Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 383 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: RANKING REDUKTORÓW
PostLink | Napisane: 2008-08-02, 12:12 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22125
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 370 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
PROSZĘ O PODAWANIE MOCY AUTA , CIŚNIENIA ROBOCZEGO , ILE CIŚNIENIE OPADA PRZY MAX BUCIE PRZY MAX OBROTACH A DZIĘKI TEMU BĘDZIEMY WIEDZIEĆ WIĘCEJ
PRZY TESTOWANIU ODZNACZYĆ OPCJE WYŁĄCZ PRZY 1 W STAGU I MINIMALNE CIŚNIENIE 0,3


WIEC JAKO 1

TOMASSETO ALASKA

FORD FOCUS 1,6 100KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1 , CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,67

WYNIK NEGATYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 5000 OBROTÓW POMIMO ZA DUŻYCH DYSZ (MNOŻNIK POCZĄTKOWY MNIEJSZY NIŻ 1) UBOGO !!


Ostatnio edytowano 2008-08-02, 12:31 przez Nikodem, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-02, 12:14 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22125
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 370 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
ZAVOLI ZETA N

BMW E36 320 150KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1 , CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,80

WYNIK POZYTYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 6400 OBROTÓW BOGATO NA SADZIE LAMDZIE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-02, 12:20 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22125
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 370 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
KME SILVER

NISSAN MAXIMA 3.0 V6 193KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1 , CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,40

WYNIK NEGATYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 4000 OBROTÓW POMIMO ZA DUŻYCH DYSZ (MNOŻNIK POCZĄTKOWY MNIEJSZY NIŻ 1) UBOGO !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-02, 12:21 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22125
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 370 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
KME SILVER

BMW E34 520 150KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1 , CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,79

WYNIK POZYTYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 6400 OBROTÓW BOGATO NA SADZIE LAMDZIE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-02, 12:21 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22125
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 370 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
TOMASSETO ALASKA

TOYOTA CAMRY 2.0 16V 125KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1 , CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,51

WYNIK NEGATYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 4000 OBROTÓW POMIMO ZA DUŻYCH DYSZ (MNOŻNIK POCZĄTKOWY MNIEJSZY NIŻ 1) UBOGO !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-02, 12:23 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22125
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 370 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
TOMASSETO ALASKA

SEAT CORDOBA VARIO 1,6 75KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1 , CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,92

WYNIK POZYTYWNY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-02, 12:25 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22125
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 370 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
KME SILVER

SAAB 9-3 2.0 TURBO 150KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1,1, CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,40

WYNIK NEGATYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 4200 OBROTÓW POMIMO ZA DUŻYCH DYSZ (MNOŻNIK POCZĄTKOWY MNIEJSZY NIŻ 1) UBOGO !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-02, 12:26 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22125
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 370 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
KME SILVER

ASTRA II BERTONE 2.0 TURBO 193KM CIŚNIENIE ROBOCZE 1,1, CIŚNIENIE PRZY MAX BUCIE 0,40

WYNIK NEGATYWNY WTRYSKIWACZE MAX OTWARTE OD 4000 OBROTÓW POMIMO ZA DUŻYCH DYSZ (MNOŻNIK POCZĄTKOWY MNIEJSZY NIŻ 1) UBOGO !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-02, 13:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 17:24
Posty: 341
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Pomógł: 0 razy

Auto: Lybra
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: Zavoli S
Dysze: 2,2
Pojemność: 1748
Moc: 131
Kod Nadwozia: 839AX
Kod Silnika: 839A7000
Rok Produkcji: 2001
Zavoli Zeta S
Lancia Lybra 1.8 131ps cisnienie rob. 1.13bara przy max bucie 1.01bara
Przy magic i dyszy 2.2mm ciagnie bogato do odcinki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-02, 13:26 

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:12
Posty: 1439
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 16 razy

Auto: E46 330 E39 540 E87 120i
Elektronika: TECH326OBD / TECH328OBD
Wtryskiwacze: Barracuda /Barracuda
Reduktor: TUR kanapka/TUR kanapka
Dysze: brak
Pojemność: 3000, 4400, 2000
Moc: 231KM, 286KM, 150KM
Kod Nadwozia: E46, E39, E87
Kod Silnika: m54b30, m62tub44, N46b20
Rok Produkcji: 2001,2003, 2005
Pacjent: Fiat coupe 2.0 16VT ~210KM

Reduktor: WARIAT [Nikoś ukłony :-D ], miedź 8mm, przewiercane filtry fazy ciekłej, wtryski Planijet [patrz galeria :D]. Ciśnienie robocze 1,3bar przy bucie w podłogę 1,22bar, do odcinki bogato bez problemu - polecana licencja pilota do jazdy tym autem :-D

pzdr. Grzesiek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-03, 11:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 09:21
Posty: 747
Lokalizacja: Lublin/Osmolice

Pomógł: 18 razy

Auto: Opel Zafira
Elektronika: Stag Qnext
Wtryskiwacze: Barracuda@2.4mm
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1796
Moc: 140
Kod Nadwozia: B
Kod Silnika: Z18XER
Rok Produkcji: 2005
Lovtec Magic 1

Opel Omega 2,5 V6 170KM. Ciśnienie robocze 1.3, ciśnienie przy max bucie 0,6 lub 1,1 (w zależności od humoru:) ), przy cut-off-ie max 1,6.

Sporadycznie wtryskiwacze max otwarte przy 5,5tys, po autokalibracji do odcięcia bogato(lambda ~0,8v), po zgraniu map lambda pokazuje 0,4v, więc chyba trochę za ubogo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-08, 08:12 



Golf 4 1,6 16V 115KM
Silver ciśnienie robocze 1.1 przy max bucie 0.85 przy cut off 1.6 -1.7
bogato do konca...

P.S
niestety nie zawsze było bogato do konca :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-22, 09:28 

Dołączył(a): 2008-08-06, 10:42
Posty: 4
Lokalizacja: Brwinów

Pomógł: 0 razy

Auto: Cordoba 1.8 16V
Elektronika: Kme
Wtryskiwacze: MagicJet
Reduktor: SCORPION mini
Dysze: 2.2
Pojemność: 2
Moc: 130
Kod Nadwozia: 6K2/C2
Kod Silnika: ADL
Rok Produkcji: 1996
Cordoba 1.8 130KM SCORPION mini, robocze: 1.05 max but 1.02-1.0 CUT OFF 1.1 ciągnie bez problemów do odcinki... słychać że pracuje ale narazie sie układa;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-23, 08:33 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 5542
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 80 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
Audi A4 2.8 Quattro 175 KM (automat), KME silver 1.15 bara, na max bucie 0.82 bara.

Wtryski zapętlone od 5700-5800, ale na sondzie bogato do końca - wynik na styk, ale pozytywny.
____________________________________

VW Bora 2.3 V5 150 KM, Zavoli Zeta S 1.24 bara, max but 1.05 bara
POZYTYWNIE
____________________________________

Volvo V40 1.8 115 KM, Zavoli zeta N 1.24 bara, max but 1.07 bara
POZYTYWNIE
____________________________________

Audi Coupe 2.3 20V 170 KM, Zavoli zeta S 1.26 bara, max but 0.98 bara
POZYTYWNIE
____________________________________

Mercedes E 200 16V 136 KM, KME Silver 1.15 bara, max but 1.01 bara
POZYTYWNIE
____________________________________


Ogólnie: zavoli bardzo dobrze się sprawuje i obsługuje takie moce, jak deklaruje producent. KME Silver - rozczarowanie - 140 KM to absolutny szczyt, jaki ten reduktor obsługuje bez problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-08-24, 10:34 

Dołączył(a): 2008-03-25, 19:47
Posty: 90
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Nissan Maxima
Elektronika: Stag300-6
Wtryskiwacze: Matrix XJ 544
Reduktor: EG200
Dysze: 2,5
Pojemność: 2987
Moc: 190KM(przed Migazem), 278Nm
Kod Nadwozia: A32
Kod Silnika: VQ30DE
Rok Produkcji: 1998
Nikoś Wariat

Honda Accord 2.0 F20A7 (133KM).

Ciśnienie robocze 1 bar, ciśnienie przy maksymalnym bucie 0,99 bar (czyli w granicach, lub nawet poniżej, błędu pomiarowego).


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 383 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO