Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-25, 13:14 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 331

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Witam,

Posiadam Golfa 4 z silnikiem 1.8T na takich podzespołach:
- wtryski Valtek czerwony
- Sterownik Zenith
- Reduktor Tomasetto Alaska

Instalacja jak widać nie powala, źle dobrana, ale z takimi garatami auto już kupiłem, ogarnąłem co nieco i do jazdy bulwarowej wystarczy, ale zamierzam zmienić reduktor i później wtryski.
Jako że chciałbym to zrobić szybko i się nie narobić to najbardziej pasował by mi reduktor Reduktor Tomasetto AT13 Antartic do 380 KM, to nowy model w związku z tym pytanie, czy ktokolwiek miał z nim do czynienia, czy się nadaje, jak z trzymaniem parametrów: ciśnienia, temperatury, czy się pompuje po Cut-OFF?

Za wszelkie informacje będę wdzięczny.

pozdrawiam
jameess


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-25, 14:41 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 18834
Lokalizacja: URLOP do 31-07-2017r

Pomógł: 1836 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
Ja na Twoim miejscu bym zamontował AC R-01 lub Zavoli Zeta-S, te reduktory są już sprawdzone i dla tego polecam. Wiem - troszeczkę przeróbek będzie ale warto się poświęcić dla auta które potem w czasie eksploatacji na pewno Ci się odwdzięczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-25, 15:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4272
Lokalizacja: Mysłowice

Pomógł: 429 razy

Auto: Renault Megane 2ph1
Elektronika: Qbox Basic
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 135
Kod Silnika: F4R
Rok Produkcji: 2003
Zdecydowanie AC w tym wypadku lub silver turbo. Zavolak się niemiłosiernie pompuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-25, 16:25 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8785
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Zdecydowanie versus.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-25, 16:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 18834
Lokalizacja: URLOP do 31-07-2017r

Pomógł: 1836 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
Tormin napisał(a):
Zdecydowanie versus.
Łał jakaś nowość na rynku reduktorów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-25, 19:16 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 331

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Byłem zdecydowany na ACR01, ale niestety wiele niepochlebnych opinii o nim., co do zawolaka to faktycznie się za bardzo pompuje, reduktory KME to także loteria, bo jeden jest ok a drugi klapa totalna.
Witać że chyba z reduktorem to trzeba trafić po prostu na dobry egzemplarz niezależnie od firmy z której pochodzi. Co do Versusa to na naszym forum jest o nim krótka zmianka :http://lpg-forum.pl/reduktor-versus-vr-l-standard-t9346.html i opinia też taka se.
Gdybym miał miejsce to zamontowałbym dwie Alaski i było by ok.
A odnośnie Antartica..... testował ktoś w końcu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-25, 19:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 2793
Lokalizacja: Ełk / Białystok

Pomógł: 241 razy

Auto: SubaruLegacy/Legacy Turbo
Elektronika: 4Save Best/Stag 300 +
Wtryskiwacze: Barracuda 115/Hana
Reduktor: ZavoliMOD@1.5/Prins @1.3
Dysze: Brak/Blue
Pojemność: 2457/1994
Moc: 173/200
Kod Nadwozia: BP/BC
Kod Silnika: EJ253/EJ20GN
Rok Produkcji: 2006/1994
Ja bym ładował AC'ka. W tej cenie do turbo nie znajdziesz chyba nic lepszego. Jak będzie wtopa zareklamujesz - na pewno nie będzie problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-25, 22:40 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8785
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Soltys, nie ...., wcale, przeciez wyjecie i wlozenie to zadzen problem no nie ?? k....... rozwalacie mi kalesony takim piep......

Versusa napisalem od tak, poprostu nie ma powtarzalnego reduktora do turbo na ta chwile. 150T to tez zadna jakas wielka moc do ogarniecie i wiekszosc redkow z odpowiednio dobranymi wtryskami i znosna elektronika da rade na miekko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-25, 22:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3090
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 175 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
AT 13 ktoś testował w ponad 200 konnym samochodzie i ciśnieniowo ok.termicznie bez rewelacji.do twojego nawet po wirusie powinien dawać radę bez problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-26, 07:54 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 331

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Co by nie powiedzieć to "powtarzalności reduktora" o której mówił Tormin to niestety smutna prawda.

@dariusz105 masz jakiś bardziej konkretne info? Bo to co piszesz by mi odpowiadało, jak by był stabilny ciśnieniowo to super, termicznie i tak bym go nie zabił bo w jeździe do roboty mam średnia prędkość 50 km i prędzej niebo by spadło na ziemię niżbym zmroził reduktor.
A po za tym moc auta wykorzystuję głównie przy wyprzedzaniu no i czasami jak się gdzieś kulam za miedze czy w Polske to na jakiejś autostradzie się przyciśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-26, 10:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3090
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 175 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
gdzieś na forum było subaru 3.0 209 km ciśnieniowo super termika kiepsko ale auto znacznie większe.
już znalazłem
post256847.html?hilit=ANTARTIC#p256847


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-26, 13:39 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 331

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Dzięki @darusz105

Napisałem do użytkownika @neptun-elpigaz i tak mi odpowiedział:

"mam go do tej pory u siebie i wsadziłem chyba trzy do autek bo tyle dostałem
na testy i złego zdanie nie powiem.
u mnie przy minus 30 stopniach z zatrzymania do 200km/h (cztery
buty,automat,209km) nie wyrobił temperaturowo (prawde mówiąc mało który to
ogarnia) dlatego dostał podgrzewarkę, natomiast ciśnieniowo jest ok. do 150
kucy spokojnie i smiało go wsadzaj "

No i będę zamawiał, przynajmniej potestuję i się podzielę wiedzą.

pozdrawiam
jameess


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-26, 16:31 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8785
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
jameess, acr01 250KM jak narazie mnie osobiscie nie zawiodl. wiec moze uderz w ten cenowo bardzo przystepny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-27, 08:05 

Dołączył(a): 2012-08-06, 13:05
Posty: 331

Pomógł: 24 razy

Auto: GOLF 4 1.8T GTI
Elektronika: ZENITH JZ-2005
Wtryskiwacze: BARRACUDY BEZ DYSZ
Reduktor: TOMASETTO ANTARTIC
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 2000
Już zamówiłem ANTARTICA, jak radek będzie się zachowywał jak pisał @neptun-elpigaz to dla mnie wystarczy, no i następna sprawa to nie chce mi się pitolić z przeróbką węży. ANTARTICA wsadzę w miejsce ALASKI w try miga (jak mawiali starożytni rosjanie).

Antartica mam za 230 zł tak że tragedii nie ma.



PS.

Tormin ty największy krytyk ACR01 jednak go polecasz?
Bo z tego co pamiętam nazwałeś go padliną i twoje wcześniejsze posty o nim były bardzo niepochlebne.

pozdrawiam
jameess


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor Tomasetto AT13 Antartic
PostLink | Napisane: 2012-09-27, 08:12 

Dołączył(a): 2010-01-08, 19:13
Posty: 3005
Lokalizacja: ZK

Pomógł: 114 razy

Auto: HONDA ODYSSEY
Elektronika: OPTIMA PRO-TEC
Wtryskiwacze: BARAKUDA
Reduktor: GOLD
Dysze: BRAK
Pojemność: 3500
Moc: 255
Kod Nadwozia: VAN
Rok Produkcji: 2005
jameess napisał(a):
Tormin ty największy krytyk ACR01 jednak go polecasz?
Bo z tego co pamiętam nazwałeś go padliną i twoje wcześniejsze posty o nim były bardzo niepochlebne.




może chodzi o 150 a nie 250


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO