Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 11:20 

Dołączył(a): 2011-01-03, 20:49
Posty: 64
Lokalizacja: Holandia

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW e34
Elektronika: Kme Diego
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: RED1 SILVER FZ8
Pojemność: 2500
Moc: 192
Kod Nadwozia: Sedan
Kod Silnika: M50B25
Rok Produkcji: 1994
Jestem nowy na forum więc witam wszystkich :D
Mam pytanie odnośne instalacja brc sequent 24 która była zakładana w 2005r przejechane ma 80tyś/km,jeździ w bmw e34 525i 192km.Byłem na regulacji gazu niby pomogło ale nie zawiele mianowicie przerzuca mi z lpg na bp jak silnik ma większe obciążenie lub jak nie jest jeszcze rozgrzany mniej wiecej przed 80 stopni. Reduktor to genius 1500 i to dosyć stary model moim zdaniem nie trzyma ciśnienia.Chciałem sie dowiedzieć czy regenerować ten parownik czy lepiej nowy zamontować?? 480zł powiedziano mi w lublinie.Można do tej instalcji założyć inny parownik czy tylko brc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 12:11 

Dołączył(a): 2009-08-12, 10:24
Posty: 138
Lokalizacja: Świebodzice/Świdnica

Pomógł: 9 razy

Auto: MITSUBISHI LANCER
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Hana2000
Reduktor: 2x AC R 01
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: Evo IX
Kod Silnika: brak
Rok Produkcji: 2007h
Witam, zdecydowanie lepszy i trwalszy reduktor to Zavoli zeta , i 200zł zostanie na " jeden wtryskiwacz"
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 12:42 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28378
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2646 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
kosmos1990, zjawisko nowe w aucie? Bo nawet ten oryginalny sprawny reduktor BRC powodował podbieranie benzyny?
Poszukaj AC Ro1 250 bo ten wyżej polecany to za mało to twojego samochodu.
ac-r01-250-t18806.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 12:58 

Dołączył(a): 2009-08-12, 10:24
Posty: 138
Lokalizacja: Świebodzice/Świdnica

Pomógł: 9 razy

Auto: MITSUBISHI LANCER
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Hana2000
Reduktor: 2x AC R 01
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: Evo IX
Kod Silnika: brak
Rok Produkcji: 2007h
Zavoli Zeta S - to za słaby ??? , no chyba w Zamosciu bo tam inne drogi...
Pozdrawiam :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 13:06 

Dołączył(a): 2009-08-12, 10:24
Posty: 138
Lokalizacja: Świebodzice/Świdnica

Pomógł: 9 razy

Auto: MITSUBISHI LANCER
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Hana2000
Reduktor: 2x AC R 01
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: Evo IX
Kod Silnika: brak
Rok Produkcji: 2007h
Mirosław te pędzidełko ma tylko 150 koników , dlaczego polecasz AC R01 do 250koni ????? i twierdzisz że Zavoli S jest za słaby ??? ( sam wkładałeś go do 320 koni)
Moim zdaniem " zmień napoje " i zapraszany na szkolenie z montażu instalacji gazowych ... pozdrawiam serdecznie Marek że Świebodzic :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 13:10 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3322
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 203 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/MAZDA 6
Elektronika: STAG 300/ .../Q BOX PLUS
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../ACW03
Reduktor: 2 x AC R01/.../AC R01
Dysze: 2,5/.../2,8
Pojemność: 5216/2000/2300
Moc: 212/.../166
Kod Nadwozia: ZG/DS/GG
Kod Silnika: .../.../L3
Rok Produkcji: 1997/1972/2002
Marku jak pisze właściciel w pierwszym poście 192 KM. Więc zavoli powinien obrobić do momentu jak się zanieczyści, brc jest stykowy, a ac 250 KM byłby jak znalazł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 13:13 

Dołączył(a): 2009-08-12, 10:24
Posty: 138
Lokalizacja: Świebodzice/Świdnica

Pomógł: 9 razy

Auto: MITSUBISHI LANCER
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Hana2000
Reduktor: 2x AC R 01
Dysze: brak
Pojemność: 2000
Moc: 280
Kod Nadwozia: Evo IX
Kod Silnika: brak
Rok Produkcji: 2007h
Oki Davanti , pisałem o Zavoli S .... ( to Zavoli N jest dedykowany do 150 ) pozdrawiam serdecznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 15:36 

Dołączył(a): 2010-06-15, 22:41
Posty: 1637
Lokalizacja: PL

Pomógł: 176 razy

wstaw ac r01,czujnik temp z reduktora wstawisz w dodatkowy trojnik 3x16 przy reduktorze (pasuje na klej) ale trzeba pamietac ze jesli bedzie czujnik temp w trojniku to ma byc do dolu(babel powietrza-przeklamanie).sprawdzone


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 15:50 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3322
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 203 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/MAZDA 6
Elektronika: STAG 300/ .../Q BOX PLUS
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../ACW03
Reduktor: 2 x AC R01/.../AC R01
Dysze: 2,5/.../2,8
Pojemność: 5216/2000/2300
Moc: 212/.../166
Kod Nadwozia: ZG/DS/GG
Kod Silnika: .../.../L3
Rok Produkcji: 1997/1972/2002
gregor0819, a jaka jest różnica w oporności, ponieważ mi wychodzi, że to są te same czujniki, chyba, że miałem błąd pomiarowy ze względu na temperaturę na warsztacie. Na chwilę obecną wszystkie brc z reduktorem ac jeżdżą bez problemu na czujniku ac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 16:05 

Dołączył(a): 2010-06-15, 22:41
Posty: 1637
Lokalizacja: PL

Pomógł: 176 razy

DAVANTI napisał(a):
gregor0819, a jaka jest różnica w oporności, ponieważ mi wychodzi, że to są te same czujniki, chyba, że miałem błąd pomiarowy ze względu na temperaturę na warsztacie. Na chwilę obecną wszystkie brc z reduktorem ac jeżdżą bez problemu na czujniku ac.


nie sprawdzalem,zawsze wstawialem na orginale,czujnik dobrze pasowal wiec.. :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 19:57 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5651
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 232 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Ten od brc ma w środku jakiś układ, a nie sam termistor. Pewnie służy to zrobieniu jakiejś charakterystyki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 20:11 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3322
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 203 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/MAZDA 6
Elektronika: STAG 300/ .../Q BOX PLUS
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../ACW03
Reduktor: 2 x AC R01/.../AC R01
Dysze: 2,5/.../2,8
Pojemność: 5216/2000/2300
Moc: 212/.../166
Kod Nadwozia: ZG/DS/GG
Kod Silnika: .../.../L3
Rok Produkcji: 1997/1972/2002
mcjezioro, na dwóch przewodach raczej nie da się uzyskać nic z układu elektrycznego, to tylko pomiar oporu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 20:18 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5651
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 232 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Nie pamiętam dokładnie co tam jest, ale na pewno są jeszcze dodatkowe elementy bo rozebrałem go kiedyś.
Z tego co mi świta, są to po prostu rezystory i one mogą właśnie odpowiednim połączeniem wpływać na charakterystykę termistora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 20:30 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-06-17, 21:52
Posty: 3322
Lokalizacja: BYTOM Gombrowicza 95// KATOWICE Konduktorska 42

Pomógł: 203 razy

Auto: JEEP/CITROEN DS/MAZDA 6
Elektronika: STAG 300/ .../Q BOX PLUS
Wtryskiwacze: MAGIC FX/.../ACW03
Reduktor: 2 x AC R01/.../AC R01
Dysze: 2,5/.../2,8
Pojemność: 5216/2000/2300
Moc: 212/.../166
Kod Nadwozia: ZG/DS/GG
Kod Silnika: .../.../L3
Rok Produkcji: 1997/1972/2002
a może być , dlatego brc stosunkowo długo się przełącza w porównaniu do innych instalacji, mcjezioro, a rozbierałeś ten stary czujnik, który jest w starym geniuszu, czy ten aluminiowy, który jest w nowym, bo ten stary jak zauważyłem mierzył temperaturę gazu wychodzącego z reduktora bo był mocowany na wyjściu, a ten nowy jednak mierzy temperaturę płaszcza reduktora ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SEQUENT 24-wymiana reduktora
PostLink | Napisane: 2012-04-01, 20:52 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5651
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 232 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Rozbierałem swój czujnik, czyli ten mierzący temp reduktora. A że długo się przełącza, to nie wiem czy to wina czujnika, w końcu w połączeniu ze swoją instalacją wskazuje właściwie. Natomiast wydaje mi się, że winne jest umieszczenie tego czujnika. W G. MB jest maksymalnie daleko od węży wodnych i nawet "wymacałem" jak się ciepło stopniowo do niego przemieszcza. Kiedyś miałem "starszego" geniusa i na nim przełączał się szybciej, pewnie dla tego że tam czujnik był bliżej króćców wodnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO