Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-20, 11:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6274
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 693 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Wkrętki z biodra i pod wiatr. Montaż w pierwszej kolejności do poprawy a potem wszystko do regulacji od nowa, ciśnienie powinno być stabilne, spadki 0,2 dopuszczalne, a pompować może się przy CATOFFie. Ustal też na ile masz rozwiercone dysze przy wtryskiwaczach bo może to było powodem kręcenia majstra śrubą od ciśnienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-20, 12:01 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13199
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1011 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Tupter1910, ale tam jest ciśnienie absolutne, a nie różnicowe. Na jałowym będzie ileśtam, a przy bucie powinno być o powiedzmy 0,6 wyższe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-20, 13:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6274
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 693 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
mzloty, ok. A swoją drogą kojarzysz jeszcze jakieś instalacje o identycznym pomiarze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-20, 18:14 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
Czyli jak to ciśnienie? Dobre jest na wolnych? Przy gazowaniu trochę wzrośnie a potem spada mocno przez to wywala go na bene to by nie było takie uciążliwe, ale najgorzej, że jak zimny to przy hamowaniu gaśnie. Na co zwrócić uwagę? Ten montaż rzeczywiście taki lipny?
Majster śrubą nie kręcił żadną. Jak się teraz okazało po prostu zmienił po prostu ciśnienie przy którym przełącza się na bene i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-21, 20:22 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
Żeby nie było, że nic nie działam sam albo nic nie planuje działać w tym zakresie to mam na razie tylko plany i zamierzenia bo z kasą gorzej, ale będzie kasa będą działania w tym zakresie.
1. Więc na pierwszy rzut regeneracja reduktora. Przeglądałem różne fora i doczytałem, że trzeba czyścić bo lubi się zabrudzić i jakieś zapadki się blokują. Oprócz czyszczenia oczywiście zakupiłbym zestaw regeneracyjny do mojego reduktora (filtr, membrany i wszelkie uszczelki). Opcja idzie na pierwszy rzut bo jest to rozwiązanie najtańsze (w 60zł się zmieszczę). Jednak pytanie na co powinienem uważać przy rozbieraniu/czyszczeniu czy ponownym składaniu reduktora?
2. Jeżeli opcja pierwsza nie przyniesie zamierzanego skutku to na kolejny ogień idzie czujnik mapsensor. Tutaj raczej pytań nie mam bo doczytałem, że wystarczy odłączyć wtyczkę, odkręcić śrubki i zakładając nowy działać w odwrotnej kolejności (koszt ok 120zł).
3. Jeżeli żadna z 2 pierwszych opcji nie pomoże to myślałem nad regeneracją wtrysków (bo jednak 45 k km już przelatane mają), ale doczytałem, że potem trzeba regulować więc wybrałbym opcję zakupu nowych wtrysków. I tutaj kilka pytań. Jakiej firmy wtryski najlepiej polecacie? Jeżeli kupię całe nowe wtryski to trzeba coś regulować? (valteki coś koło 120zł)
4. Jeżeli powyższe opcje nie przyniosą rezultatu to poszukam używanego sterownika do tego gazu i spróbuję podmienić.

Osobiście uważam, że pierwszy zabieg tak czy tak pomoże nawet jak nie znikną objawy. Gaz w aucie siedzi już od 7 lat a nie wiadomo kiedy było to ruszane.
Jak myślicie, idę w dobrym kierunku? Na co jeszcze mógłbym zwrócić uwagę? Gazownik ze mnie żaden ale jak mam płacić za te części plus drugie tyle jak nie więcej majstrowi za ich wymianę to wolę to zrobić sam z pomocą brata mechanika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-21, 21:33 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
Aha ostatnio zauważyłem również, że po autoadaptacji na zimnym jak dodaję gazu to w momencie wduszania gazu obroty zaczynają spadać i dopiero po chwili zaczyna wkręcać się poprawnie na obroty. Później jak jest cieplejszy to już jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-22, 16:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6274
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 693 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Ja bym nie tracił czasu na regenerację słabego i tak reduktora oraz wtryskiwaczy, które tylko z nazwy są wtryskiwaczami. Zavoli jest za dobre pieniądze i obskoczy twoje auto spokojnie a wtryskiwacze przynajmniej AC W02.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-22, 17:07 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
Okej. Co do tego reduktora zavoli to masz jakiś konkretny model, którym mógłbym zastąpić mój obecny? Z czego wiem nie każdy reduktor jest tak samo zbudowany (w sensie, że u mnie elektrozawór jest np. wraz z reduktorem), a chciałbym taki by pasował bez przeróbek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-22, 17:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6274
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 693 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Zavoli N tobie wystarczy + EZ OMB np na nyplu połączony i będzie OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-22, 17:59 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
Nie wiem jak będę finansowo stał, ale albo tamten zregeneruje a jak będzie więcej funduszy to kupie tego zavoli. Jak już coś zdziałam z tym to będę dawał znać czy coś mi się udało :).
Aha jeszcze jedno :). Jeżeli dobrze rozumiem to kupuje tylko reduktor a EZ zostaje mój? Coś jeszcze przekładać trzeba?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-22, 21:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6274
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 693 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Przy AT09 EZ jest zintegrowany jak FFC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-22, 23:38 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
Okej. Teraz już lepiej ogarnąłem o co chodzi :). Rzeczywiście ten reduktor taki dobry? Bo biorąc pod uwagę fakt, że ez będę musiał dokupić to już ponad 2 stówki wychodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-22, 23:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6274
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 693 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Alaska to goowno nazywane redaktorem naczelnym papierze obrabia 150KM w realiach różnie to bywa czasami ponad 100 a czasami nawet 90 nie obsługuje - humorek jak u kobiety. Oczywiście są tacy co go polecają bo jak zrobisz ze 20K km w ciągu gwarancji to i kasa za wymianę pogwarancyjną wpadnie i interes się kręci. 290zł teraz wydasz a ile zaoszczędzisz jeżdżąc autem ze sprawną i bezproblemową instalacją?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-23, 15:07 

Dołączył(a): 2013-07-03, 09:55
Posty: 1195
Lokalizacja: Namysłów

Pomógł: 129 razy

Auto: Ford
Elektronika: Focus
Dysze: diesel
Pojemność: 1600
Moc: 90
Rok Produkcji: 1996/2005
Pokaż zrzuty ekranu (PrtScn na klawiaturze) z pracy na benzynie. Podejrzewam, że masz coś zdrowo nie tak, bo ten silnik nie leje po 7ms na wolnych obrotach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-23, 18:56 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
kozunio12 napisał(a):
Pokaż zrzuty ekranu (PrtScn na klawiaturze) z pracy na benzynie. Podejrzewam, że masz coś zdrowo nie tak, bo ten silnik nie leje po 7ms na wolnych obrotach.


Nie wiem czy to może być odpowiedzialne za czas wtrysku ale w międzyczasie padła mi sonda lambda (w sumie wymieniałem już ją poł roku temu, ale teraz kupiłem niby lepszą). Właśnie ją wymieniłem, ale poczekam jeszcze do niedzieli bo wtedy silnik będzie pracował na innym sterowniku (obecny ma wadę, wyrwany pin od sygnału map sensora, ale jest zrobione na patencie i sygnał w chwili obecnej tak czy tak jest ok), a do nowego sterownika muszę przypisać nowe pastylki od immo, a będę mógł to zrobić dopiero w niedzielę.
Jutro podłącze jeszcze raz zobaczyć te czasy wtrysku na nowej sondzie, ale ogólnie coś więcej będę mógł zdziałać w niedzielę.

Dane z programu od gazu chcesz czy lepiej jakbym dał z interfejsu normalnego? Dysponuję autocomem i w niedzielę będę miał dostęp do op-coma.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO