Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-13, 20:13 

Dołączył(a): 2013-05-03, 15:54
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: stag 4 plus
Wtryskiwacze: hana 2001 niebieskie
Reduktor: AC R01 czarny
Dysze: brak
Pojemność: 1800 turbo
Moc: 180
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AJQ
Rok Produkcji: 1999
Witam. Mam pewne pytanie dotyczące przełanczania samoczynnie na pb.
Silnik jak w profilu, zdaje sobie sprawe ze zavoli zeta s jest za słaby do tego silnika, ale nie moge zrozumieć dlaczego problem pojawia się przy zdjęciu nogi z gazu. Jeśli jade autostradą np. 170km/h i utrzymuje tą predkosć to nawet na długim odcinku wszystko jest ok, ale gdy zwolnie pedał gazu momentalnie ledka na centralce zaczyna migać (opcja wyłącz przy pierwszym nie jest zaznaczona). Przeciągnięcie go odcinki na pierwszych 3 biegach
nie powoduje przełanczania, ale gdybym go cisnoł a potem nagle zdjął noge z gazu to przełączy się na pb. Dlaczego to przełanczanie następuje własnie w tych momentach, a nie wtedy gdy obciążenie, prędkość obrotowa i zapotrzebowanie na paliwo są duże. Prosze o jakieś sugstie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-13, 20:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 17256
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1167 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
za wysokie ciśnienie po ciśnięciu
nie myśl, że zdiagnozujesz dobrze instalację bez zaglądania do programu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-13, 20:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-20, 09:11
Posty: 110
Lokalizacja: Warszawa,LPG SERWIS Wrocławska 4

Pomógł: 14 razy

Auto: Honda HRV
Elektronika: stag 300
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: versus
Dysze: 2,5
Pojemność: 1600
Moc: 125
Rok Produkcji: 2003
Prawdopodobnie nie jest to sprawa reduktora a raczej jest to związane z zanikiem sygnału obrotów do sterownika LPG, przy hamowaniu silnikiem, więcej można się dowiedzieć po sprawdzeniu w programie skąd jest pobierany sygnał z cewki czy z czujnika wałka obrotów oraz połączenia odpowiednich kabli oraz czy samo zasilanie sterownika (kabel czerwono czarny) jest z wtryskiwaczy czy jako +po stacyjce.


Ostatnio edytowano 2013-09-13, 21:17 przez Pablito, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-13, 20:45 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 17256
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1167 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Pablito, możesz mieć rację, więc nich autor tematu powie czy problem jest nowy czy od zawsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-13, 21:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-20, 09:11
Posty: 110
Lokalizacja: Warszawa,LPG SERWIS Wrocławska 4

Pomógł: 14 razy

Auto: Honda HRV
Elektronika: stag 300
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: versus
Dysze: 2,5
Pojemność: 1600
Moc: 125
Rok Produkcji: 2003
Mirosław też o tym myślałem,, od kiedy", chyba jednak to zupełnie nie przeszkadza się rozpędzać i hamować a bezpieczniej wtedy patrzeć przez szybę niż na centralkę.. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-14, 17:34 

Dołączył(a): 2013-05-03, 15:54
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: stag 4 plus
Wtryskiwacze: hana 2001 niebieskie
Reduktor: AC R01 czarny
Dysze: brak
Pojemność: 1800 turbo
Moc: 180
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AJQ
Rok Produkcji: 1999
Wspomniany problem jest od samego założenia instalacji, czyli jakieś dobre pół roku. Z tego co widze sygnał obrotów jest wzięty z cewki. Czy mam to zmienić, jeśli tak to powiedzcie prosze jak mam to zrobic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-14, 17:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-20, 09:11
Posty: 110
Lokalizacja: Warszawa,LPG SERWIS Wrocławska 4

Pomógł: 14 razy

Auto: Honda HRV
Elektronika: stag 300
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: versus
Dysze: 2,5
Pojemność: 1600
Moc: 125
Rok Produkcji: 2003
z cewki powinny być poprawnie odczytane a może najpierw lepiej sprawdzić w programie STAGA jak są ustawione minimalne obroty na gazie i czy obroty sie zgadzają podczas pracy na wolnym biegu z tymi z pulpitu samochodu..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-14, 17:56 

Dołączył(a): 2013-05-03, 15:54
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: stag 4 plus
Wtryskiwacze: hana 2001 niebieskie
Reduktor: AC R01 czarny
Dysze: brak
Pojemność: 1800 turbo
Moc: 180
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AJQ
Rok Produkcji: 1999
Minimalne obroty nagazie są ustawione na 600rpm. A wskazania się pokrywają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-14, 18:13 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 17256
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1167 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
maniek1990 napisał(a):
Minimalne obroty nagazie są ustawione na 600rpm. A wskazania się pokrywają.
no to sprawdź czy nie znikają w krytycznym momencie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-14, 18:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-20, 09:11
Posty: 110
Lokalizacja: Warszawa,LPG SERWIS Wrocławska 4

Pomógł: 14 razy

Auto: Honda HRV
Elektronika: stag 300
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: versus
Dysze: 2,5
Pojemność: 1600
Moc: 125
Rok Produkcji: 2003
albo zmniejsz je na 500 bo przy cut offie zavoli trochę pompuje, zalewa podćiśnieniem silnik i obroty spadaja poniżej fabrycznych na pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-14, 18:50 

Dołączył(a): 2013-05-03, 15:54
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: stag 4 plus
Wtryskiwacze: hana 2001 niebieskie
Reduktor: AC R01 czarny
Dysze: brak
Pojemność: 1800 turbo
Moc: 180
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AJQ
Rok Produkcji: 1999
Dobra zmniejsze do 500rpm i napisze czy są efekty. Dzięki za wskazówki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-14, 20:31 

Dołączył(a): 2013-05-03, 15:54
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: stag 4 plus
Wtryskiwacze: hana 2001 niebieskie
Reduktor: AC R01 czarny
Dysze: brak
Pojemność: 1800 turbo
Moc: 180
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AJQ
Rok Produkcji: 1999
Sory, ortografia nigdy nie była moją mocną stroną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przełancza na pb
PostLink | Napisane: 2013-09-17, 16:24 

Dołączył(a): 2012-01-20, 11:01
Posty: 25
Lokalizacja: Ostrowy(Czestochowa)

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Passat kombi
Elektronika: lpg-tech
Wtryskiwacze: hana niebieskie
Reduktor: acr-01
Moc: 150KM
Kod Silnika: aeb
Rok Produkcji: 1998
Witam,napisze u kolegi nie bede zakladal nowego tematu a troche podobny.
Problem jest z migajaca dioda,ale slychac ze przelacza lpg,a dioda mruga caly czas i wydaje mi sie ze bp znika.Dwa dni juz tak mruga.Jezdzilem pare dni bez sterownika abs byl w naprawie,jakos w tym czasie go tez zakladalem,ale czy to ma jakis wpływ?moze aku. odlaczyc.?pozd.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO