiły się gdy było poniżej -15), nie gaśnie na wolnych równiez, dzięki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-15, 15:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 704
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 64 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
bardzo mnie to cieszy że udało się pomóc, w razie problemów przy mrozach pisz śmiało na pewno coś poradzimy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-16, 09:12 

Dołączył(a): 2013-08-30, 19:59
Posty: 53
Lokalizacja: Jarosław

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat panda
Elektronika: Zenit pro OBD
Dziękuję ;)
i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-18, 09:10 

Dołączył(a): 2013-08-30, 19:59
Posty: 53
Lokalizacja: Jarosław

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat panda
Elektronika: Zenit pro OBD
Temperatura spadła do -15 i dopóki auto się dobrze nie nagrzeje szarpania występują w trakcie jazdy ze stałymi obrotami, w zakresie obrotów jak poprzednio, choć mniejsze jak wcześniej, zmienić jeszcze kompensacje?
Tak jeszcze chciałem dopytać, jeśli silnik jest "zamulony" to zauważyłem, że problemem jest zbyt bogata mieszanka (trafiłem również na taka diagnozę na tym forum), a gdy silnik tak przerywa na LPG to problemem będzie mieszanka zbyt uboga?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-18, 20:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 704
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 64 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
zwróć uwagę na temp gazu jak jest poniżej 10 stopni wprowadź korekty w kompensacji, co do drugiego pytania to nie sprawdza każdorazowo, najlepiej auto ustawiać po korektach OBD wtedy wiemy czy jest za bogato czy za ubogo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-19, 06:29 

Dołączył(a): 2013-08-30, 19:59
Posty: 53
Lokalizacja: Jarosław

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat panda
Elektronika: Zenit pro OBD
Przeanalizowałem zmiany które wcześniej wprowadziłeś to wynika z nich, że dla 10 stopni korektę mam jeszcze obniżyć ?, teraz jest -15% ?

W Oplu ustawiam sobie na korekty OBD ale w tym Fiacie to nie wiem jak to zrobić, nie znam algorytmu do czego mam dążyć, a program pokazuje jakieś głupoty typu 99,5 %, a za parę sekund schodzi do 10.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 10:56 

Dołączył(a): 2013-08-30, 19:59
Posty: 53
Lokalizacja: Jarosław

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat panda
Elektronika: Zenit pro OBD
Może jest u was ktoś w firmie AG kto wie jak te korekty OBD działają we fiacie, bo przecież skoro jest w module OBD korekta "FIAT" to ktoś musiał rozpracować jak to interpretować ?.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z Zenith Pro z OBD
PostLink | Napisane: 2017-01-21, 17:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-11-07, 12:36
Posty: 704
Lokalizacja: POLSKA

Pomógł: 64 razy

Auto: TOYOTA / SKODA
Elektronika: BLUE BOX
Wtryskiwacze: HERCULES GSIM
Reduktor: KME TUR
Dysze: BEZ DYSZ / 2.4
Pojemność: 1800 / 1600
Moc: 154 / 101
Rok Produkcji: 2015 / 2010
janus_z napisał(a):
Przeanalizowałem zmiany które wcześniej wprowadziłeś to wynika z nich, że dla 10 stopni korektę mam jeszcze obniżyć ?, teraz jest -15% ?

tak obniż jeszcze tak do -20%


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO