Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-07-10, 10:13 

Dołączył(a): 2012-06-01, 11:31
Posty: 35
Lokalizacja: Toruń

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4/Audi A6
Elektronika: Tech 204/Stag 300
Wtryskiwacze: Stefanelli White 3R/Hana
Reduktor: Antartic AT-13/Alaska
Dysze: ---
Pojemność: 1781/2771
Moc: 125/193
Kod Nadwozia: B5/c5
Kod Silnika: ADR/APR
Rok Produkcji: 1996/2000
Nie ma potrzeby strojenia - wystarczy ustawić takie samo ciśnienie na reduktorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-07-10, 11:03 

Dołączył(a): 2010-08-08, 07:36
Posty: 2330
Lokalizacja: Mazovia

Pomógł: 47 razy

Auto: Skoda Fabia
Pojemność: 1.2 TSI
Moc: 86
Kod Nadwozia: 5J0
Kod Silnika: CBZA
Rok Produkcji: 2011
irzyk napisał(a):
Co za kraj.

Fiskalny, państwo okrada producenta/dystrybutora, a ten przerzuca koszty na klienta... opłaca się sprzedawać, ale gwarancja jest nie mile widziana... A wiesz u kogo montowana była instalacja? Nie powinno być problemu wtedy, gdy instalator zwróci reduktor do dystrybutora. Minus jest taki, że będziesz ok 2-3 tyg. bez reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-07-10, 14:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-09, 13:59
Posty: 281
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B5 Avant FL
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tomasetto AT-13 ANTARTIC
Dysze: 2,2
Pojemność: 2393
Moc: 165
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ARJ
Rok Produkcji: 1999
peterus napisał(a):
Minus jest taki, że będziesz ok 2-3 tyg. bez reduktora

To powiem Ci szczerze, że wolę sam go rozebrać i wyczyścić. Pojęcie jakieś tam mam, co prawda nigdy reduktora nie rozbierałem ale np. czyściłem Matrixy więc pójdę tą drogą i będę pewien tego, co mam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-07-11, 15:22 

Dołączył(a): 2010-08-08, 07:36
Posty: 2330
Lokalizacja: Mazovia

Pomógł: 47 razy

Auto: Skoda Fabia
Pojemność: 1.2 TSI
Moc: 86
Kod Nadwozia: 5J0
Kod Silnika: CBZA
Rok Produkcji: 2011
przed odpięciem reduktora od wody odkręć nakrętkę od zbiorniczka z płynem chłodniczym na chwilę, upuścisz ciśnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-07-11, 15:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19447
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1122 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / 03
Reduktor: Zavoli N / S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995
rafalhav napisał(a):
Na ostatnim zdjęciu widać trzpień regulatora (ten czarny element po środku):
http://www.autogas.in.ua/market/reviews/ID_7.html


nie podoba mi się ta konstrukcja - podejrzewam że jest bardziej awaryjna niż klapka w alasce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-07-11, 15:35 

Dołączył(a): 2010-08-08, 07:36
Posty: 2330
Lokalizacja: Mazovia

Pomógł: 47 razy

Auto: Skoda Fabia
Pojemność: 1.2 TSI
Moc: 86
Kod Nadwozia: 5J0
Kod Silnika: CBZA
Rok Produkcji: 2011
Jednak Tomasetto poszło w złą stronę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-07-11, 15:55 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19447
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1122 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / 03
Reduktor: Zavoli N / S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995
moim zdaniem najlepszy jest zavoli bez sprężynek - klapka się nie zatnie, reduktor się nie zabrudzi, a zawór bezpieczeństwa jest na zewnątrz więc nie będzie puszczał do silnika :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-07-13, 14:59 

Dołączył(a): 2010-08-08, 07:36
Posty: 2330
Lokalizacja: Mazovia

Pomógł: 47 razy

Auto: Skoda Fabia
Pojemność: 1.2 TSI
Moc: 86
Kod Nadwozia: 5J0
Kod Silnika: CBZA
Rok Produkcji: 2011
Marcin L napisał(a):
moim zdaniem najlepszy jest zavoli bez sprężynek

żeby pomyśleli coś z króćcami wodnymi tak, aby wyły kątowe, to może byłby bardziej uniwersalny, wyciąganie sprężynek to już dłubanie, nie ma ideału :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-07-14, 06:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-09, 13:59
Posty: 281
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B5 Avant FL
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tomasetto AT-13 ANTARTIC
Dysze: 2,2
Pojemność: 2393
Moc: 165
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ARJ
Rok Produkcji: 1999
W weekend redek rozebrany i wyczyszczony izopropanolem.
Problem zniknął i jest OK.
Widocznie jest bardziej wrażliwy na zabrudzenia "smołą".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-08-04, 23:05 

Dołączył(a): 2013-10-03, 18:38
Posty: 66
Lokalizacja: Corby, UK.

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 2.3T AERO
Elektronika: LPGTECH 304
Wtryskiwacze: Dragon BF,byly MagicJet
Reduktor: 2x Magic Jet
Dysze: 3.0/1.3bar
Pojemność: 2290
Moc: 260
Kod Silnika: B235R
Rok Produkcji: 2006
11 stron przeczytałem i w końcu założyłem Antartica w mojej Saabci.
Nie wierzyłem w te 380KM ani przez sekundę ale niektóre wasze komentarze świadczyły o tym że Antartic ma sporo wad ale ma też zaletę która jedt dla mnie priorytetowa. Trzyma wysokie ciśnienie. Założyłem go u siebie w przednim zderzaku tam gdzie miałem 2 magiki i po 200km testów jestem mile zaskoczony. Mam 260 koni na 4 cylindrach i jeden Antartic wyrabia na 1.6Bar. Fakt spada o 0.1bar do 1.51 przy długim bucie ale jest bardzo powtarzalny i spadki są tylko rzędu 0.1bar. Rozumiem że tojeszcze za krótko by stwierdzić czy jest trwały ale jest wydajny (260kucy a i Saaby leją niemiłosiernie, na screenach widać słupki przy 25ms) i nie zamarza. Akurat Saab ma taką konstrukcję że szybko się grzeje i właściwie nawet za bardzo (jakby pod machą wszystko miało się stopić szczególnie po szaleństwie na turbinie jak się żarzy na czerwono i pod maską jest piec) więc temp.reduktora u mnie to 100-102 stopni (tak pokazuje w Techu) a Lpg temp. to 80-82stopnie. Nawet przy sporym bucie rzadko spadła do mniej niż 50 stopni i temp.rosnie w ekspresowym tempie do 80 stopni. Dodam że reduktor nie był nowy i pochodził z reklamacji od niezadowolonego klienta (nie podał dokładnie dlaczego, nie bo nie) ale po rozebraniu i trzpień czysty i reduktor jak nowy. Założyłem u siebie i z jednego wyjścia na 16mm zrobiłem trójnik na 2 x 12mm i wejście podwójne na filtr czaja big. Mam 4niebieskie Hany i na tym reduktorze nareszcie rozwinęły skrzydła. Przy 1.5bar minimalnym radzą sobie świetnie w zakresie 1500-4500 obr. Moc max.u mnie w Saabie jest przy 5250 rpm i nie mam potrzeby przy tak długiej skrzyni ciągnąć wyżej niż 4500.
Czekam niecierpliwie na autobane w drodze do PL i jak zachowa się Antartic przy stałej 200-220kmh plus but po zwolnieniu na wyprzedzajacych. Może mój zachwyt prysnie jak zacznie się mrozić ale jak na razie nic tegonie zapowiada.
Mój wniosek.
Może Antartic nadaje się do porządnie dogrzanych aut? Moje zawsze się przegrzewalo i reduktor najwyraźniej bardzo to lubi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-09-01, 14:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-09, 13:59
Posty: 281
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B5 Avant FL
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tomasetto AT-13 ANTARTIC
Dysze: 2,2
Pojemność: 2393
Moc: 165
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ARJ
Rok Produkcji: 1999
Powiedzcie mi koledzy, czy to normalne, że gdy jest gorąco na dworze to podczas pierwszego odpalania danego dnia auto potrafi zgasnąć? Wygląda to tak, jakby przylewał. Macie też taki objaw? Jak mu zaradzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-09-01, 15:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-20, 21:35
Posty: 676
Lokalizacja: KR

Pomógł: 15 razy

Auto: Signum 2.0T Sport
Elektronika: BRC FLY SF
Wtryskiwacze: IN03 yellow
Reduktor: Genius Max
Dysze: ??
Pojemność: 1997
Moc: 205
Kod Silnika: Z20NET
Odpalasz na PB, więc może wtryski puszczają i gaz leci w kolektor....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-09-01, 15:43 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16307
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
jak Ci odpala a po przełączeniu na gaz gaśnie to zapewne brudne wtryskiwacze lub napomowany reduktor.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-09-01, 20:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-09, 13:59
Posty: 281
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B5 Avant FL
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tomasetto AT-13 ANTARTIC
Dysze: 2,2
Pojemność: 2393
Moc: 165
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ARJ
Rok Produkcji: 1999
tryszawy napisał(a):
jak Ci odpala a po przełączeniu na gaz gaśnie to zapewne brudne wtryskiwacze lub napomowany reduktor.

Dokładnie tak, jak piszesz.
Odpala bez najmniejszego problemu na benzynie a w momencie przełączania jakby go zalewa i zdusza jak również potrafi zgasnąć jak chcę w tym momencie dodać gazu.
Brudne wtryski na pewno nie bo sytuacja byłaby odwrotna czyli dławiłby się jak jest zimno a on gaśnie jak jest bardzo ciepło - w upały to była tragedia.
Dodam, że tak jest jedynie podczas pierwszego odpalenia po całonocnym postoju. Później jak już silnik i cała reszta jest nagrzana to nie czuję kiedy przełącza.
Więc to reduktor - co to znaczy, że jest napompowany i jak temu zapobiec?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-09-01, 20:45 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16307
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
irzyk napisał(a):
Więc to reduktor - co to znaczy, że jest napompowany i jak temu zapobiec?


Sprawdź czy działają i czy są szczelne elektrozawory przy reduktorze i butli, tzn przy pracującym silniku na gazie odłącz jeden kabelek od cewki elektrozaworu i zobacz czy auto się przełączy na Pb, jak nie to są bezszczelne i pompują reduktor, może też być już brudna/zużyta gumka od regulatora ciśnienia w reduktorze i popuszcza powoli gaz. Masz reduktor antarktica i chyba to ten co ma mosiężna podgrzewaną fazę ciekłą reduktora i to tam zgromadzony gaz może powodować wzrost ciśnienia w reduktorze.
Jeżeli jest wszystko OK to lekarstwem może być ustawienie w programie przełaczanie na gaz i załączenia pojedyńczych wtryskiwaczy/emulatorów co 1-2 sekundy , jak jest taka opcaja w Twoim sterowniku. Pozwoli to powoli obniżyć ciśnienie w reduktorze, będzię się wtedy auto przełączało na gaz przez 6-12 sekund ale już nie powinno gasnąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO