Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-10, 13:24 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3322
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 203 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/MAZDA 6
Elektronika: STAG 300/ .../Q BOX PLUS
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../ACW03
Reduktor: 2 x AC R01/.../AC R01
Dysze: 2,5/.../2,8
Pojemność: 5216/2000/2300
Moc: 212/.../166
Kod Nadwozia: ZG/DS/GG
Kod Silnika: .../.../L3
Rok Produkcji: 1997/1972/2002
ok panowie małe podsumowanie

1. sq24 stary typ miał czujnik na listwie temperatury gazu i ciśnienia, korekty odbywały się wg tego czujnika
2. sq24 07 miał już tylko czujnik ciśnienia pobór ciśnienia z króćca na listwie, korekta po temperaturze wg odczytu temperatury z reduktora
3. nowy sq24 09/11 na listwie jest tylko czujnik ciśnienia bez pomiaru temperatury, także korekty są robione wg temperatury reduktora

w sytuacjach opisanych powyżej dotyczy to także innych sequentów 56/p&d sytuacja ma się następująco

jeżeli na listwie jest czujnik i wychodzą z niego 4 przewody to mamy pomiar ciśnienia i temperatury w tym momencie czujnik temperatury reduktora jest nam potrzebny do odpalenia instalacji, jeżeli mamy tylko pomiar ciśnienia to niestety musimy uwzględnić, że będzie inaczej wyliczana dawka.

ja wymieniałem reduktory w instalacjach najstarszego sq24, więc problem mi się nie objawił, bo korekta jest po czujniku temperatury na listwie.

autorowi postu w tym momencie proponuję sprawdzić jaki ma czujnik na listwie, jeżeli ma 4 przewody wymienić reduktor na ac i podpiąć czujnik temperatury ac potrzebny tyko do włączenia instalacji, jeżeli ma na listwie tylko pomiar ciśnienia, to będzie konieczna większa zabawa w regulację


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-10, 13:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1513
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 158 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
DAVANTI napisał(a):
jeżeli ma na listwie tylko pomiar ciśnienia, to będzie konieczna większa zabawa w regulację

Ew. wypuszczenie termistora z układu brc, rozwiercenie czujnika z reduktora AC i umieszczeni tam termistora + wyprowadzenie poza czujnik układu brc (płytka drukowana nie zmieści się do czujnika AC). Ja tak zrobiłem i jest gitesowo (tyle, że miałem Geniusa MB - łatwiej się rozbiera czujnik), spalanie ok, korekty jak na benzynie także takie rozwiązanie jest najmniej inwazyjne:).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-10, 20:23 

Dołączył(a): 2011-01-03, 20:49
Posty: 64
Lokalizacja: Holandia

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW e34
Elektronika: Kme Diego
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: RED1 SILVER FZ8
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M50B25
Rok Produkcji: 1994
Z tego co kojarzę to u mnie na listwie wtryskowej nie ma czujnika,jutro dokladnie to obeiżę i napiszę jak to wygląda albo fotki zrobie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-12, 12:47 

Dołączył(a): 2011-01-03, 20:49
Posty: 64
Lokalizacja: Holandia

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW e34
Elektronika: Kme Diego
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: RED1 SILVER FZ8
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M50B25
Rok Produkcji: 1994
Oto jak to wzglada w mnie. A może kupić zestaw naprawczy do tego reduktora?

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-12, 21:22 

Dołączył(a): 2011-01-03, 20:49
Posty: 64
Lokalizacja: Holandia

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW e34
Elektronika: Kme Diego
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: RED1 SILVER FZ8
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M50B25
Rok Produkcji: 1994
I jak by ktoś mógł to niech mi powie czy to jest genius MB czy G ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-12, 23:04 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2261
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 12 razy

Auto: Bmw e39 540i
Elektronika: KME diego g3
Wtryskiwacze: Ac w02
Reduktor: Gold GT 2wy
Dysze: 2.5
Pojemność: 4400
Moc: 286
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: m62b44tu
Rok Produkcji: 2001
kosmos1990, w kwestii geniusa 1500 u mnie w 2,0 169 km padał z 1600 na 900-800 chyba ze miałem pełna butle to do 1100 ale i tak marny wynik.

a w moim my07 był czujnik w listwie przysiągłbym że ciśnienie/temp, w ojca chyba tez jest.

na fotkach to jest stary genius.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-20, 10:54 

Dołączył(a): 2011-01-03, 20:49
Posty: 64
Lokalizacja: Holandia

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW e34
Elektronika: Kme Diego
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: RED1 SILVER FZ8
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M50B25
Rok Produkcji: 1994
Zregenerowałem reduktor oryginalnym zestawem naprawczym brc i jest super,byłem na ustawieniu i cisnienie jest prawie 1700 wiec dobre raczej jeden problem z głowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2015-08-17, 19:04 

Dołączył(a): 2009-12-10, 19:23
Posty: 258
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 4 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: Lecho SEQUEL
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: shark 1200
Dysze: 2,5
Pojemność: 1998
Moc: 140
Kod Nadwozia: Kombi
Kod Silnika: EW10A
Rok Produkcji: 2009
Odgrzewam kotleta
Witam
Jutro biorę się za wymianę reduktora genius mb 1200 ( nowy typ ) z czujnikiem temperatury na reduktor AC R01. Do dam, że mam na listwie czujnik ciśnienia gazu z 3 przewodami. I teraz nie wiem co zrobić z czujnikiem temperatury z reduktora AC R01. Proszę o pilną poradę, ponieważ jutro biorę się za wymianę. Z góry wielkie dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2015-08-17, 21:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3322
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 203 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/MAZDA 6
Elektronika: STAG 300/ .../Q BOX PLUS
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../ACW03
Reduktor: 2 x AC R01/.../AC R01
Dysze: 2,5/.../2,8
Pojemność: 5216/2000/2300
Moc: 212/.../166
Kod Nadwozia: ZG/DS/GG
Kod Silnika: .../.../L3
Rok Produkcji: 1997/1972/2002
__Robert__, jak podepniesz czujnik z ac do BRC to nie będzie działał prawidłowo, gdzieś to już omawialiśmy w czujniku BRC jest mały układ elektroniczny.

Ja osobiście stosuję, może niezbyt estetyczne, ale działające rozwiązanie do ac r01 przyklejam czujnik z reduktora BRC (na poxilinie) :), w jednej przerwie pomiędzy użebrowaniami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2015-08-18, 09:10 

Dołączył(a): 2009-12-10, 19:23
Posty: 258
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 4 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: Lecho SEQUEL
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: shark 1200
Dysze: 2,5
Pojemność: 1998
Moc: 140
Kod Nadwozia: Kombi
Kod Silnika: EW10A
Rok Produkcji: 2009
ulisses, mi powiedział jak On to zrobił (u niego działa ), ale Twoje rozwiązanie jest też super, ważne żeby działało. A na której stronie przyklejasz czujnik, na czarnej czy srebrnej stronie?

Dziękuję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2015-08-18, 11:13 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24338
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 913 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Na srebrnej zapewne, tam jest wymiennik.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2015-08-18, 11:30 

Dołączył(a): 2009-12-10, 19:23
Posty: 258
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 4 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: Lecho SEQUEL
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: shark 1200
Dysze: 2,5
Pojemność: 1998
Moc: 140
Kod Nadwozia: Kombi
Kod Silnika: EW10A
Rok Produkcji: 2009
Struna napisał(a):
Na srebrnej zapewne, tam jest wymiennik.



Tak sądziłem, za ok 2h przychodzi do mnie sprzęt, zakładam, wyreguluję i wio do przodu, zobaczymy jak będzie się sprawował nowy reduktor.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2015-12-07, 14:40 

Dołączył(a): 2009-05-04, 21:02
Posty: 152
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 9 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: mb1500
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Nadwozia: Aerodeck
Kod Silnika: F20B3
Rok Produkcji: 1996
A jak jest w przypadku, kiedy na listwie nie ma żadnego czujnika?
Reduktor MB1200
centralka MY07

Tylko czujnik w trójnik na wyjściu cieczy chłodzącej?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2015-12-07, 15:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3322
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 203 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/MAZDA 6
Elektronika: STAG 300/ .../Q BOX PLUS
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../ACW03
Reduktor: 2 x AC R01/.../AC R01
Dysze: 2,5/.../2,8
Pojemność: 5216/2000/2300
Moc: 212/.../166
Kod Nadwozia: ZG/DS/GG
Kod Silnika: .../.../L3
Rok Produkcji: 1997/1972/2002
przemkowal napisał(a):
Tylko czujnik w trójnik na wyjściu cieczy chłodzącej?


a to już wygląda na kolejną modyfikację :)

może jakieś zdjęcie zastosowanego rozwiązania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2015-12-07, 15:13 

Dołączył(a): 2009-05-04, 21:02
Posty: 152
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 9 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: mb1500
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Nadwozia: Aerodeck
Kod Silnika: F20B3
Rok Produkcji: 1996
chyba źle zrozumiałeś albo ja za bardzo zakręciłem - siedzi obecnie MB1200 fabryczny. Czujnik normalnie w reduktorze.
Jeśli dobrze zrozumiałem temat, to wystarczy przełożenie czujnika żeby odczytywał temperaturę płynu.
To miałem na myśli pisząc trójnik na wyjściu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO