Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 474 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2016-12-31, 17:36 

Dołączył(a): 2013-07-31, 12:11
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo mk3
Elektronika: Zenith Pro
Wtryskiwacze: Barracuda Y75
Reduktor: MJ III Compact
Pojemność: 2967
Moc: 204
Kod Nadwozia: B5Y
Kod Silnika: REBA
Rok Produkcji: 2006
Wrzuciłem wymiary "Rumuno" do mądrego programu do liczenia oringów.
Wyliczyłem, że optymalnie byłoby 2.4x0.65 HNBR.
Ponieważ te reduktory mielą oringi obstawiam, że najlepiej będzie 2.4x0.6.
Niestety w tym zestawieniu nie ma takiego oringu. Trzeba będzie poszukać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-02, 08:01 

Dołączył(a): 2016-09-07, 14:56
Posty: 19
Lokalizacja: Krk

Pomógł: 1 razy

Auto: Mitsubishi Galant
Elektronika: BRC P&D
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 2500
Moc: 163
Rok Produkcji: 1998
Witam,

Co sądzicie o włożeniu Romano z tematu do Mitsubischi Galant 2.5 V6 163KM? Obecnie mam BRC Genius 1500 i nie radzi sobie (miedź 8mm, wtryski BRC pomarańczowe). Są jakieś przeciwwskazania poza przeróbką czujnika temp.?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-02, 09:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 733
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 28 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Bez problemu poradzi sobie z tą mocą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-02, 10:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 2816
Lokalizacja: Ełk / Białystok

Pomógł: 242 razy

Auto: SubaruLegacy/Legacy Turbo
Elektronika: 4Save Best/Stag 300 +
Wtryskiwacze: Barracuda 115/Hana
Reduktor: ZavoliMOD@1.5/Prins @1.3
Dysze: Brak/Blue
Pojemność: 2457/1994
Moc: 173/200
Kod Nadwozia: BP/BC
Kod Silnika: EJ253/EJ20GN
Rok Produkcji: 2006/1994
Mrowa, są tańsze i pewniejsze reduktory do takiego auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-02, 13:41 

Dołączył(a): 2016-09-07, 14:56
Posty: 19
Lokalizacja: Krk

Pomógł: 1 razy

Auto: Mitsubishi Galant
Elektronika: BRC P&D
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 2500
Moc: 163
Rok Produkcji: 1998
Przepraszam za lekki OT, ale pytałem też w innych działach i mały odzew.

A jakie byście jeszcze proponowali? (poza KME Gold i AC-R01, które wg wielu opini też są niepewne, chociaż wcale ich do końca nie skreślam..)

Cena 330zł przy ok. 900zł za Genius Max i tak jest dla mnie atrakcyjna

Można pisać na priv lub:
brc-potrzebna-wymiana-reduktora-na-bardziej-wydajny-t59362.html
jakby, ktoś nie chciał tu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-02, 13:46 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Mrowa napisał(a):
(poza KME Gold i AC-R01, które wg wielu opini też są niepewne, chociaż wcale ich do końca nie skreślam..)

Twojego bolida ogarnie kme silver jak będzie zasilany fi 8 i nie popsute zasilanie fazą lotną, a na milion% poradzi sobie kme gold GT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 19:21 

Dołączył(a): 2016-12-10, 18:24
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: audi A6 C5 2.7t
Elektronika: Fobos 5 OBD
Wtryskiwacze: Rail Apache hd
Reduktor: Romano HD
Dysze: 2.4 mm
Moc: 230
I have issues with Romano RIS HD

I'm drive a audi a6 c5 2.7t 230 hp.My reducer (Romano ris hd) dropping pressure to low.From 1.5 bar to 0.8 bar at full throttle.And car switch to petrol...
My setup is:
1.OMB Multi-valve 8mm
2.Faro pipe 8mm
3.Romano 8 mm shut-off solenoid
4.Romano RIS HD reducer set at 1.5bar
5.Rail Apache HD 2 ohm (Dysze: 2,4mm)

Reducer is new abоut 10k km.I'm change two filters,they was clean.Reducer is not clogged,super clean.But pressure dropping.

Аny tips ?
Тhank you !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 00:08 

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1153
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Pomógł: 63 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
There is from the begining ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 00:26 

Dołączył(a): 2016-12-10, 18:24
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: audi A6 C5 2.7t
Elektronika: Fobos 5 OBD
Wtryskiwacze: Rail Apache hd
Reduktor: Romano HD
Dysze: 2.4 mm
Moc: 230
Yes. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 10:11 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24355
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 914 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
hcohco napisał(a):
5.Rail Apache HD 2 ohm (Dysze: 2,4mm)

nozzle is too small i think, and that propably loops injector timing, which couses hudge pressure drop.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 13:24 

Dołączył(a): 2016-12-10, 18:24
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: audi A6 C5 2.7t
Elektronika: Fobos 5 OBD
Wtryskiwacze: Rail Apache hd
Reduktor: Romano HD
Dysze: 2.4 mm
Moc: 230
I think 2.4mm is OK for me 230hp. Injector's are not permanently open at full throttle

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 14:08 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24355
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 914 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
those tables doesn't concern about injection duty cycle and pressure used in specific car - thats just some hint.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 17:29 

Dołączył(a): 2016-12-10, 18:24
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: audi A6 C5 2.7t
Elektronika: Fobos 5 OBD
Wtryskiwacze: Rail Apache hd
Reduktor: Romano HD
Dysze: 2.4 mm
Moc: 230
Маkе similar car audi S4 B5 265hp@305 hp with 2 reducers at 1.4bar ,lpg tech 326 obd, lpg tech dragon at 2.5 mm. Car runs fine.I think 2.4 mm nozzle is enough for me.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 18:28 

Dołączył(a): 2013-07-31, 12:11
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo mk3
Elektronika: Zenith Pro
Wtryskiwacze: Barracuda Y75
Reduktor: MJ III Compact
Pojemność: 2967
Moc: 204
Kod Nadwozia: B5Y
Kod Silnika: REBA
Rok Produkcji: 2006
W kwestii regeneracji Romano. Kupiony przeze mnie zestaw regeneracyjny nie posiada oringu iglicy.
Sprzedawca twierdzi, że w tym zestawie nie ma takiego oringu. Tak więc jeśli ktoś się zastanawia czy kupić taki zestaw, to... nie kupować bo najważniejszego elementu i tak w nim nie ma.
Reduktor do śmieci o ile nie dobiorę jakiegoś oringu.
Genialny producent. Do reduktora założonego dwa lata temu nie można kupić zestawu regeneracyjnego.
Jawna kpina.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2017-01-12, 18:35 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24355
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 914 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
a może bez oringu poskładać ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 474 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO