Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2016-09-21, 15:32 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17754
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1054 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
do lr były doloty 14mm a na tki rozmiar 12 wchodzi po drobnych pieszczotach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2016-10-30, 15:47 

Dołączył(a): 2015-03-18, 07:58
Posty: 35
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 1 razy

Auto: AR 166 3.0 V6
Elektronika: LR Omegas / Tech 326 OBD
Wtryskiwacze: MED / Barracuda
Reduktor: IG1 MM
Pojemność: 3000
Moc: 220
Rok Produkcji: 2001
lukewola napisał(a):
Oryginalny jest na przewód 16mm, potrzebuję taki na przewód 12mm.


Ostatnio montowałem 12 na ten króciec i poszło. Pierwszy raz posmarowałem króciec delikatnie olejem a teraz bez problemu wchodzi i wychodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-07-14, 22:09 

Dołączył(a): 2013-06-25, 22:59
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Chevrolet Cruze 1.8 16V
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med białe
Reduktor: IG1
Dysze: Omegas
Pojemność: 1800
Moc: 141
Kod Silnika: 1.8L-2H0
Rok Produkcji: 2012
Pytanie:
Jaki jest orientacyjny czas życia reduktora IG1 i wtryskiwaczy MED?
Po pomocy i cennych uwagach Nikodema (2013r) poprawiłem druciarzy i do tej pory nalatałem bezproblemowo około 70tys km.
Zastanawiam się czy nie czas na regenerację IG1?
Pozdrawiam.
;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-07-14, 22:38 

Dołączył(a): 2017-01-23, 21:49
Posty: 16

Pomógł: 1 razy

Auto: Renault Laguna II
Elektronika: Omegas
Wtryskiwacze: MED
Reduktor: IG1
Pojemność: 1800
Moc: 121
Kod Silnika: F4P
Rok Produkcji: 2004
Ja mam przejechane na Medach i reduktorze IG1 190 tys. km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-07-15, 00:18 

Dołączył(a): 2013-06-25, 22:59
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Chevrolet Cruze 1.8 16V
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med białe
Reduktor: IG1
Dysze: Omegas
Pojemność: 1800
Moc: 141
Kod Silnika: 1.8L-2H0
Rok Produkcji: 2012
Tadeo napisał(a):
Ja mam przejechane na Medach i reduktorze IG1 190 tys. km.

o....!

:shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-07-16, 08:36 

Dołączył(a): 2009-06-05, 18:58
Posty: 100
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 4 razy

Auto: volvo v40
Elektronika: OMEGAS
Wtryskiwacze: MED biale
Reduktor: IG1 turbo
Pojemność: 1855
Moc: 200
Kod Silnika: B4194T2
Rok Produkcji: 2000
Ja na Ig1 turbo i białych mediach mam 160 tys


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-07-17, 21:26 

Dołączył(a): 2013-06-25, 22:59
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Chevrolet Cruze 1.8 16V
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med białe
Reduktor: IG1
Dysze: Omegas
Pojemność: 1800
Moc: 141
Kod Silnika: 1.8L-2H0
Rok Produkcji: 2012
Dzięki za odzew. Już przestałem się martwić.
;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2017-11-07, 12:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-20, 09:00
Posty: 230
Lokalizacja: Team Audi Suwałki

Pomógł: 2 razy

Auto: Audi A4 B5 Quattro
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: MED biały
Reduktor: IG1-Turbo
Pojemność: 1781 T
Moc: 150 -> 180
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: AEB
Rok Produkcji: 1997
Witam.
Ja mam zrobione na swojej instalacji ponad 80 tyś.
Medy białe były raz czyszczone profilaktycznie po przebiegu ok. 60 tyś., nie wyglądały tragicznie, była okazja to poszły do wyczyszczenia.
Reduktor IG1 Turbo rozbierany był już 2 razy. Pierwszy raz był rozebrany bo oring uszczelniający trzpień na środku talerzyka został zniszczony/wydarty. Uszkodzenie odkryte przypadkiem przy szukaniu przyczyny przełączania instalacji na Pb. Drugi raz rozebrany bo nie trzymał ciśnienia - przyczyną była odklejona gumka w klapce zaworka miedzy stopniami (nie pamiętam już która). Wtedy wymienione zostały wszystkie membrany, zaworki, uszczelnienia, reduktor gruntownie wyczyszczony. Od jakiegoś czasu reduktor hałasuje przy odpuszczaniu gazu (gdy z nadciśnienia przechodzi na podciśnienie - silnik z turbo). Kolejny raz już nie będę go rozbierał, wsadzę coś innego.
Jeśli chodzi o czystość gazu, który tankuję to jest czysty, filtry po ok. 20 tyś. wyglądały spoko, nie były mocno zajechane. Więc albo ja mam pecha do tego reduktora albo moje 1.8T dłubnięte ze 150 na ok. 180 PS jest zbyt wymagające dla tego reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2018-03-09, 08:37 

Dołączył(a): 2009-09-09, 21:43
Posty: 175
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E46 328i/ 320Ci
Elektronika: KME DIEGO LS, Bigas
Wtryskiwacze: Barracuda, Bigas
Reduktor: LR IG1 M&C, KMEsilv
Pojemność: 2800, 2200
Moc: 200+, 170
Kod Silnika: M52TUB28, M54B22
Rok Produkcji: 1998,2001
Witam

Reduktor regenerowałem jakieś 70-80 tys km temu oczywiście z poprawkami poprawiającymi jego prace znalezionymi na forum (kupiłem używanego i od razu regenerowałem przed montażem) Sprawa wygląda następująco w moim e46 328i po ostrej jeździe wywala mi płyn chłodzący korkiem, auto mam od 8 lat, rok temu pekł zbiorniczek wyrównawczy wymieniłem na zamiennik Helli i ori korek, 2 miesiące temu padłą pompa wody wywaliło płyn i weszło od razu na czerwone pole (stało się to w korku) gdyż płyn wywaliło przez łożysko pompy a obok chyba jest czujnik temperatury na głowicy, auto zgasiłem wymieniłem pompe i wszystko git, za miesiąc znowu rozwaliło roczny zbiorniczek Helli, założyłem nowy i jezdze codziennie autem po 60km, ale przewody są twarde od chłodzenia jak pocisnę mocno z pracy, jak jezdze po mieście krótkie odcinki to nie są twarde. Noi po rajdzie 30km do domu z czego z 10km na pełnym ogniu reszta spokojnie, wywala mi wtedy płyn chłodzący korkiem, co prawda mała ilość ale wywala noi przewody dosyć twarde da rade scisnąć z uzyciem siły. WIem zę bmw w benzynie maja twarde ale wydaje mi się ze to wywalanie płynu korkiem jest powiązane z twardymi przewodami ile wywala prawie nic poprastu widze z korka kropelki niebieskie płynu nic nie syczy.

Rozmyślam czy IG1 miał problem z przedostawaniem się gazu do układu chłodzenia bo to by mi rozwiązało problem, a nie uszczlka pod głowicą. auto wg testów ukrytych ma temperaute 95-96 stopni podczas jazdy w korkach podczaj rajdu na trasie typu czerwone obroty na 3 i 4 biegu i predkosci do 180km/h przy temperaturze 2 stopni na dworzu (nie jezdze tak na codzien tylko od prau dni aby wywalać wywalenie płynu przez korek) temperatura z czujnika w aucie spada do 89-90 stopni więc chyba git

Reasumując moje pytanie

Czy komuś w IG1 zdazyło się przedostawanie gazu do ukłądu chłodzenia regeneracja była robiona na oryginalnym zestawie (robiłęm ją sam)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2018-03-09, 09:19 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17754
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1054 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Wiecko napisał(a):
Czy komuś w IG1 zdazyło się przedostawanie gazu do ukłądu chłodzenia regeneracja była robiona na oryginalnym zestawie (robiłęm ją sam)



mnie, dociągnij śruby skręcające reduktor, nie wiele pomoże ale zawsze to coś. dociągnij na zimnym reduktorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2018-03-09, 09:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-20, 09:00
Posty: 230
Lokalizacja: Team Audi Suwałki

Pomógł: 2 razy

Auto: Audi A4 B5 Quattro
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: MED biały
Reduktor: IG1-Turbo
Pojemność: 1781 T
Moc: 150 -> 180
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: AEB
Rok Produkcji: 1997
Witam. Na moje oko to chyba będzie problem z głowica. Na początek sprawdź, czy do płynu chłodniczego nie dostają się spaliny z powodu uszkodzonej głowicy. Na allegro można kupić niedrogo taki zestaw do sprawdzania. Obawiam się, że przy uszkodzeniu pompy wody głowica została przegrzana i uszczelka mogła walnąć - oby nie głowica bo to będzie kosztowne.
Jest taka możliwość, że IG1 gaz może dostawać się do płynu ale to w sytuacji słabo skręconego korpusu - tam jest taka gruba przekładka i przy słabo dokręconej może taka sytuacja wystąpić. Ja jak regenerowałem swój IG1 turbo to specjalnie kupiłem klucz dynamometryczny z małym zakresem momentów, żeby dokręcić wszystkie śruby zgodnie z DTR'ką.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2018-03-09, 09:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-20, 09:00
Posty: 230
Lokalizacja: Team Audi Suwałki

Pomógł: 2 razy

Auto: Audi A4 B5 Quattro
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: MED biały
Reduktor: IG1-Turbo
Pojemność: 1781 T
Moc: 150 -> 180
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: AEB
Rok Produkcji: 1997
tryszawy napisał(a):
Wiecko napisał(a):
Czy komuś w IG1 zdazyło się przedostawanie gazu do ukłądu chłodzenia regeneracja była robiona na oryginalnym zestawie (robiłęm ją sam)



mnie, dociągnij śruby skręcające reduktor, nie wiele pomoże ale zawsze to coś. dociągnij na zimnym reduktorze.

Dokręcenie zewnętrznych dekielków za wiele nie pomoże, bo one trzymają tylko zewnętrzne dekielki. Pod tymi dekielkami są przecież nakrętki (albo całe śruby, już nie pamiętam) łączące do kupy dwie części korpusu a miedzy nimi jest ta przekładka o której pisałem wyżej. Jedynie w tym miejscu gaz może przedostawać się do płynu. Dokręcenie dekielków ma sens jak gaz wydostaje się na zewnątrz reduktora. Dokręcając możemy tez przeciąć membranę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2018-03-09, 09:31 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17754
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1054 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
dlatego wróciłem do poprawionego mojego golda, nie jest tak stabilny ciśnieniowo ale bezpieczny dla układu chłodzenia silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2018-03-09, 12:27 

Dołączył(a): 2009-09-09, 21:43
Posty: 175
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E46 328i/ 320Ci
Elektronika: KME DIEGO LS, Bigas
Wtryskiwacze: Barracuda, Bigas
Reduktor: LR IG1 M&C, KMEsilv
Pojemność: 2800, 2200
Moc: 200+, 170
Kod Silnika: M52TUB28, M54B22
Rok Produkcji: 1998,2001
Wiecie regeneracje robiłęm jakieś 4-5 lat temu i było wszystko ok, a tej zimy podczas dużych mrozów wydaje mi się że podczas przełaczania z benzyny na gaz pare razy czułem LPG z nawiewów, w ciepłe dni tego nie było, i problemy z chłodzeniem zaczęły się właśnie jakoś w zime.

OD 2-3 lat cieknie mi z opasek / kolanek reduktora ale tylko przy dużych minusach (-10 i więcej) , dociąganie opasek nic nie daje a pod autem robi się kałuża wtedy średnicy piłki do nogi. Dlatego myśle o reduktorze ciągle bo problemów innych z autem nie mam masła tez nie ma. Rok temu tak o sobie sprawdzałem testerem na co2 i nic nie było, wiadomo przez rok mogło się zmienić, Ogólnie auto jest trochę podciągniete i ma 200+ koni i dalej je ma, zrywa asfalt i bez problemu na 4 biegu robi 220km/h tak jak pare lat temu a mam już je chyba z 8 lat. wiadomo może być minimalny przedmuch, ale to sprawdze już na koniec. Może dzisiejszy powrót z pracy te 30km zrobie na benzynie na pełnym ogniu, wiadomo trochę gazu jeszcze w instalcji będzie, ale jak nie stwardnieją przewody tak jak np. wczoraj, a sprawdzam codziennie to może to cos będzie w tym kierunku znaczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2018-03-09, 12:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 553
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 50 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
Tak, tak, pełny ogień, po mieście też. .....będziesz miał 3 m-ce na naprawę wycieków i ogólny przegląd :)
Jeśli z węża nadal cieknie mimo dokręcenia opaski, to trzeba wąż obciąć lub wymienić na nowy jeśli mocno stwardniał.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO