Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-23, 19:07 

Dołączył(a): 2013-07-03, 09:55
Posty: 1195
Lokalizacja: Namysłów

Pomógł: 129 razy

Auto: Ford
Elektronika: Focus
Dysze: diesel
Pojemność: 1600
Moc: 90
Rok Produkcji: 1996/2005
Odczyt błędów, czasu wtrysku i wartości BLM + odczyt wartości MAP z opcoma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-02-23, 21:28 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
Okej. Jak się uda to w niedzielę będą te wszystkie odczyty. A jak nie zdążę tego sprawdzić na pożyczonym opcomie to po niedzieli powinienem mieć już swój.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-03-02, 09:44 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
A więc chyba udało mi się "pozbyć problemu".
kozunio12 po wymianie sondy błędów nie miałem żadnych, czasy wtrysku przed i po wymianie na wolnym były ok 3ms (nie mam pojęcia dlaczego wtedy było ok 7 ms). Zresztą zauważyłem też, że program od gazu trochę zawyża czas wtrysku (tak o ok 0,2-0,3ms).
Wymieniłem sonde, zresetowałem opcomem zapamiętane wartości mapy benzynowej, pojeździłem troszkę na benie i kliknąłem autoadaptacje. O ile wcześniej auto gasło codziennie na zimnym tak teraz po niecałym przejeżdżonym tygodniu nie zgasło ani raz. Przejeżdżę jeszcze trochę i jakby coś się dalej działo to będę się odzywał. Jakie zmiany zauważyłem? Mniejszy spadek ciśnienia przy dodawaniu gazu, więc przy ustawieniu odpowiedniego progu nie wyrzuca na benzynę. Zauważyłem też mniejszą różnicę w czasach wtrysku. Przedtem różnica między wtryskiem beny a gazu była ok 2ms, teraz ustawiło się na ok 1ms. No i przede wszystkim nie gaśnie. Na nowy reduktor mnie niestety nie stać w chwili obecnej, ale skoro jest wszystko okej teraz to tego zregeneruje bo po tylu przejechanych km mu się to należy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-03-02, 13:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6335
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 700 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Szkoda kasy i czasu na alaskę i tak lepiej chodzić nie będzie, a jeszcze okaże się, że regeneracja jej zaszkodziła.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-03-02, 14:54 

Dołączył(a): 2013-07-03, 09:55
Posty: 1195
Lokalizacja: Namysłów

Pomógł: 129 razy

Auto: Ford
Elektronika: Focus
Dysze: diesel
Pojemność: 1600
Moc: 90
Rok Produkcji: 1996/2005
adison420, to teraz jeszcze tylko kalibracja i powinno być ok. Zamiast w nowy reduktor, lepiej zainwestuj chociaż w AC W01, a alaskę możesz zregenerować, jak będą jakieś problemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-03-02, 18:35 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
Jak będą pieniądze to będą i zmiany :). Ale póki co jest okej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-03-08, 12:32 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
Było troszkę cieplej problemu nie było. Temperatura spadła troszkę i problem wrócił niestety. Czy uszkodzony czujnik temperatury w reduktorze może powodować takie zachowanie? Chodzi o problem gaśnięcia auta na lpg przy zatrzymywaniu się. Bo skoro problem wraca przy niższej temperaturze to właśnie go podejrzewam. No i po za tym zacząłem odkładać fundusze na nowy reduktor, bo z czego piszecie najlepszym sposobem jest wymiana więc tak zrobię :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-03-13, 10:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6335
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 700 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Najlepiej podglądać co się dzieje z parametrami w trakcie tego gaśnięcia bo przyczyn może być wiele.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-03-14, 11:15 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
Tupter1910 napisał(a):
Najlepiej podglądać co się dzieje z parametrami w trakcie tego gaśnięcia bo przyczyn może być wiele.



Wiem, ale problem jest taki, że to dzieje się w czasie jazdy a mi bateria w lapku nie trzyma. Chyba czas najwyższy zainwestować również w nową baterie do lapka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-03-14, 12:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6335
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 700 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Zdecydowanie musisz zainwestować jak chcesz samodzielnie znaleźć przyczynę problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-03-14, 14:48 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
I tak zrobię, ale na wszystko niestety potrzeba czasu, bo pieniądze niestety nie rosną na drzewach :(.
Temat lpg cały czas staram się analizować, czytać i przemyśleć wszystko po kolei. Dzięki Tobie Tupter1910 i dzięki czytaniu for zaczynam bardziej rozumieć o co chodzi :). I tak myślę i myślę, że problemem z lpg może być również to, że "tracę" dużo benzyny. Rozwijając temat. W poprzednim aucie przy w pełni sprawnej instalacji i ciągłym użytkowaniu auta na lpg benzyny używałem do rozgrzania auta i ewentualnie czasami przejechałem jakiś dystans na benzynie. Tamto auto miałem 1,5 roku i nawet nie wymieniałem filtrów bo zawsze odwlekałem i w efekcie zapominałem. Dążę do tego, że jak zatankowałem 4-5 max 10 litrów benzyny to starczało to bezproblemowo na kilka miesięcy odpalania, a jak zatankowałem większą ilość to benzyny nie zdążyłem wypalić i w efekcie musiałem lać znów bo straciła swoje właściwości. Teraz, w obecnym aucie raz na miesiąc/półtorej leje po co najmniej 10l beny gdzie robię te same miesięczne odległości co wcześniej, filtry też wymieniane a jednak gdzieś coś jest nie tak, że robi taki dotrysk i bena ucieka. Więc właściwie jeżdżę na 2 paliwach jednocześnie. Co by się nie działo, skoro moje wtryski i mój reduktor są słabe to je wymienię i zrobię to jeszcze w tym miesiącu, a najpóźniej początkiem następnego. Wszystko postaram się wyregulować i mam nadzieję, że będzie wszystko okej a na pewno nie zaszkodzi to autu jak i całej instalacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przełączanie na benzynę i kilka innych objawów
PostLink | Napisane: 2017-03-15, 19:58 

Dołączył(a): 2017-02-02, 00:55
Posty: 42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Astra G
Elektronika: Mini Sec v3
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: ZAVOLI ZETA N
Dysze: 2mm
Pojemność: 1400
Moc: 90
Kod Nadwozia: f48
Kod Silnika: x14xe
Rok Produkcji: 1999
Jak już pisałem na dniach zakupię reduktor i wtryski.
Reduktor kupię Zavoli Zeta N + ez omb, wtryski ac w02.
Auto Opel Astra G 1.4 16v x14xe 90km
Pytanie jak mocno rozwiercić dyszę w nowych wtryskach by było dobrze? Zaopatrzyłbym się od razu w potrzebne wiertełko tak by zaraz po zakupie móc montować.
Sterownik lpg mam lecho minisec v3 i tutaj pytanie. Jak tam gdzieś wyżej widzieliście ciśnienie program pokazuje koło 1,9 bara. Czy takie ciśnienie jest odpowiednie do mojej instalacji i tak samo ustawić na nowym reduktorze?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO