Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem ze Stag 4 po aktualizacji sterownika. Pomocy
PostLink | Napisane: 2012-11-10, 17:01 

Dołączył(a): 2012-10-26, 19:25
Posty: 7
Lokalizacja: legionowo radom

Pomógł: 0 razy

Auto: opel VB 1.6.16V X16XEL
Elektronika: stag 4
Wtryskiwacze: valtec
Reduktor: tomasetto alaska
Pojemność: 1598
Moc: 101
Kod Silnika: X16XEL
Rok Produkcji: 97
Witam dzisiaj rano chciałem wziąść się za strojenie gazu ale przedtem zaktualizowałem sterownik i po tym zabiegu były dziwne problemy:

- po odpaleniu silnika na wyświetlaczu programu ac gas obroty skoczyłu z 900 do 1900 w rzeczywistości nic się nie zmieniło

- doszło kilka nowych funkcji przy ustawieniach wtrysków

-wtryskiwacze zaczeły ciszej pracować (valtec)

-nie przełącza sie sam na gaz tylko ręcznie

po przełączeniu na gaz jest lekkie szarpanie silnika

-nie można zrobić autokalibracji bo obroty za wysokie

- który rodzaj wtrysków wybrać bo ogólnie to mam valtec ale w programie jest ich kilka rodzajów (1,2,3 ohm)

- temp. gazu o połowę mniejsza od temp. reduktora



proszę o szybką pomoc bo na razie jeżdżę na benzynie dlatego żeby w razie czego nie pogorszyć sprawy



link do zdjęć na forum vectry b http://forum.vectraklub.pl/index.php/to ... terownika/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem ze Stag 4 po aktualizacji sterownika. Pomocy
PostLink | Napisane: 2012-11-10, 18:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-06-25, 19:47
Posty: 1566
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 79 razy

Auto: VW up!
Elektronika: VAG
Wtryskiwacze: tylko benzynowe
Reduktor: brak
Pojemność: 1000
Moc: 60
Kod Nadwozia: 1S0
Kod Silnika: CHYA
Rok Produkcji: 2012
Najpierw przeczytać instrukcję STAGA. Tam są opisane wszystkie poruszone zagadnienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem ze Stag 4 po aktualizacji sterownika. Pomocy
PostLink | Napisane: 2012-11-10, 19:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:40
Posty: 159
Lokalizacja: Wrocław, Jelcz

Pomógł: 6 razy

Auto: Alfa 159,Astra Bertone T
Elektronika: Stag300prem,Stag300isa2
Wtryskiwacze: Barracuda 2.6,Hana A+
Reduktor: Silver, Gurtner Black
Pojemność: 1798, 1998
Moc: 140, 200
Kod Silnika: Z18XER, Z20LET
Rok Produkcji: 2008, 2002
Według mnie to podczas aktualizacji nie zaznaczyłeś żeby zachować ustawienia sterownika i sterownik po aktualizacji się zresetował do fabrycznych ustawień. Wskazują na to choć by obroty nominalnie są ustawione 1cewka na cyl. w vectrze b ma być 2cewki na cyl. reszta objawów tylko to potwierdza.

Czeka cię regulacja całej instalacji od podstaw.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO