Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 474 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-13, 22:26 

Dołączył(a): 2011-12-20, 18:47
Posty: 171
Lokalizacja: Zabrze

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: LpgTech 224 + OBD
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl + 360°
Reduktor: Romano @1,3
Pojemność: 1998
Moc: 200
Kod Silnika: Z20LER
Rok Produkcji: 2005
No pewnie Putin wam gaz podkłada

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-13, 22:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 696
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 27 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Soltys napisał(a):
Witajcie na podlasiu...Masakra jest tutaj w filtrach...Czasem nawet Ultra 360 nie pomaga, a i w Zavolaku potrafi wyżreć membrany

Z tego co się dowiedziałem jest możliwość kupienia za granicą gazu bez żadnej normy.Dowiedziałem się, że oprócz zima, lato w Rosji jest coś takiego jak gaz znormalizowany oraz nieznormalizowany(tak w prostym tłumaczeniu). Ten drugi jest za pół ceny dosłownie i tam jest wszystko czego byśmy nie chcieli.Nie wiem jak się dostaje do Polski, ale na 100% występuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-13, 22:36 

Dołączył(a): 2011-12-20, 18:47
Posty: 171
Lokalizacja: Zabrze

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: LpgTech 224 + OBD
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl + 360°
Reduktor: Romano @1,3
Pojemność: 1998
Moc: 200
Kod Silnika: Z20LER
Rok Produkcji: 2005
U siebie na śląsku tankuję na BP, SHELL i 123 i nie odczuwam takiej mazi.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-13, 22:40 

Dołączył(a): 2011-12-20, 18:47
Posty: 171
Lokalizacja: Zabrze

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: LpgTech 224 + OBD
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl + 360°
Reduktor: Romano @1,3
Pojemność: 1998
Moc: 200
Kod Silnika: Z20LER
Rok Produkcji: 2005
Olej na dole 360 był ale to znikomy a filtr czysty

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-14, 08:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 2812
Lokalizacja: Ełk / Białystok

Pomógł: 242 razy

Auto: SubaruLegacy/Legacy Turbo
Elektronika: 4Save Best/Stag 300 +
Wtryskiwacze: Barracuda 115/Hana
Reduktor: ZavoliMOD@1.5/Prins @1.3
Dysze: Brak/Blue
Pojemność: 2457/1994
Moc: 173/200
Kod Nadwozia: BP/BC
Kod Silnika: EJ253/EJ20GN
Rok Produkcji: 2006/1994
Jeszcze z 2 - 3 lata temu tak się zdarzało. Odstojniki praktycznie czyste. Teraz zapomnij. Niedawno X5 zatrzymała się nam 5 kkm po montażu...Zaklejone, że wyłączał się z braku ciśnienia nawet przy normalnej jeździe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-14, 09:38 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2145
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 56 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
panowie powoli się to wszystko chore robi płacisz i lejesz i tak na prawdę nie wiadomo co to jakby sex z sakiem leśnym bez zabezpieczenia :?
pytanie tylko kiedy się na syfa trafi .
Wiem że można się bronić i tankować w miarę pewnych miejscach to podobnie jak być wiernym :D
Tylko od czego są służby które mają stać na straży jakości paliw :roll:
dostali w łapę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-14, 09:47 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26785
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2408 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
pepicosi napisał(a):
dostali w łapę ;)

najpierw ci co zmienili klasyfikację jakości gazu w ustawie o paliwach, rzekomo w imieniu walki z "gorszym" gazem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-14, 11:27 

Dołączył(a): 2011-11-19, 13:52
Posty: 724
Lokalizacja: b-stok

Pomógł: 25 razy

Auto: 9-5 2,3T/525i
Elektronika: Tech224/Tech326
Wtryskiwacze: Dragon/Yeti
Reduktor: 2xSilver/GoldGT
Pojemność: 2298/2497
Moc: 220/218
Kod Silnika: B235L/N52B25
Rok Produkcji: 2004/2006
Optima napisał(a):
Jacuś napisał(a):
Witaj Optima,

Reduktor u Ciebie od wczoraj, jak rokowania.

Będę dopiero w pracy w poniedziałek postaram się sprawdzić dokładnie jak to wygląda.

neptun-elpigaz napisał(a):
wychodzi więc na syf gazie o którym pisał optima, a który to każdemu w różnych reduktorach daje się we znaki doprowadzając do szału.

Jeszcze jakoś im dalej na zachód nie jest tak źle natomiast u nas bardzo często trzeba przeglądy robić częściej np. co 7000km.

Podstawowe pytanie. Gdzie był tankowany gaz?
90% gazu tankuję na dosłownie trzech orlenach i ani w klasycznym, ani odstojnikowym filtrze nic takiego nie widziałem. Generalnie poliester delikatnie zmienia kolor na brązowy, FFC robi się brudno-żółty, a odstojnik wystarczy wytrzeć szmatą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-15, 15:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 696
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 27 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Jacuś napisał(a):
Witaj Optima,

Reduktor u Ciebie od wczoraj, jak rokowania.

Jeżeli chodzi o tą sztukę Pana Kamila. Wykazywała blokowanie się sterowania okazało się po rozebraniu, że iglica sterowania membrany jest zablokowana.Częściowo obwiniliśmy w tym przypadku zabrudzenia. Jednak jako, że Pan Kamil Bajko zgłaszał od początku problemy . Sprawdziliśmy elementy oraz spasowanie ich. Doszliśmy również do wniosku, że również producenta(zbyt ciasno spasowana iglicę).Więc dopatrzyliśmy się w sumie 2 problemów. Reduktor został wymieniony na nowy wolny od wad.Zdjęcie przedstawiające zabrudzenia na iglicy.


Załączniki:
IMG_20160215_111851_1.jpg
IMG_20160215_111851_1.jpg [ 611 KiB | Przeglądane 1690 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-17, 18:26 

Dołączył(a): 2011-05-17, 20:02
Posty: 737
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 37 razy

Auto: NISSAN QQ
Elektronika: TECH DUO
Wtryskiwacze: barac 130
Reduktor: MAGIC III COMPACT
Dysze: nie lubie :)
Pojemność: 2000
Moc: 141
Kod Nadwozia: J10
Kod Silnika: MR20DE
Rok Produkcji: 2011
..na iglicy jest mały oring
w jednej sztuce , zaraz po montażu w BMW X3 3.0 231km
oring ten został rozerwany / ścięty podczas upalania na jeździe kalibracyjnej .
Efekt ciśnienie 3,02 bar - baracudy się nie otwierają - Stag nie ogarnia -auto gaśnie

reduktor wymieniony od ręki

świadczyć to może o zbyt dokładnym spasowaniu - bo zabrudzenie po 20-30 km nie wchodzi w grę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-18, 09:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 696
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 27 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Dlatego napisałem, że w przypadku reduktora przedstawionego.Stwierdziliśmy dwa problemy. Gaz mamy jaki mamy, a i wadliwe sztuki też mogą się zdarzyć. Wymieniłem nawet jakie są to ilości. Jeżeli już się zdarzą od nowości niedomagania to wymieniamy na nowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-02-18, 12:49 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6189
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 281 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: KME tur TWIN
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Co do jakości gazu to wszystko raczej idzie w zależności od dostawcy i stacji...

Mam klientów z różnych części mojego regionu i przy wymianach filtrów ( odstojnikowe i wkłady KME lub Certools) pytam się gdzie tankują....niektóre są mega zasyfione a niektóre praktycznie jak nowe...nie ma reguły...najczęściej zasyfione są z Orlena ale i zdarzają się czyste WTF?

Dziś był klient z okolic Wrześni po 10 000 od montażu i filtr jak nowy...tankuje na szelu lub statoilu.

W zeszłą sobotę klient z Poznania tankowane na orlenie - syf ale tragedii nie ma...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-05-22, 09:57 

Dołączył(a): 2015-04-08, 17:07
Posty: 90

Pomógł: 4 razy

Auto: a4 b6
Elektronika: techland quick
Wtryskiwacze: hana niebieska
Reduktor: ac r02 twin
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 270
Kod Silnika: bex
Rok Produkcji: 2003
pojawiła sie chyba nowa wersja romano swój kupiłem z tydzień temu i w 1.8 t nie trzyma ciśnienia, rozebrałem i na iglicy membrany nie ma oringu ani miejsca na niego. jedynie do czego można się przyczepić to że regulator ciśnienia mógł wyskoczyć ze swego miejsca przy minimalnym skręceniu reduktora bo ciężko go dobrze wsadzić. po rozebraniu i złożeniu na postoju ciśnienie nie spada praktycznie wcale pod obciążeniem jeszcze nie testowałem, a na początku spadało o 0,1 bar a podczas jazdy z 1,5 do poniżej 1 i przełącza. Po zdjęciu membrany nie widać kanału gazowego ale 1 dziurkę na iglice i wchodzi ona w tył reduktora a z przodu pod sprężyną jest trzpień z 2 oringami dotykający do membrany cos podobnego jak ten nowy turbot od alexa, ze zdjęc w tym temacie wnioskuje że w starym romano pod membraną jest kanał gazowy i ma tak jakby 2 membrany z przodu, mój ma tylko pokrywa potem membrana i obudowa reduktora


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-12-27, 20:42 

Dołączył(a): 2013-07-31, 12:11
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo mk3
Elektronika: Zenith Pro
Wtryskiwacze: Barracuda Y75
Reduktor: MJ III Compact
Pojemność: 2967
Moc: 204
Kod Nadwozia: B5Y
Kod Silnika: REBA
Rok Produkcji: 2006
Właśnie kupiłem zestaw naprawczy do starego romano.
Zamiast oringu uszczelniającego iglicę w zestawie są dwa większe. Nie wiem co mają uszczelniać. Chyba nie do tego reduktora.
Czy ktoś zna wymiar oryginalnego oringu uszczelniającego iglicę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-12-30, 23:34 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2074
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 110 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
Od jakiegoś czasu zbieramy się spróbować coś dobrać w
http://ggtrading.pl/portfolio/oringi/
ale ciągle nie ma czasu, a ze trzy Romki czekają na próbę regeneracji z racji anihilacji tych oringów... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 474 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: secundus i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO