Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktory Landi Renzo
PostLink | Napisane: 2009-02-05, 01:39 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22147
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 371 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
Dodam ze ig1 występuje w 4 rodzajach

Obrazek


Załączniki:



Ostatnio edytowano 1970-01-01, 01:00 przez Nikodem, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-22, 08:13 

Dołączył(a): 2010-02-15, 14:17
Posty: 41
Lokalizacja: Polska

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda 6, automat
Elektronika: Landi Omegas
Wtryskiwacze: Landi, biale MED
Reduktor: Landi IG1
Dysze: 2,8
Pojemność: 2261
Moc: 175
Kod Nadwozia: GG
Kod Silnika: MZR L3-VE
Rok Produkcji: 2007
a jak poznac, ktory to z IG1 - z czterech ?
czy jest jakies oznaczenie na obudowie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-10-12, 08:47 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22643
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
tak, ma na obudowie wybite oznaczenie. Mag ma MM a Super Mag ma SM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-24, 20:42 

Dołączył(a): 2009-09-30, 08:43
Posty: 61
Lokalizacja: świętokrzyskie

Pomógł: 0 razy

Auto: Jaguar X-Type 3.0V6
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: hanki
Dysze: ???
Pojemność: 3,0 V6
Moc: kto to wie??
Rok Produkcji: 2007
a jaka realna moc obsluzy IG1 Magg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-01-24, 20:56 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22147
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 371 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
pisalem - napisałem test reduktor wg nikodema


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-26, 18:09 

Dołączył(a): 2010-02-15, 14:17
Posty: 41
Lokalizacja: Polska

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda 6, automat
Elektronika: Landi Omegas
Wtryskiwacze: Landi, biale MED
Reduktor: Landi IG1
Dysze: 2,8
Pojemność: 2261
Moc: 175
Kod Nadwozia: GG
Kod Silnika: MZR L3-VE
Rok Produkcji: 2007
a tu linki do reduktorow IG1, IG1 magg, IG1 turbo, IG1 super magg:

http://nagaz24.pl/reduktor-landi-renzo- ... ,p,pl.html
http://nagaz24.pl/reduktor-landi-renzo- ... ,p,pl.html
http://nagaz24.pl/reduktor-landi-renzo- ... ,p,pl.html
http://nagaz24.pl/reduktor-landi-renzo- ... ,p,pl.html

z tego co widzac na zdjeciach IG1 ma oznaczenie ST i nie ma MAGG, obok danych homologacji E13
IG1 magg ma MAGG na sciance i MM
IG1 super magg oznaczenie MAGG i SM
IG1 turbo ma RM i brak MAGG ...

nie wklejam zdjec, bo nie ma na to praw autorskich.. trzeba klikac na zdjecia zamieszczone na stronach nagaz24


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-03-22, 17:51 

Dołączył(a): 2011-02-01, 06:55
Posty: 10
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Omega
Elektronika: kme
Wtryskiwacze: keihin zolte
Reduktor: vsi prins
Pojemność: 2962
Moc: 211
Kod Silnika: x30xe
Rok Produkcji: 1997
Witam

zastanawiam sie czym te reduktory różnią sie od siebie bo obudowy sa chyba takie same ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-03-22, 18:00 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22643
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
twardością sprężyn, średnicami przelotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-03-22, 23:19 

Dołączył(a): 2008-12-15, 22:55
Posty: 1082
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi A6
Elektronika: STAG 300 plus
Wtryskiwacze: Matrix HD 344
Reduktor: IG1 magg M&C
Dysze: rozwiercone
Pojemność: 2600
Moc: 150
Kod Nadwozia: C4
Kod Silnika: ABC
Rok Produkcji: 1995
masz LINK poczytaj sobie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-22, 10:05 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2012
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 2 razy

Auto: Panda / Seicento
Elektronika: Stag 4+ / Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana C / Hana C
Reduktor: Alaska / Alaska
Pojemność: 1.2 / 1.1
Moc: 60 / 54
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: 188A4 / 187A1
Rok Produkcji: 2008 / 2002
mam pytanko czy reduktory landi chodzą stabilnie na ok 1,5 bar ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-22, 12:59 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22643
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
nie, no chyba że wersja turbo to potrafi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-22, 13:04 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2012
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 2 razy

Auto: Panda / Seicento
Elektronika: Stag 4+ / Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana C / Hana C
Reduktor: Alaska / Alaska
Pojemność: 1.2 / 1.1
Moc: 60 / 54
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: 188A4 / 187A1
Rok Produkcji: 2008 / 2002
Struna, no to kiszka :) bo zastanawiam się nad zmiana na odpowiedniejszy reduktor czyli chyba tylko brc i zavoli S działają stabilnie na 1,5bar.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-22, 13:07 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22643
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
1,1 to już było sporo dla MM, SM zdaje się do 1,2 robi spoko. Może gdyby spręzyny podmienić na 1 st to by się to dało przesunąć nieco w wyższe ciśnienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-22, 23:43 

Dołączył(a): 2008-12-15, 22:55
Posty: 1082
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi A6
Elektronika: STAG 300 plus
Wtryskiwacze: Matrix HD 344
Reduktor: IG1 magg M&C
Dysze: rozwiercone
Pojemność: 2600
Moc: 150
Kod Nadwozia: C4
Kod Silnika: ABC
Rok Produkcji: 1995
kaziu1985pn napisał(a):
czy reduktory landi chodzą stabilnie na ok 1,5 bar ?


Załóż wydajniejsze wtryski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-04-23, 07:56 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2012
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 2 razy

Auto: Panda / Seicento
Elektronika: Stag 4+ / Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana C / Hana C
Reduktor: Alaska / Alaska
Pojemność: 1.2 / 1.1
Moc: 60 / 54
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: 188A4 / 187A1
Rok Produkcji: 2008 / 2002
pioootr, troche bez sensu bo mi chodzi tylko o większą stabilność cisnieniową i chce tylko albo zmienić reduktor albo dołożyć drugi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO