Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktor Scorpion GT czujnik temperatury
PostLink | Napisane: 2010-12-30, 22:08 

Dołączył(a): 2010-11-14, 19:32
Posty: 69
Lokalizacja: Gogolewo

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW e39 528i
Elektronika: OMVL
Wtryskiwacze: OMVL FAST REG
Reduktor: Scorpion GT
Dysze: 2.8
Pojemność: 2793
Moc: 193
Rok Produkcji: 1996
Dziś kurier dostarczył nowiutkiego scorpiona GT :) tyle że teraz mam mały problem, ponieważ czujnik temp. od reduktora OMVL raczej nie podejdzie bo jest grubszy i nie wkręce go w scorpiona pytanie takie czy kupic jakikolwiek czujnik który pasuje w otwór scorpiona czy rozwiercić i nagwintować dziurę w scorpionie pod czujnik z OMVL i czy jesli kupię czujnik który pasuje w scorpiona wystarczy polutować kable pod stare czy są różne rodzaje czujników ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-30, 23:25 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-20, 20:10
Posty: 1474
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 3 razy

Auto: opel corsa/fiat panda
Elektronika: stag,premium/stag,plus
Wtryskiwacze: Hana C /Matrix344
Reduktor: Alaska :)/Alaska :)
Dysze: 2.0/2.2
Pojemność: 1200/1224
Moc: 75/60
Kod Nadwozia: F08/ZFA169000
Kod Silnika: Z12XE/188A4000
Rok Produkcji: 2003/2003
hospes,
Drypa podaje
Dane techniczne:
- długość korpusu - 18mm
- szerokość - 12mm
- gwint - M12x1mm
- materiał - mosiądz
- oporność przy 20C - 4.7kohm(malejąca)

Kup termistor 4,7 i wklej w skorpiona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-30, 23:48 

Dołączył(a): 2010-11-14, 19:32
Posty: 69
Lokalizacja: Gogolewo

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW e39 528i
Elektronika: OMVL
Wtryskiwacze: OMVL FAST REG
Reduktor: Scorpion GT
Dysze: 2.8
Pojemność: 2793
Moc: 193
Rok Produkcji: 1996
Pio6621 napisał(a):
hospes,
Drypa podaje
Dane techniczne:
- długość korpusu - 18mm
- szerokość - 12mm
- gwint - M12x1mm
- materiał - mosiądz
- oporność przy 20C - 4.7kohm(malejąca)

Kup termistor 4,7 i wklej w skorpiona


coś takiego ??? http://tele-rad.pl/product/01-Termistor ... -110,3743# :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-31, 00:02 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-20, 20:10
Posty: 1474
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 3 razy

Auto: opel corsa/fiat panda
Elektronika: stag,premium/stag,plus
Wtryskiwacze: Hana C /Matrix344
Reduktor: Alaska :)/Alaska :)
Dysze: 2.0/2.2
Pojemność: 1200/1224
Moc: 75/60
Kod Nadwozia: F08/ZFA169000
Kod Silnika: Z12XE/188A4000
Rok Produkcji: 2003/2003
tak tylko poszukaj mniejszego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-31, 00:19 

Dołączył(a): 2010-11-14, 19:32
Posty: 69
Lokalizacja: Gogolewo

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW e39 528i
Elektronika: OMVL
Wtryskiwacze: OMVL FAST REG
Reduktor: Scorpion GT
Dysze: 2.8
Pojemność: 2793
Moc: 193
Rok Produkcji: 1996
Ok tyle że nie mam gdzie tego kupić a jutro chciałbym już smigac na scorpionie :) może wymontowac z radia :-P albo w jakim sklepie kupic w mojej okolicy nie ma takich sklepów :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-31, 05:43 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-20, 20:10
Posty: 1474
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 3 razy

Auto: opel corsa/fiat panda
Elektronika: stag,premium/stag,plus
Wtryskiwacze: Hana C /Matrix344
Reduktor: Alaska :)/Alaska :)
Dysze: 2.0/2.2
Pojemność: 1200/1224
Moc: 75/60
Kod Nadwozia: F08/ZFA169000
Kod Silnika: Z12XE/188A4000
Rok Produkcji: 2003/2003
Wykręć czujnik z reduktora
przyklej izolacją do węza z wodą
i spokojnie poczekaj na termistor
trochę póżniej ale zadziała


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-31, 08:57 

Dołączył(a): 2010-11-14, 19:32
Posty: 69
Lokalizacja: Gogolewo

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW e39 528i
Elektronika: OMVL
Wtryskiwacze: OMVL FAST REG
Reduktor: Scorpion GT
Dysze: 2.8
Pojemność: 2793
Moc: 193
Rok Produkcji: 1996
Ok jeszcze jedno pytanie na elektrozaworze nie ma żadnych oznaczeń + - na wsuwki podpina sie obojętnie jak ? jesli nie to jak to sprawdzić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-31, 09:04 

Dołączył(a): 2010-03-02, 12:39
Posty: 260
Lokalizacja: Krośniewice/Łódź

Pomógł: 5 razy

Auto: BMW 320i M52
Elektronika: KME Diego G3
Wtryskiwacze: Hana 2001 Red
Reduktor: Scorpion GT
Dysze: junta.pl
Pojemność: 1991
Moc: junta.pl
Kod Nadwozia: E36
Kod Silnika: M52B20
Rok Produkcji: junta.pl
Podpięcie wsuwek jest obojętne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-31, 14:07 

Dołączył(a): 2009-09-08, 10:37
Posty: 1025
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 1 razy

Auto: MB S210 K 137kW
Elektronika: TECH 214
Wtryskiwacze: Hana 2000 blue, wkrętka 4.2 mm
Reduktor: Scorpion GT @ 1.1 bar
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 186 KM
Kod Nadwozia: S210
Kod Silnika: M111.947
Rok Produkcji: 1999
Otwór montażowy pod czujnik temperatury w Scorpionie jest przystosowany do czujnika reduktora KME - podpytaj u dowolnego gazmena w okolicy, czy nie ma takiego jednego czujnika na zbyciu? - może się uda i nie będzie rzeźby.
Zrób moda z elektozaworem GT, bo będziesz nieszcześliwy jak Ci nagle gazu zabraknie ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-31, 14:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-24, 19:11
Posty: 233
Lokalizacja: łowicz

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW 330i
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Hana Green
Reduktor: IG1 SuperMod
Dysze: brak
Pojemność: 3000
Moc: 250
Kod Nadwozia: E36
Kod Silnika: M52B30
Rok Produkcji: 1998
Do mojego St pasował czujnik od Staga.Gwint był M6.Chyba że w Gt jest co innego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-31, 18:36 

Dołączył(a): 2010-11-14, 19:32
Posty: 69
Lokalizacja: Gogolewo

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW e39 528i
Elektronika: OMVL
Wtryskiwacze: OMVL FAST REG
Reduktor: Scorpion GT
Dysze: 2.8
Pojemność: 2793
Moc: 193
Rok Produkcji: 1996
co do czujnika to już zamontowałem GT włożony w aucie, na jałowym super sie zbiera :) już widze różnice w czasie jazdy nie sprawdzałem bo drogi szklanka tyle że nie moge zrobic autokalibracji bo temperatura max jaką moge osiągnąć to 60 st wina zle zamontowanego termistora :/ włożyłem go tylko w dziurke i z wierzchu zabezpieczyłem klejem żeby syf nie leciał termistor teraz nie ma pełnego kontaktu z reduktorem kupię paste termoprzewodzącą od kompa i tam napcham muslę że będzie ok cisnienie mam 1.3 bara ustawiane a i o co chodzi z tym modem na elektrozaworze ? dlaczego tak nie może być ?


Ostatnio edytowano 2010-12-31, 18:39 przez hospes, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-31, 21:41 

Dołączył(a): 2009-09-08, 10:37
Posty: 1025
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 1 razy

Auto: MB S210 K 137kW
Elektronika: TECH 214
Wtryskiwacze: Hana 2000 blue, wkrętka 4.2 mm
Reduktor: Scorpion GT @ 1.1 bar
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 186 KM
Kod Nadwozia: S210
Kod Silnika: M111.947
Rok Produkcji: 1999
hospes napisał(a):
o co chodzi z tym modem na elektrozaworze ? dlaczego tak nie może być ?

poczytaj - http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=5661


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-12-31, 23:01 

Dołączył(a): 2010-11-14, 19:32
Posty: 69
Lokalizacja: Gogolewo

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW e39 528i
Elektronika: OMVL
Wtryskiwacze: OMVL FAST REG
Reduktor: Scorpion GT
Dysze: 2.8
Pojemność: 2793
Moc: 193
Rok Produkcji: 1996
Hmmm ja nie będe nic skracał i przerabiał narazie , cewke nie wiem jaką mam czy valteka czy co innego wiem że jest niebieska :-P teraz następne pytanie w zakładce reduktor nadal ma byc wybrane STD czy MP a może HP ? a i w opcji czujniki LEVEL SENSOR co to ? ma tam do wyboru 1050 ,1090 , NIESTANDARDOWY , NIESTANDARDOWY ODWRÓCONY czy to ma coś wspólnego z czujnikiem temp. ? czy poziomem gazu w butli i jeszcze jaką temperature musi osiągnąć reduktor żeby ruszyła autokalibracja bo przy 60 nie rusza bardzo dziękuję wszystkim za cierpliwosc dla LAIKA , :-D


Ostatnio edytowano 2010-12-31, 23:04 przez hospes, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-01, 07:34 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-20, 20:10
Posty: 1474
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 3 razy

Auto: opel corsa/fiat panda
Elektronika: stag,premium/stag,plus
Wtryskiwacze: Hana C /Matrix344
Reduktor: Alaska :)/Alaska :)
Dysze: 2.0/2.2
Pojemność: 1200/1224
Moc: 75/60
Kod Nadwozia: F08/ZFA169000
Kod Silnika: Z12XE/188A4000
Rok Produkcji: 2003/2003
NIESTANDARDOWY , NIESTANDARDOWY ODWRÓCONY
to raczej czujnik poziomu gazu w butli

a rano zapnij lapka w samochodzie przed odpaleniem
i zobacz jaką temperaturę pokazuje reduktor
jak taką jaka jest na dworze to znaczy że pokazuje dobrze a reduktor masz niedogrzany
może jest jeszcze zapowietrzony, albo zgiołeś jakiś przewód podczas montowania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-01, 12:40 

Dołączył(a): 2010-11-14, 19:32
Posty: 69
Lokalizacja: Gogolewo

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW e39 528i
Elektronika: OMVL
Wtryskiwacze: OMVL FAST REG
Reduktor: Scorpion GT
Dysze: 2.8
Pojemność: 2793
Moc: 193
Rok Produkcji: 1996
No możliwe że jest zapowietrzony :/ dołem jest duuuzo bardziej ciepły górą chłodny czy to ma jakis odpowietrznik ? do czego służy ta śruba na górze na zdjęciu bo do regulacji ciśnienia jest na imbus z boku http://allegro.pl/r16-reduktor-parownik ... 35913.html


Ostatnio edytowano 2011-01-01, 12:40 przez hospes, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO