Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 398 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-27, 21:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-05, 00:21
Posty: 445
Lokalizacja: Auto-Dakar Wa-wa ul. Mechaników 9

Pomógł: 26 razy

Auto: Panda/Audi
Elektronika: SKY MAX /SKY MAX
Wtryskiwacze: PRINCE/EkoPower
Reduktor: Gold GT/Gold GT 500+
Dysze: -/-
Pojemność: 1.4 T-Jet/2.7
Moc: 250- i rośnie/300
Kod Nadwozia: -/-
Kod Silnika: -/-
Rok Produkcji: 2007/2003
Koper 71 napisał(a):
Miedź 8

Miedź + akumulator ciśnienia :D


Załączniki:
DSC02588.JPG
DSC02588.JPG [ 357.31 KiB | Przeglądane 5387 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-28, 10:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-29, 18:32
Posty: 3288
Lokalizacja: Będzin / Czeladź 889-992-019

Pomógł: 205 razy

Auto: Seat Arosa/Volvo V40
Elektronika: Tech 224/Tech 324 OBD
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda 130
Reduktor: Alaska/PRINS
Dysze: 1.8/bez
Pojemność: 1400/1.9 T4
Moc: 60/200+
Kod Nadwozia: 6HZ/
Kod Silnika: AUD/B4194T
Rok Produkcji: 2001/2000
Ten akumulator to samoróbka , czy jakiś gotowy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-03-28, 13:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3722
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 205 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
vicia napisał(a):
Miedź + akumulator ciśnienia :D

jak bedzie kumaty diagnosta to uśmiech opadnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-04-03, 20:37 

Dołączył(a): 2014-12-07, 09:40
Posty: 176
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 3 razy

Auto: Infiniti
Elektronika: Tech 326 OBD Greddy E.U.
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Stary pomodzony SILVER
Dysze: bez dysz
Pojemność: 3000
Moc: 230
Kod Nadwozia: I30t
Kod Silnika: VQ30DE-K
Rok Produkcji: 2001
dariusz105, ? będzie myślał,że to filtr :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-06-28, 20:25 

Dołączył(a): 2015-09-01, 12:14
Posty: 12

Pomógł: 0 razy

Auto: vw phaeton 4,2 v8
Moc: 335
Rok Produkcji: 2007
jakis czas temu zastanawiałem sie nad kme twin lub dwa ac do silnika 4,2 v8 ale że już jest kme extreme to czy nie lepiej w niego iść ? gazownik u którego chce zakładać powiedział ze s500 na tym puszczał i cisnienie nie spadało poniżej 1.2 ale nie wiem jak z temperaturą. wiec co wziać twina czy extreme ? może jakieś doświadczenia przy tym silniku ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-06-29, 18:31 

Dołączył(a): 2012-12-16, 09:11
Posty: 20
Lokalizacja: SWD / HAGEN

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi S6Q avant + TIP
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: Hana Green
Reduktor: KME TWIN R2
Dysze: 2,6
Pojemność: 4200
Moc: 340
Kod Nadwozia: S6 / 4B
Kod Silnika: ANK
Rok Produkcji: 2001
s6c5 340ps mam TWINa ciśnienie spada w piku o max 0,13bar , temp mam spadki ale nigdy ne zauważyłem by poniżej 30c


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2016-11-12, 14:01 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 370

Pomógł: 6 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
Volvo S40 2.0 136ps.
Reduktor: Atiker 110kW

Ciśnienie ustawione: 1,20b
Ciśnienie przy max bucie: 0,95bara
Cut-off: 1,90b

Termika:
Temp gazu normalna jazda: 45-50C
Temp gazu przy max bucie: 28C (odcinek 4km), podejrzewam że na autostradzie przy dłuższej jeździe zszedłby jeszcze niżej.

Moja ocena: PRZECIĘTNY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2017-01-21, 10:17 

Dołączył(a): 2012-11-29, 13:43
Posty: 370

Pomógł: 6 razy

Auto: BMW
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Silnika: m50b25
Rok Produkcji: 1990
Reduktory NLP.

Pompuje w cut-off ponad 4bary.

Moja ocena: DO ŚMIETNIKA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2017-04-14, 17:08 

Dołączył(a): 2015-04-12, 17:07
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Czy zastosowanie głowicy tuningowej w reduktorze kme silver fz6 da jakikolwiek efekt?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2017-05-09, 10:29 

Dołączył(a): 2017-05-01, 11:15
Posty: 41

Pomógł: 0 razy

Elektronika: Stag Qnext Plus
Wtryskiwacze: Magic FX
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.7
Pojemność: 1800
Moc: 240
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2004
Do wolnossacego 3.2 vr6 250km co najlepiej zalozyc ? zwykly Gold, Gold GT czy Kme extreme ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2017-05-09, 10:30 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24758
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 938 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
gold GT powinien styknąć, albo ac r01 250

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2017-05-09, 10:38 

Dołączył(a): 2017-05-01, 11:15
Posty: 41

Pomógł: 0 razy

Elektronika: Stag Qnext Plus
Wtryskiwacze: Magic FX
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.7
Pojemność: 1800
Moc: 240
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2004
W planach jest zrobienie wydechu, jakas modyfikacja softa czyli powiedzmy 260-270km max. A co z tym extremem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2017-05-09, 10:49 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24758
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 938 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
może być i extreme - tylko trzeba zwrócić uwagę, żeby był z głowicą nowszego typu

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2018-01-16, 14:01 

Dołączył(a): 2017-01-13, 19:11
Posty: 486

Pomógł: 7 razy

Auto: Audi A4 B5
Elektronika: KME Nevo
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1997
Przy 4k rpk ciśnienie z 1,15 spada do 0.8 bar - przełącza na bp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2018-07-30, 10:38 

Dołączył(a): 2014-11-12, 23:55
Posty: 124
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 10 razy

Auto: Audi
Elektronika: Tech 204
Wtryskiwacze: barracuda 130
Reduktor: ACR-01 150
Dysze: Bez
Pojemność: 1800
Moc: 180
Kod Nadwozia: B7
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2005
Planuje wymianę reduktora ac r01 bo puszcza gaz uszczelkami. Co dobrego teraz do 1.8t 180km. Myślę nad kme silver. Będzie ok czy macie jakieś lepsze propozycje?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 398 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO