Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 21:05 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28844
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2698 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Nic tylko przenieść miejsce pomiaru.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 21:24 

Dołączył(a): 2011-01-03, 20:49
Posty: 64
Lokalizacja: Holandia

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW e34
Elektronika: Kme Diego
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: RED1 SILVER FZ8
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M50B25
Rok Produkcji: 1994
A czy jest ktoś niedaleko Nałęczowa kto by zamontował mi reduktor AC R01 250 i to wszystko dostroił? Nie chcę go sam zakładać a poźniej mieć problemy z regulacją. A czy te reduktory genius 1500 są w ogóle dobrymi reduktorami czy to nie jest warte 500zł??
Może bym podjechał do kogoś kumatego żeby zobaczył czy aby na pewno jest reduktor do wymiany....kto pomoże? oczywiście nie za darmo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-03, 13:20 

Dołączył(a): 2011-01-03, 20:49
Posty: 64
Lokalizacja: Holandia

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW e34
Elektronika: Kme Diego
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: RED1 SILVER FZ8
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M50B25
Rok Produkcji: 1994
Zauwarzyłem u kumpla w bmw e36 ma instalacji staga 300 i ma o ile się nie mylę reduktor kme i u niego czujnik jest na przewodzi idącym na wtryski ma założone coś takiego http://allegro.pl/czujnik-temperatury-t ... 75893.html jakieś 15cm od reduktora czy to jest dobre rozwjązanie? Zaznacze że u niego o wiele póżniej sie przełącza na gaz niż u mnie. A jak zrobić dokladnie i co bedzie potrzebne żeby założyć reduktor AC R01 250km? Możę ktoś dokładniej mi to wytłumaczyć albo jakiś foto podesłać.I jeszcze jedno pytanie w moim geniuszu 1500 czujnik jest na wyjściu przewodu gazowego na wtryski czy w tych nowych modelach jest tak samo?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-04, 00:50 

Dołączył(a): 2009-08-12, 10:24
Posty: 138
Lokalizacja: Świebodzice/Świdnica

Pomógł: 9 razy

Auto: MITSUBISHI LANCER
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Hana2000
Reduktor: 2x AC R 01
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: Evo IX
Kod Silnika: brak
Rok Produkcji: 2007h
Panowie , wszystko oki !!!. Ale ja nie "gdybam " jestem z dolnego śląska - "krainy BRC" i opisaną propozycję wykonałem kilkadziesiąt razy ,w czasach gdy AC-Ro1 nawet nie był w planach.... , opornosc czujnika temperatury ( w 20st C } Zavoli jest inna od opornosci AC !!!! to wiedzą tylko praktycy a nie gdybacze.... . Czujnik temperatury to zwykły termistor, pisanie że w BRC jest jakiś układ jest ..... propozycja koleżeńska : nie piszcie żeby napisać !!!! , piszcie jak jesteście pewni!!!
Wasz kolega z wieloletnią praktyką... Pozdrawiam Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-04, 05:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1703
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 182 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
mtoron, nie pisz głupot. W czujnikach brc (np takich: Obrazek
jest termistor NTC 3k3 i układ zmieniający oporność czujnika do 1,8kΩ przy 20*C.
Zresztą, tutaj jest wszystko opisane: http://fiatpunto.com.pl/topic26895.html .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-04, 09:57 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24597
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 927 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
no i kolega praktyk poległ od własnej broni :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-04, 20:23 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5732
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 233 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Coś w tym stylu. :)
Jak dwa lata temu nie chciał mi na lpg czasem przełączać na mrozach (winna była temp gazu), pomyślałem że może czujnik traci styk. Więc go delikatnie rozbebeszyłem i zobaczyłem w środku malutką płytkę drukowaną, a na niej kilka elementów smd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-07, 08:03 

Dołączył(a): 2011-01-03, 20:49
Posty: 64
Lokalizacja: Holandia

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW e34
Elektronika: Kme Diego
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: RED1 SILVER FZ8
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M50B25
Rok Produkcji: 1994
Panowie to wstawiać AC R01 250km trójnik i czujnik z geniusa czy kupić nowego geniusa 1500 i wydać 500zł na niego.Co mnie troche irytuje to fakt że ten genius obsługuje do 190km więc jest aby na styk.Nie bedzie problemu z ustawieniem później na reduktorze AC? I czym przykleić ten czujnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-07, 08:24 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3324
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 203 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/MAZDA 6
Elektronika: STAG 300/ .../Q BOX PLUS
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../ACW03
Reduktor: 2 x AC R01/.../AC R01
Dysze: 2,5/.../2,8
Pojemność: 5216/2000/2300
Moc: 212/.../166
Kod Nadwozia: ZG/DS/GG
Kod Silnika: .../.../L3
Rok Produkcji: 1997/1972/2002
podłącz to na czujniku ac i będzie chodziło, a jak będą różnice, odchyłki itp itd to będziesz waść wtedy kombinował, ja i moi klienci nie zauważyłem różnicy pomimo wpięcia czujnika ac w układ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-07, 08:41 

Dołączył(a): 2011-01-03, 20:49
Posty: 64
Lokalizacja: Holandia

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW e34
Elektronika: Kme Diego
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: RED1 SILVER FZ8
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M50B25
Rok Produkcji: 1994
Ale ja mam starego geniusa i on ma czujnik na wyjsciu przewodu gazowego czujnik AC bedzie działał w trujniku? a nie lepjej czujnik w reduktorze AC zostawić niepodpięty a z geniusa wstawić w trójnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-07, 10:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1703
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 182 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
kosmos1990, To wstaw czujnik z geniusa w strudze gazu tak jak mówisz:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-07, 11:38 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5732
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 233 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
ulisses napisał(a):
To wstaw czujnik z geniusa w strudze gazu tak jak mówisz

Lepiej niech zrobi jak DAVANTI pisze. Skoro sprawdził tą metodę i działa, to niech z tego skorzysta. Jeśli jest tak jak pisze, czyli ma jeszcze czujnik na wyjściu gazu, to chyba jedyny czujnik na reduktorze, więc jak go wstawi w rurę gazową, to pewnie nie będzie się chciał przełączać na lpg, bo nie będzie widział temp. reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-07, 13:30 

Dołączył(a): 2011-01-03, 20:49
Posty: 64
Lokalizacja: Holandia

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW e34
Elektronika: Kme Diego
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: RED1 SILVER FZ8
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M50B25
Rok Produkcji: 1994
To może inaczej. Czy w starym geniusie czujnik w reduktorze odpowiada tylko za temperature "gazu" i za pomocą tej informacji przełącza na gaz auto czy dotyczy on rownież temperatury plynu chlodniczego w reduktorze? Bo jeżeli pobiera odczyt rownież z płynu chlodziącego to tak jak pisze mcjezioro gdy założę reduktor ac który ma czujnik w reduktorze i bobiera informacje tylko z płynu w reduktorze i on bedzie nie podpięty a czujnik z geniusa wstawię w trójnik bedzie podpięty i jeżeli bedzie potrzebował odczytu informacji na temat wody chłodzącej to auto się nigdy nie przełączy na lpg. Więc bardzo istotne jest to na podstawie czego następuje przełączenie się na gaz czy jest to "Temperatura gazu w wężu idącym na wtryski czy dodatkowo temperatura płynu chłodzącego " Odpowiedz na to pytanie wyjaśni całkowicie temat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-07, 14:44 

Dołączył(a): 2010-12-27, 11:51
Posty: 58
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 2 razy

Auto: PT Cruiser
Elektronika: BRC My 0.7
Wtryskiwacze: Pomarańczowe BRC
Reduktor: Genius 1500
Pojemność: 2000
Moc: 140
Rok Produkcji: 2000
O ile się nie mylę to stare Geniusy nie miały czujnika temp. reduktora. Był tylko czujnik temp. gazu. Obecnie Sequent ma czujnik w reduktorze oraz zintegrowany czujnik temp. i ciśnienia w listwie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-07, 16:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1703
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 182 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
mcjezioro napisał(a):
ulisses napisał(a):
To wstaw czujnik z geniusa w strudze gazu tak jak mówisz

Lepiej niech zrobi jak DAVANTI pisze. Skoro sprawdził tą metodę i działa, to niech z tego skorzysta. Jeśli jest tak jak pisze, czyli ma jeszcze czujnik na wyjściu gazu, to chyba jedyny czujnik na reduktorze, więc jak go wstawi w rurę gazową, to pewnie nie będzie się chciał przełączać na lpg, bo nie będzie widział temp. reduktora.

Tylko DAVANTI mówi chyba o czujniku z Geniusów MB, gdzie temp. gazu liczona była z temp. reduktora. Tutaj (w przypadku Geniusów G) jest chyba na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO