Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2018-06-05, 15:45 

Dołączył(a): 2016-07-18, 20:04
Posty: 25
Lokalizacja: stargard zachodniopomorskie

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6 c5
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: fioletowe vialle
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Silnika: aqd
Rok Produkcji: 2000
witajcie, jak w tytule mam problem z ciśnieniem. zacznę od początku pompę wyciągałem już dwa razy pierwszy raz kupione łożyska i olej, wyczyszczony zaworek i dociśnięty tak jak radziliście, a ciśnienie 1,0v i zbyt bogata mieszanka a wiec pompa znów w górę i znów wymiana łożysk zalanie olejem wymiana filtra oraz uszczelnień, ciśnienie 1,0v :evil: i znów góra i sprawdzam czy coś źle zrobiłem okazało sie że membrana na sekcji jest uszkodzona :cry: , kupiłem używaną pompę, sprzedawca pisał że działała do samego końca i pochodzi z rozbiórki, nie bardzo ufałem wiec ja rozebrałem i sprawdziłem, i był nowy filterek, olej i wszystko oki, łożyska sprawne nie hałasowały i kręciła sie lekko, decyzja zamontowanie kupionej pompy, ciśnienie 1,0v , byłem taki :x ale spokojnie pompę w górę i przekładka membran do moje i złożenie jednej z dwóch, ciśnienie 1,0v. Nie wiem co jest kur....... , już mi ręce opadają, aktualizowałem obroty pompy w programie vialle i miałem wrażenie że pompa nie wkręca sie tak jak powinna, tak jakby przerywała, raz wysokie obroty raz mniejsze, i tu koledzy pytanie do was co może być nie tak, pomyślałem o falowniku pompy, co znajduje sie w tym dekielku skoro na dwóch pompach jednej na pewno z uszkodzoną membraną a drugą moim zdaniem sprawną jest takie same ciśnienie i po złożeniu jednej z dwóch również identyczne ciśnienie, to wydaje mie sie że to coś z elektroniką. Czy jest może ktoś z forum z zachodniopomorskiego lub lubuskiego (mieszkam w Stargardzie koło szczecina ) do kogo mógłbym pojechać aby na chwile podmienić falowniki, lub czy ktoś może mi pomóc na forum jak sprawdzić ten falownik lub ewentualnie wie co to może być. Błagam o pomoc już wydałem trochę kasy a auto nadal nie sprawne, a co ciekawe to samochodzik jeździ. A i błędy jakie pokazuje mi program to tylko że mam za niskie ciśnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2018-06-06, 21:04 

Dołączył(a): 2016-07-18, 20:04
Posty: 25
Lokalizacja: stargard zachodniopomorskie

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6 c5
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: fioletowe vialle
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Silnika: aqd
Rok Produkcji: 2000
a może ktoś podpowie jak wszystko sprawdzić, tzn elektrykę, jakie opory, napięcia itp. pomóżcie prosze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2018-06-26, 15:50 

Dołączył(a): 2016-07-18, 20:04
Posty: 25
Lokalizacja: stargard zachodniopomorskie

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6 c5
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: fioletowe vialle
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Silnika: aqd
Rok Produkcji: 2000
A czy regulator ciśnienia,może powodować to że pompa nie nabije ciśnienia, jednym słowem przepuszcza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2018-06-26, 15:50 

Dołączył(a): 2016-07-18, 20:04
Posty: 25
Lokalizacja: stargard zachodniopomorskie

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6 c5
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: fioletowe vialle
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Silnika: aqd
Rok Produkcji: 2000
I jak go można sprawdzić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2018-06-29, 12:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-10-22, 18:28
Posty: 201
Lokalizacja: Chełmża

Pomógł: 2 razy

Auto: Alfa Romeo 156 Progresion
Elektronika: Vialle LiquidSi
Wtryskiwacze: Vialle V20
Dysze: Vialle
Pojemność: 1747
Moc: 106kW/144KM
Kod Nadwozia: 932A3100 30G
Kod Silnika: AR32201
Rok Produkcji: 2005
Bardzo tajemniczo to wygląda.

Za odpowiednie ciśnienie odpowiedzialna jest pompa.

Sprawdź jeszcze regulator ciśnienia czy wszystkie oringi wewnątrz są całe a najlepiej je wymień na nowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2018-07-02, 09:08 

Dołączył(a): 2016-07-18, 20:04
Posty: 25
Lokalizacja: stargard zachodniopomorskie

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6 c5
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: fioletowe vialle
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Silnika: aqd
Rok Produkcji: 2000
Dziękuję że się zainteresowałeś moim, już wczoraj rozwiązałem problem a mianowicie znów pompa dostała nowe łożyska ( kolejny koszt) nowy olej i okazało się że znów uszkodziłem sekcje tłoczą (membranę), a więc wymiana tych części z pomocą brata, który składał sekcje i patrzał czy membrany się nie przesuwają a ja to wszystko trzymałem. Pompa w zbiornik, zatankowałem, ale zanim odpaliłem instalację najpierw podlonczylem pod program. A tu ciśnienie 1.0 v na odłączonym czyjniku, jak go podłączyłem 0.5 v :oops: i mówię do brata że chyba coś nie tak z tym regulatorem ciśnienia, to on odpowiada za sterowanie czasami wtrysków, znaczy czujnik ciśnienia , i coś mnie tknęło aby wtyczką od czujnika poruszać i Eureka ciśnienie 2.9 v i 24 czy 25 bar morda ucieszona, samochód pracuje idealnie żadnej różnicy między on a LPG przełączanie prawie nie wyczuwajne, korekty długo terminowe idealnie, wychodzi na to że wtyczką od czujnika ciśnienia gdzieś nie przewodzi dobrze sygnału, bo jak wam wciśnięte do końca to pokazuje 0.5 v a jak lekko wyciogne o przekoszenie to wskakuje na 3.5 v mam nadzieję że to nie zaduzo ale czytałem że zaworek zwrotny powinien się otworzyć przy ciśnieniu powyżej 25 barów a mi właśnie tyle pokazuje, nie wiecej, więc jeśli ktoś miał podobny problem to szukajcie przy tym czujniku, nie stykało i nie miało prawa dobrze pracować, a regulator obstawiałem już dawno tylko zmyliło mnie to jak przeczytałem że na odłączonym czujniku też ludzie jeździli i nic się nie działo, że informacje o ciśnieniu do diagnostyki bierze z innego czujnika np. w wielozaworze. A więc dziękuję ci że chociaż ty się coś zainteresowałeś bo widzie że nie każdy chce tutaj pomóc ( nie obrażając tu nikogo oczywiście), nawet jeśli nie jest specem mógłby mnie coś nieco naprowadzić choćby jak sprawdzić elektryke. Dziękuję i pozdrawiam wszystkich. Instalacja sprawna hurrrraaaaaa :) :) :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2018-07-02, 17:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-10-22, 18:28
Posty: 201
Lokalizacja: Chełmża

Pomógł: 2 razy

Auto: Alfa Romeo 156 Progresion
Elektronika: Vialle LiquidSi
Wtryskiwacze: Vialle V20
Dysze: Vialle
Pojemność: 1747
Moc: 106kW/144KM
Kod Nadwozia: 932A3100 30G
Kod Silnika: AR32201
Rok Produkcji: 2005
Ważne, że wszystko już jest ok ;-)

Rozbierz tę wtyczkę i zarób ją porządnie. Albo zaśniedziałe piny albo połamane przewody w koszulce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problemy z ciśnieniem
PostLink | Napisane: 2018-07-04, 09:00 

Dołączył(a): 2016-07-18, 20:04
Posty: 25
Lokalizacja: stargard zachodniopomorskie

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a6 c5
Elektronika: vialle
Wtryskiwacze: fioletowe vialle
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Silnika: aqd
Rok Produkcji: 2000
Wiem obecnie nie mam czasu (praca) ale będzie to porządnie zrobione i obstawiam zaśniedziałe piny . Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO