Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 383 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-15, 13:57 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
tak

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-16, 03:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3379
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 64 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Struna napisał(a):
Chyba jakieś ogrzewanie butli trzeba będzie wykminić


Samoprzylepne ogrzewacze lusterek?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-16, 10:34 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
trochę by tego trzeba użyć - gdyby to była butla w kole to żaden problem, mata grzejna z siedzenia i po temacie, a tu niestety podwieszana, więc narażona na trudne warunki.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-16, 17:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 516
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 28 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
A jeśli chodzi o dobicie powietrza do butli, to koniecznie na pustej?? Mogę dobić jak zostało około 4 litry??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-16, 21:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 2748
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 156 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
lydi10 napisał(a):
Mogę dobić jak zostało około 4 litry??

tak im więcej gazu tym trudniej/większym ciśnieniem trzeba dobić. jak będzie za dużo to może być problem z zatankowaniem pod korek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-16, 22:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3379
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 64 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Struna napisał(a):
trochę by tego trzeba użyć - gdyby to była butla w kole to żaden problem



Oj tam. Dla chcącego nic trudnego. Przykleić takich ile wejdzie, zalutowane zabezpieczyć termokurczami, zakleić silikonem ze sporym zapasem.
Może jeszcze jakiś termostat w szeregu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-16, 22:07 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Hehe, już sobie wyobrażam wygląd takiego tworu :) niezły ulep :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-24, 15:39 

Dołączył(a): 2016-03-24, 15:31
Posty: 5

Pomógł: 2 razy

Auto: Dodge Charger 5,7 Hemi
Elektronika: KME
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 5700
Moc: 380/415
Rok Produkcji: 2015
Dodge Charger 5,7 HEMI (380/415 KM)

Reduktor KME EXTREME Ciśnienie robocze 1,4 bar pełny but 1,1 bar


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-24, 15:59 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
jak zasilony ? Faro ? miedź 8 ? może dwa faro ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-24, 16:30 

Dołączył(a): 2016-03-24, 15:31
Posty: 5

Pomógł: 2 razy

Auto: Dodge Charger 5,7 Hemi
Elektronika: KME
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 5700
Moc: 380/415
Rok Produkcji: 2015
Miedź 8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-27, 13:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-05, 00:21
Posty: 400
Lokalizacja: Auto-Dakar Wa-wa ul. Mechaników 9

Pomógł: 23 razy

Auto: Panda/Audi
Elektronika: Nevo Pro/Nevo pro
Wtryskiwacze: EkoPower/EkoPower
Reduktor: Gold GT/Gold GT 500+
Dysze: -/-
Pojemność: 1.4 T-Jet/2.7
Moc: 250- i rośnie/300
Kod Nadwozia: -/-
Kod Silnika: -/-
Rok Produkcji: 2007/2003
Audi a6 c5 mod. na 300hp
Temp. zew -2st. ciśnienie fazy ciekłej 4 bary (pełen zbiornik)
Gold GT v.2 na "tuningowej" głowicy.
15 min jazdy pomiędzy 160-220
Co do temp red, to dostaje niezły podmuch z zewnątrz zwłaszcza czujnik pomiędzy kolankami wodnymi dlatego taka fala na osc.


Załączniki:
top speed.png
top speed.png [ 154.57 KiB | Przeglądane 819 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-27, 13:15 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Do extreme idzie taka sama głowica?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-27, 14:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-05, 00:21
Posty: 400
Lokalizacja: Auto-Dakar Wa-wa ul. Mechaników 9

Pomógł: 23 razy

Auto: Panda/Audi
Elektronika: Nevo Pro/Nevo pro
Wtryskiwacze: EkoPower/EkoPower
Reduktor: Gold GT/Gold GT 500+
Dysze: -/-
Pojemność: 1.4 T-Jet/2.7
Moc: 250- i rośnie/300
Kod Nadwozia: -/-
Kod Silnika: -/-
Rok Produkcji: 2007/2003
Struna napisał(a):
Do extreme idzie taka sama głowica?

Głowica tuningowa(zestaw) pasuje p&p do wszystkich trzpieniowych reduktorów KME, a poprawia wydajność znacznie zwłaszcza na tym lipnym lpg o niskiej prężności. Druga zaleta ujawni się gdy prężność fazy ciekłej będzie na akceptowalnym poziomie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-27, 20:00 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22088
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Skąd, kiedy, za ile można taką dostać?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-27, 20:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-05, 00:21
Posty: 400
Lokalizacja: Auto-Dakar Wa-wa ul. Mechaników 9

Pomógł: 23 razy

Auto: Panda/Audi
Elektronika: Nevo Pro/Nevo pro
Wtryskiwacze: EkoPower/EkoPower
Reduktor: Gold GT/Gold GT 500+
Dysze: -/-
Pojemność: 1.4 T-Jet/2.7
Moc: 250- i rośnie/300
Kod Nadwozia: -/-
Kod Silnika: -/-
Rok Produkcji: 2007/2003
Na dniach w KME koszt około 50zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 383 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO