Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-09-01, 20:50 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 4789
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 179 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200
Kod Nadwozia: Sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
A może kolega ma ustawione przełączanie bardzo nisko i szybko. Jak jest ciepło, przechodzi na lpg natychmiast i taki jest efekt. Może wystarczy opóźnić przełączanie o 5s.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-09-01, 20:54 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15420
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 789 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
mcjezioro napisał(a):
kolega ma ustawione przełączanie bardzo nisko i szybko. Jak jest ciepło, przechodzi na lpg natychmiast i taki jest efekt. Może wystarczy opóźnić przełączanie o 5s


Obaj wróżymy z fusów ,nie widząc screnów z ustawień programu itd. ale kierunek działania myślę że pokazaliśmy a reszta to czy sprawdzi i ustawi sam czy podpowie gazownikowi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-09-02, 06:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-09, 13:59
Posty: 276
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B5 Avant FL
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Tomasetto AT-13 ANTARTIC
Dysze: 2,2
Pojemność: 2393
Moc: 165
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: ARJ
Rok Produkcji: 1999
Ustawiam sobie wszystko samemu :)
Temperaturę przełączania mam na 40°C, dodatkowo opóźnienie 10 sekund i każdy cylinder co 2 sekundy.
Reduktor czyściłem niedawno (kilka postów temu) więc brud odpada. Objaw był tak samo przed jego czyszczeniem więc tryszawy chyba będą to elektrozawory, które swoją nieszczelnością pompują redka.

Tylko pytanie dlaczego taki objaw występuje jedynie w bardzo ciepłe dni, gdy auto stoi na słońcu i tylko przy pierwszym odpaleniu. W taką pogodę jak mamy dziś (12°C) nie czuję nawet momentu przełączania.

Sprawdzę elektrozawory i będziemy ewentualnie szukać dalej.

Na tą chwilę dziękuję za sugestie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-09-02, 10:06 

Dołączył(a): 2010-08-08, 07:36
Posty: 2325
Lokalizacja: Mazovia

Pomógł: 47 razy

Auto: Skoda Fabia
Pojemność: 1.2 TSI
Moc: 86
Kod Nadwozia: 5J0
Kod Silnika: CBZA
Rok Produkcji: 2011
Podepnij auto pod komputer (VAG) i sprawdź co dzieje się z korektą krótkoterminową i z sondą. Czy w momencie gaśnięcia jest bogato, czy ubogo. Dopiero wtedy będzie można wyciągać wnioski.

Profilaktycznie możesz wrzucić stary tłoczek zamiast nowego, w trzpieniu elektrozaworu. Ostatnio spotkałem się z pęczniejącymi uszczelkami z Vitonu w reduktorach Tomasetto AT07 ze zintegrowanym filtrem FC. Ale tam występował problem po nagrzaniu się reduktora. Może na początek spróbuj ustawić temp. przełączania na 20st. i wyeliminujesz akurat tą usterkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-12-03, 23:28 

Dołączył(a): 2013-05-08, 21:56
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Golf 4
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Blade+ wgs18
Reduktor: Tomasetto Antartic
Pojemność: 1781
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Witam. Mam dość śmieszne pytanie, czy ten reduktor powinien być montowany równolegle do kierunku jazdy?
Spotkałem się z wieloma informacjami, że w 4 generacji nie ma to znaczenia, ale jak w tym wypadku to wygląda?
Został zamontowany w miejsce Alaski która była prostopadle. Jeżeli nie ma dużych spadków ciśnienia zostawić jak jest? Auto jest słabsze w porównaniu do jazdy na benzynie.
Bedę teraz musiał rozebrać auto do naprawy i bedzie okazja to przerobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2014-12-04, 00:31 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15420
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 789 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Koyot59 napisał(a):
czy ten reduktor powinien być montowany równolegle do kierunku jazdy?

nie nie musi,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2015-04-08, 13:55 

Dołączył(a): 2014-12-27, 16:54
Posty: 120
Lokalizacja: Mołdawia

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW X5 3.0
Elektronika: Stag 300-6 ISA2
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2.7
Pojemność: 3000
Moc: 231
Kod Silnika: M54B30
Rok Produkcji: 2001
can it handle a 230HP car?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2015-04-08, 14:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-20, 21:35
Posty: 630
Lokalizacja: KR

Pomógł: 14 razy

Auto: Signum 2.0T Sport
Elektronika: BRC FLY SF
Wtryskiwacze: IN03 yellow
Reduktor: Genius Max
Dysze: ??
Pojemność: 1997
Moc: 205
Kod Silnika: Z20NET
It should be enough - in summer :)
For a winter ride a little bit slower :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2015-04-08, 14:55 

Dołączył(a): 2014-12-27, 16:54
Posty: 120
Lokalizacja: Mołdawia

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW X5 3.0
Elektronika: Stag 300-6 ISA2
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2.7
Pojemność: 3000
Moc: 231
Kod Silnika: M54B30
Rok Produkcji: 2001
thanks for reply.
so that's a "no" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2015-12-29, 16:52 

Dołączył(a): 2015-12-23, 21:06
Posty: 14

Pomógł: 0 razy

Auto: saab 95
Pojemność: 2300
Moc: 170
Rok Produkcji: 1998
Czesc, kto lata na Tomasetto AT-13 ANTARTIC? Jak sie sprawuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2015-12-29, 23:55 

Dołączył(a): 2013-05-08, 21:56
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: VW Golf 4
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Blade+ wgs18
Reduktor: Tomasetto Antartic
Pojemność: 1781
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Siema, ja od ponad 2 lat i póki co tylko filtry mu zmieniam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2016-01-07, 08:21 

Dołączył(a): 2009-08-26, 09:32
Posty: 66
Lokalizacja: WGM

Pomógł: 2 razy

Auto: stilo 1.6
Elektronika: nevo
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: zavoli
Dysze: 2.3
Pojemność: 1600
Moc: 103
Rok Produkcji: 2003
Ten reduktor termicznie nie wyrabia nawet przy 190KM. Sprawdzone w e39 2.8. Wiec za te pieniadze sa lepsze reduktory do takich mocy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 13:43 

Dołączył(a): 2016-12-22, 12:00
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna II
Elektronika: Solaris
Wtryskiwacze: Reg
Pojemność: 2000
Moc: 135
Rok Produkcji: 2007
Witam Panowie. Jestem tu nowy i zielony jeśli chodzi o lpg. Przymierzam się do wymiany reduktora aczkolwiek mam kilka problemów do rozwiązania. Aktualnie posiadam alaska/artic reduktor, wielozawór at02. Wrzucam zdjęcie zasilania reduktora i przewód zasilający to faro i pewnie jest to 6mm ? koszulka gumowa ma taką samą fakturę co ze zdjęcia phjacus.pl chyhba, że sie mylę. Jakich redukcji potrzebuję jesli mam faro 6mm a nowy reduktor to tomasetto at13 8mm.
prosiłbym dokładnych linków do tych redukcji, złączek itp :)

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/j8zt ... 67A70f1Wt9 zdjecie zasilania reduktora


http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/iil5 ... QPRuHo4yzr wyjście z wielozaworu

http://www.phjacus.pl/N27-Przewod-waz-e ... -p286.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 16:50 

Dołączył(a): 2016-07-05, 17:02
Posty: 94
Lokalizacja: Będzin

Pomógł: 2 razy

Auto: Renault Laguna GT
Elektronika: Zenit PRO OBD
Wtryskiwacze: Herkules BF
Reduktor: KME GOLD GT
Pojemność: 2000
Moc: 204
Kod Silnika: F4R 800
Rok Produkcji: 2008
jameess napisał(a):
czy się pompuje po Cut-OFF

miałem ten reduktor nie obrobil mojego samochodu na Cut - OFF pompuje jak cholera !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 22:17 

Dołączył(a): 2010-08-08, 07:36
Posty: 2325
Lokalizacja: Mazovia

Pomógł: 47 razy

Auto: Skoda Fabia
Pojemność: 1.2 TSI
Moc: 86
Kod Nadwozia: 5J0
Kod Silnika: CBZA
Rok Produkcji: 2011
Do minusów tego reduktora trzeba dodać zacinanie się i walenie ponad 3 barów na listwę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO