Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: przełancza sie ciągle na pb
PostLink | Napisane: 2010-02-17, 16:39 

Dołączył(a): 2010-02-17, 15:30
Posty: 8
Lokalizacja: Zawiercie

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI 80 B4 ABK
Elektronika: stag 4
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: tomasetto
Dysze: ?
Pojemność: 2000
Moc: 115
Rok Produkcji: 1992
Witam mam duży problem z moją instalacją , silnik abk 115km , gaz sekwencja , sterownik diego ,wtryski alex , reduktor skorpion, wielozawór tomasetto . Mianowicie podczas jazdy na gazie przy ciepłym silniku często gasną mi wszystkie kontrolki od przełącznika gazu i w tym momencie zaczyna szarpać tak jak by szły dwa paliwa na raz i go zalewało. Wtedy muszę go zgasić i po chwili zapalić od nowa na pb i przełączy się na gaz. Dodam że instalacja ma pół roku od nowości i od kiedy ją mam to same problemy ((( byłem u gazowników x razy za każdym razem twierdzą że jest oki i kasują a po przejechaniu dłuższego odcinka to samo,a instalacja była zakładana w zawierciu na ul pogorzelskiej teraz nie chcą mi tego naprawić ręce opadaja...


z góry dziękuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-19, 22:28 

Dołączył(a): 2008-12-08, 18:57
Posty: 216
Lokalizacja: Łask

Pomógł: 3 razy

Auto: vw passat
Elektronika: kme NEVO
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: silver
Dysze: 2.2 mm
Pojemność: 1595
Moc: 101 km
Kod Nadwozia: 3B2
Kod Silnika: ahl
Rok Produkcji: 1998
Miałem kiedyś coś takiego; tzn. zgasła mi centralka, ale wtedy poruszałe bespiecznikiem przy aku ( ten od instalki) i przeszło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-20, 11:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-19, 00:17
Posty: 1025
Lokalizacja: Niwiska / Mielec

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 Avant Quattro
Elektronika: Tech 516/STAG 300ISA2
Wtryskiwacze: WGS
Reduktor: AC R01 d8
Dysze: 18
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Nadwozia: B5
Kod Silnika: APS
Rok Produkcji: 2000
zobacz skąd masz wzięte zasilanie i masę sterownika - potem spróbuj namierzyć + po stacyjce

przeważnie problemy z zasilaniem wynikają z "pójścia na łatwiznę" przez gazowników

jeśli potrzebujesz schematu to masz tutaj:

http://www.pliki.drypa.pl/entry-b8ee451 ... 567f4e.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-26, 17:24 

Dołączył(a): 2010-02-17, 15:30
Posty: 8
Lokalizacja: Zawiercie

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI 80 B4 ABK
Elektronika: stag 4
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: tomasetto
Dysze: ?
Pojemność: 2000
Moc: 115
Rok Produkcji: 1992
wszystkie połączenia przejrzałem i są oki ale gaziarz nie ma zieloneo pojęcia co sie dzieje zostawiłem auto na cały dzień i nicc , w momcie kiedy auto przeżuci się na pb traci połączenie z komputerem .Nie zapisuje żadnych błędów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-26, 23:48 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-23, 09:52
Posty: 735
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi s2 / Fiat Panda
Elektronika: KME będzie STAG/TECH 224
Wtryskiwacze: Hana / Barracuda
Reduktor: KME GOLD/ Alaska
Pojemność: 2200 T/ 1100
Moc: 280/55
Kod Nadwozia: b4/
Kod Silnika: 3B/
Rok Produkcji: 1990/2006
jakiś niestyk na zasilaniu plusa aku (czerwono-czarny) albo słaba masa aku (czarny)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-27, 16:16 

Dołączył(a): 2010-02-17, 15:30
Posty: 8
Lokalizacja: Zawiercie

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI 80 B4 ABK
Elektronika: stag 4
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: tomasetto
Dysze: ?
Pojemność: 2000
Moc: 115
Rok Produkcji: 1992
ani plus ani minus nie ginie w momencie przełanczania na pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-27, 21:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-19, 00:17
Posty: 1025
Lokalizacja: Niwiska / Mielec

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 Avant Quattro
Elektronika: Tech 516/STAG 300ISA2
Wtryskiwacze: WGS
Reduktor: AC R01 d8
Dysze: 18
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Nadwozia: B5
Kod Silnika: APS
Rok Produkcji: 2000
a +12 po stacyjce? skąd wzięty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-27, 21:50 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8326
Lokalizacja: London

Pomógł: 102 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: EMU
Wtryskiwacze: MJY460
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 1.8
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
na 100 wyglada jak blad w zasialniu. Jezeli tak sie dzieje od poczatku to ja bym sprawdzil wszystkie polaczenia. PRIOMO powinny byc lutowane !! nie skrecane metoda doktora cycka
po drugie dzieje sie tak np przy hamowaniu silnikiem czy bez roznicy ?? przy przyspieszaniu tez ??
No i na koniec jak wszystko jest ok to niech ci podmienia ecu gazu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-28, 12:41 

Dołączył(a): 2010-02-17, 15:30
Posty: 8
Lokalizacja: Zawiercie

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI 80 B4 ABK
Elektronika: stag 4
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: tomasetto
Dysze: ?
Pojemność: 2000
Moc: 115
Rok Produkcji: 1992
plus po stacyjce jest z tamtąd z kąd powinien być czyli nie zanika w danym momencie i pojawia się po przekręceniu kluczyka , dzieje sie to zawsze kiedy silnik jest ciepły pochodzi 1-2 min zaczyna nim szarpać i albo zaświeca się tryb awaryjny albo przerzuca go całkiem na pb i wszystko gaśnie .. dodam że połączenia są lutowane , kiedy jest zimny nie raz udaje mi się przejechać po osiągnięciu temp 2-3 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-28, 13:15 

Dołączył(a): 2010-01-30, 15:13
Posty: 147
Lokalizacja: Radzyń podlaski

Pomógł: 0 razy

Auto: nissan primera p11 2.0
Elektronika: D.T. GAS
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: SGI REVO
Dysze: 2.3
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Nadwozia: p11
Kod Silnika: SR20DE
Rok Produkcji: 1999
podobny problem miałem u siebie(nie będę opisywał bo praktycznie identyczny), na zimnym udało się nawet i 10 km bujnąć :mrgreen: na gazie, gaziarz na gwarancji wymienił komputer gazowy, wymienił jeszcze raz bo drugi też był lipny i do trzech razy sztuka, no i jeżdżę jak na razie :-? oczywiście gdyby nie gwarancja to i po dragach bym do niego nie zajechał tylko staga zamiast d.t. gas wrzucił i cieszył się jazdą. pozdrawiam i powodzenia życzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-28, 16:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-19, 00:17
Posty: 1025
Lokalizacja: Niwiska / Mielec

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 Avant Quattro
Elektronika: Tech 516/STAG 300ISA2
Wtryskiwacze: WGS
Reduktor: AC R01 d8
Dysze: 18
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Nadwozia: B5
Kod Silnika: APS
Rok Produkcji: 2000
Jeśli wykluczyć błędy montażowe, to faktycznie - problem może leżeć ( i raczej tak jest) po stronie sterownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-28, 21:55 

Dołączył(a): 2010-01-30, 15:13
Posty: 147
Lokalizacja: Radzyń podlaski

Pomógł: 0 razy

Auto: nissan primera p11 2.0
Elektronika: D.T. GAS
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: SGI REVO
Dysze: 2.3
Pojemność: 2000
Moc: 140
Kod Nadwozia: p11
Kod Silnika: SR20DE
Rok Produkcji: 1999
no te same objawy miałem włącznie z gaśnięciem wszystkiego na centralce.AAA i jeszcze jedno jeżeli ktoś popełni grzech śmiertelny :-D i założy u druciarza to niech ściąga to jak najszybciej a ni :-D nie liczy na to że może się poprawi, jak już zostało zje..ne przez druciarza drutem to na pewno on tego nie poprawi, a koszt instalacji wzrośnie o 1/2.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-03-01, 12:21 

Dołączył(a): 2010-02-17, 15:30
Posty: 8
Lokalizacja: Zawiercie

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI 80 B4 ABK
Elektronika: stag 4
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: tomasetto
Dysze: ?
Pojemność: 2000
Moc: 115
Rok Produkcji: 1992
dziekuje wszystkim za rady dziś zostawilem auto jutro mam odebrać kazałem zdemontować instalacje , bo z góry zakładam że druciarz tego nie naprawi..
a jaką instalacje polecacie??? do audi b4 2.0 115 km(fullgrup)???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-03-01, 12:37 

Dołączył(a): 2009-09-08, 10:37
Posty: 1025
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 1 razy

Auto: MB S210 K 137kW
Elektronika: TECH 214
Wtryskiwacze: Hana 2000 blue, wkrętka 4.2 mm
Reduktor: Scorpion GT @ 1.1 bar
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 186 KM
Kod Nadwozia: S210
Kod Silnika: M111.947
Rok Produkcji: 1999
Mówią, że Stag lepszy - ale na KME Diego 3G też da się jeździć i to całkiem nieźle.
Reduktor - ok.
Nie znam wtrysków Alex - tutaj na forum zapewno od razu usłyszyć, żeby założyć Matrix 344.

[ Dodano: 2010-03-02, 13:40 ]
Tu masz linka, gdzie rozkminiono Twój przypadek.

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=191 ... a&start=75


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-03-03, 16:33 

Dołączył(a): 2010-02-17, 15:30
Posty: 8
Lokalizacja: Zawiercie

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI 80 B4 ABK
Elektronika: stag 4
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: tomasetto
Dysze: ?
Pojemność: 2000
Moc: 115
Rok Produkcji: 1992
zdemontowali mi kme diego w piątek zakładam staga dam znać co i jak...


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO