Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 474 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-21, 18:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 2812
Lokalizacja: Ełk / Białystok

Pomógł: 242 razy

Auto: SubaruLegacy/Legacy Turbo
Elektronika: 4Save Best/Stag 300 +
Wtryskiwacze: Barracuda 115/Hana
Reduktor: ZavoliMOD@1.5/Prins @1.3
Dysze: Brak/Blue
Pojemność: 2457/1994
Moc: 173/200
Kod Nadwozia: BP/BC
Kod Silnika: EJ253/EJ20GN
Rok Produkcji: 2006/1994
Hej,
jakiś czas temu dostaliśmy reduktor Romano. Handlowiec zapewniał lepszą wydajność od Golda i ogólnie same ochy i achy. Wiadomo, że nie można we wszystko wierzyć. Pojechał u nas w jakimś 200 konnym BMW i w paru innych porównywalnych i spisywał się bardzo dobrze. Ma metalowe kolanka, jest dość ustawny.
Nie montowaliśmy go w autach z nadciśnieniem i mocniejszych niż 200 KM, ktoś ma doświadczenie?
Startuje też na dość dużym ciśnieniu ~1.5 bara. Do jakich wartości można zejść żeby nie zaniżyć jego wydajności?
Poglądowe foto:
Załącznik:
Romano.jpg
Romano.jpg [ 86.46 KiB | Przeglądane 6539 razy ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-21, 19:12 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1196
Lokalizacja: Kamil z Koszalina

Pomógł: 131 razy

Auto: Forester 2.5XT
Elektronika: ALEX Optima Nano
Wtryskiwacze: ALEX Napoleon
Reduktor: Domański Niko-S
Tak na szybko - mam go zamontowanego w Vectra 2.8T XC90 4,4 Murano3,5 BMW540 i nie mam absolutnie najmniejszych negatywnych sygnałów od klientów a sam przy regulacji czepiać się nie miałem o co.
Ciśnienie Golda z dużo lepszą termiką lotnej. Nie próbowałem z innym ciśnieniem bo podobno na takim w okolicach 1,5 najlepiej działa.
Trochę dziwne tylko jest to, że niczego w necie nie znajdziesz na jego temat a nawet na www producenta. Kolega z zaprzyjaźnionego zakładu również kilkanaście zamontował i bez problemów śmigają. Dla mnie nr.1 w tej klasie cenowej, nie wiem jak to działa...ale działa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-21, 19:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 2812
Lokalizacja: Ełk / Białystok

Pomógł: 242 razy

Auto: SubaruLegacy/Legacy Turbo
Elektronika: 4Save Best/Stag 300 +
Wtryskiwacze: Barracuda 115/Hana
Reduktor: ZavoliMOD@1.5/Prins @1.3
Dysze: Brak/Blue
Pojemność: 2457/1994
Moc: 173/200
Kod Nadwozia: BP/BC
Kod Silnika: EJ253/EJ20GN
Rok Produkcji: 2006/1994
No właśnie bardzo mało jest o nim. U nas w firmie przeprowadzka na dniach i ogólnie zatrzęsienie z robotą, także nie ma czasu na zabawy, ale zapowiada się ciekawie.
Duże ma przerosty przy autach z turbo?
Nie rozbierałem go, ale po budowie widać, że bliżej mu do Golda/Prinsa.
O ciśnieniu też takie informacje dostaliśmy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-21, 21:31 

Dołączył(a): 2011-11-19, 13:52
Posty: 724
Lokalizacja: b-stok

Pomógł: 25 razy

Auto: 9-5 2,3T/525i
Elektronika: Tech224/Tech326
Wtryskiwacze: Dragon/Yeti
Reduktor: 2xSilver/GoldGT
Pojemność: 2298/2497
Moc: 220/218
Kod Silnika: B235L/N52B25
Rok Produkcji: 2004/2006
Chyba najbardziej oczekiwany jest porządny reduktor do turbo jako alternatywa dla prinsa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-22, 13:28 

Dołączył(a): 2010-01-07, 20:44
Posty: 549
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 11 razy

Auto: Renault Vel Satis 3.5
Elektronika: Tech 326 OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Romano
Pojemność: 3500
Moc: 245
Kod Nadwozia: BJ0V
Kod Silnika: V4Y
Rok Produkcji: 2005
Według producenta, reduktor obsługuje moce 240-280kW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-22, 16:53 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1196
Lokalizacja: Kamil z Koszalina

Pomógł: 131 razy

Auto: Forester 2.5XT
Elektronika: ALEX Optima Nano
Wtryskiwacze: ALEX Napoleon
Reduktor: Domański Niko-S
Daroot napisał(a):
Według producenta, reduktor obsługuje moce 240-280kW.



kW zamienić na KM i potwierdzam.
Dla mnie reduktor ma się nie psuć, utrzymywać dobrą dodatnią temperaturę gazu, mieć spadki ciśnienia nie powodujące zapętlania wtryskiwaczy oraz nie mieć dużych przyrostów.
Wszystko to spełnia Romano. I jest w przyzwoitej cenie.
Ideałem w reduktorze jest stabilne ciśnienie,temperatura gazu i brak przyrostów by nie było potrzeby na działanie jakichkolwiek korekt oczywiście w dobrej cenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-22, 17:45 

Dołączył(a): 2010-01-07, 20:44
Posty: 549
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 11 razy

Auto: Renault Vel Satis 3.5
Elektronika: Tech 326 OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Romano
Pojemność: 3500
Moc: 245
Kod Nadwozia: BJ0V
Kod Silnika: V4Y
Rok Produkcji: 2005
Dziękuję neptun-elpigaz, dlatego zdecydowałem się na ten reduktor - kupię go u źródła.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-22, 19:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 3420
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 66 razy

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,32bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Ile to jest "dobrej cenie"?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-22, 19:13 

Dołączył(a): 2011-05-17, 20:02
Posty: 737
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 37 razy

Auto: NISSAN QQ
Elektronika: TECH DUO
Wtryskiwacze: barac 130
Reduktor: MAGIC III COMPACT
Dysze: nie lubie :)
Pojemność: 2000
Moc: 141
Kod Nadwozia: J10
Kod Silnika: MR20DE
Rok Produkcji: 2011
enkai napisał(a):
Ile to jest "dobrej cenie"?


i kto tym handluje ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-22, 19:16 

Dołączył(a): 2010-01-08, 19:13
Posty: 3025
Lokalizacja: ZK

Pomógł: 116 razy

Auto: HONDA ODYSSEY
Elektronika: OPTIMA PRO-TEC
Wtryskiwacze: BARAKUDA
Reduktor: GOLD
Dysze: BRAK
Pojemność: 3500
Moc: 255
Kod Nadwozia: VAN
Rok Produkcji: 2005
nooseq napisał(a):
i kto tym handluje ?

Alex ma w ofercie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-24, 15:49 

Dołączył(a): 2010-08-08, 07:36
Posty: 2330
Lokalizacja: Mazovia

Pomógł: 47 razy

Auto: Skoda Fabia
Pojemność: 1.2 TSI
Moc: 86
Kod Nadwozia: 5J0
Kod Silnika: CBZA
Rok Produkcji: 2011
jaka cena detaliczna?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-24, 16:40 

Dołączył(a): 2010-01-07, 20:44
Posty: 549
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 11 razy

Auto: Renault Vel Satis 3.5
Elektronika: Tech 326 OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Romano
Pojemność: 3500
Moc: 245
Kod Nadwozia: BJ0V
Kod Silnika: V4Y
Rok Produkcji: 2005
prawie 270zl z vatem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-24, 18:45 

Dołączył(a): 2010-08-08, 07:36
Posty: 2330
Lokalizacja: Mazovia

Pomógł: 47 razy

Auto: Skoda Fabia
Pojemność: 1.2 TSI
Moc: 86
Kod Nadwozia: 5J0
Kod Silnika: CBZA
Rok Produkcji: 2011
Wiadomo czy ma zawór klapkowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-24, 20:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-07, 00:13
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa, South Africa

Pomógł: 21 razy

Przypomina mi wytwór bułgarskiej myśli technicznej z firmy Memtex. Góra jest identyczna i na dodatek ten brak "ustawności".
Myślę że to raczej Bułgarzy kopiowali włochów niż odwrotnie.

Wada tego typu reduktora to to że może puścić gaz jak membrana pęknie w kolektor. A takie coś na bułgarze mi się trafiło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Romano
PostLink | Napisane: 2013-11-24, 21:57 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1252
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 74 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Testowałem kilka sztuk i potwierdzam. Rewelacja własnym oczom nie wierzyłem około 300KM spadek 0,29 bar. Tak dla ścisłości, w każdym reduktorze jak membrana pęknie gaz idzie do kolektora przez podciśnienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 474 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO