Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2014-01-03, 23:02 

Dołączył(a): 2012-08-10, 20:26
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: Stag 300-ISA2
Wtryskiwacze: HANA niebieskie
Reduktor: IG 1 Turbo
Pojemność: 1998
Moc: 147
Kod Silnika: RGX
Rok Produkcji: 1997
Zwracam honor IG1 Turbo. Tak jak wcześniej wspominaliście problemem okazało się zasilanie. A dokładniej zapchany filtr elektrozaworu LPG, którego prawdopodobnie nie wymieniono przy ostatnim serwisie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2014-01-11, 16:58 

Dołączył(a): 2013-01-03, 11:14
Posty: 54

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: valtek 3 Omh
Reduktor: IG1 M&C
Dysze: 2.3 >>2.5
Pojemność: 2.8
Moc: 174
Kod Nadwozia: A6
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1995
Witam ja mam czysto praktyczne pytanie... Czy reduktor w wersji st można jakoś poprawić do wersji Magg ?? Kurcze bo miałem IG1 w domu i kupiłem jakiś czas temu zestaw naprawczy. Niestety niedawno przeczytałem na forum że ten model jest dedykowany do ok 140hp :-( Ogólnie mam teraz problem bo mam głupiego zenita pod maską i red zavoli n bez sprężyn. Przy kupnie nie zwróciłem uwagi że to n i teraz spadki mam z 1.15 poniżej 0.7 i powrót na benzynę. Co do przeróbki to stawiam na mocniejsze sprężyny i przeloty ale teraz skąd wziąść sprężyny od Magga i które wymienić ?? Dostawca z landi twierdził że nie będzie miał tego na samochodzie :-( Z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2014-01-11, 20:11 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22125
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 370 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
Cytuj:
1.15 poniżej 0.7
ustawi 1.00 i będzie spadek taki sam kręcenie powyżej 1.00 mija się z celem i pomimo 174 koni nie tu szukaj przyczyny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2014-01-12, 01:07 

Dołączył(a): 2013-01-03, 11:14
Posty: 54

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: valtek 3 Omh
Reduktor: IG1 M&C
Dysze: 2.3 >>2.5
Pojemność: 2.8
Moc: 174
Kod Nadwozia: A6
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1995
no tak ale spadek o 5 bara to przecież ogrom ?? Czy się mylę ?? Zavolak ma już styrane membrany i dlatego chce zrobić IG1. Rok temu jak kupiłem samochód to spadał do 0.9 i na sondach było bogato, a teraz jak powrót na benzynę włącze przy 0.4 to prawie do tej wartości przy pełnym otwarciu przepustnicy. Nic sprawdze czy wydoli to a jak nie to sprzedam IG1 i dam dwa reduktory


Ostatnio edytowano 2014-01-12, 01:15 przez Key100l, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2014-01-12, 01:10 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22125
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 370 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
chłopie załóż odpowiedni temat a nie tym śmiecisz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2014-06-17, 12:16 

Dołączył(a): 2010-03-26, 11:24
Posty: 238
Lokalizacja: Zielona Góra

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra
Elektronika: Omegas
Wtryskiwacze: MED białe
Reduktor: IG1 turbo
Pojemność: 2,0
Moc: 175
Kod Silnika: z20net
Rok Produkcji: 2004/2005
Ktoś ma jakieś doświadczenie z montażem 2xIG1 turbo? Jaki potencjał ma taki zestaw? Do 300KM sprawdzi się? Oczywiście w silniku doładowanym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2014-06-18, 06:02 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 10758
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 239 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / -----
Wtryskiwacze: Barracuda / -----
Reduktor: Turbot / -----
Dysze: przelot / -----
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 200+
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
Skoro jeden IG1 T ogarnia ok 200KM to dwa bez problemu zrobią ok 350KM - przy zapewnieniu dobrego obiegu płynu - u mnie w aucie (jak było MBC i moc ok 220KM potrafił przy deptaniu z v-max tracić temperaturę) przy wpięciu wody w szereg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2014-06-18, 10:36 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22284
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 746 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
a co z kwestią doładowania - podobnież IG1 raczej się nie nadają do doładowania powyżej 0,8 bara

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2014-06-18, 17:15 

Dołączył(a): 2010-03-26, 11:24
Posty: 238
Lokalizacja: Zielona Góra

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra
Elektronika: Omegas
Wtryskiwacze: MED białe
Reduktor: IG1 turbo
Pojemność: 2,0
Moc: 175
Kod Silnika: z20net
Rok Produkcji: 2004/2005
No właśnie też sie zastanawiam co z doładowaniem. Jeśli dwie sztuki polegną przy 1barze no tolipa straszna. I pozostaje jedynie ucieczka w twina.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2014-06-19, 07:53 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 10758
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 239 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / -----
Wtryskiwacze: Barracuda / -----
Reduktor: Turbot / -----
Dysze: przelot / -----
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 200+
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
Struna, nie wiem jak z lubieniem doładowania przez IG1T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2015-09-29, 11:20 

Dołączył(a): 2014-10-08, 22:51
Posty: 12
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 0 razy

Auto: Jetta
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 1984
Moc: 150
Kod Nadwozia: coupe
Kod Silnika: ABF
Rok Produkcji: 1990
Panowie mam pytanie odnośnie reduktora IG1 Turbo. Czy są jakieś przeciwwskazania do zamontowania go do silnika wolnossącego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2015-09-29, 11:25 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15407
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 788 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
mocy zapewne z tego powodu nie doda ale nie będzie mniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2015-09-29, 19:43 

Dołączył(a): 2014-10-08, 22:51
Posty: 12
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 0 razy

Auto: Jetta
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 1984
Moc: 150
Kod Nadwozia: coupe
Kod Silnika: ABF
Rok Produkcji: 1990
A nie ma znaczenia, że w kolektorze wolnossącego jest ciągłe podciśnienie a w doładowanym turbo robi nadciśnienie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2015-09-29, 19:47 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15407
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 788 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Ma znaczenie ale reduktor jest na to przygotowany i poradzi sobie doskonale.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2015-09-29, 20:43 

Dołączył(a): 2014-10-08, 22:51
Posty: 12
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 0 razy

Auto: Jetta
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 1984
Moc: 150
Kod Nadwozia: coupe
Kod Silnika: ABF
Rok Produkcji: 1990
Wielkie dzięki za rozwianie wątpliwości :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO