Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-11-08, 10:49 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24338
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 913 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
kliknij w guzior WERSJA ECU - tam będzie podany model centrali.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-11-08, 11:15 

Dołączył(a): 2013-12-28, 17:56
Posty: 282
Lokalizacja: kraków

Pomógł: 3 razy

Auto: peugeot 306
Elektronika: stag4
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: alaska
Pojemność: 1600
Moc: 89
Kod Silnika: nfz
Rok Produkcji: 2000
sterownik taki:


Załączniki:
23379790_1712725142133740_1274579666_o.jpg
23379790_1712725142133740_1274579666_o.jpg [ 101.91 KiB | Przeglądane 1652 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-11-08, 11:18 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24338
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 913 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
podepnij się softem SQ24 lub FlySF

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-11-15, 18:21 

Dołączył(a): 2011-02-22, 19:44
Posty: 133
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Octavia
Elektronika: BRC sequent 24
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC genius mb 1500
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Witam!

Jakim programem mogę odczytać ten sterownik ze zdj.

Obrazek

I czy to prawda, że sterownik Sequent24 dopiero połączy się z laptopem gdy auto zaczyna pracować na gazie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 10:20 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24338
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 913 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
marcinas1983 napisał(a):
czy to prawda, że sterownik Sequent24 dopiero połączy się z laptopem gdy auto zaczyna pracować na gazie

nie prawda

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 15:52 

Dołączył(a): 2011-02-22, 19:44
Posty: 133
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Octavia
Elektronika: BRC sequent 24
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC genius mb 1500
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Już teraz to wiem... ogarnąłem temat i połączyłem się przez softa P&D 3.8 tak jak na początku chciałem tylko wcześniej nie zmieniłem portu aż tak daleko na liście jak dzisiaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-12-07, 06:13 

Dołączył(a): 2013-12-28, 17:56
Posty: 282
Lokalizacja: kraków

Pomógł: 3 razy

Auto: peugeot 306
Elektronika: stag4
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: alaska
Pojemność: 1600
Moc: 89
Kod Silnika: nfz
Rok Produkcji: 2000
Mam prośbę - potrzebuje pinologie wtyczki tego sterownika z zdjęcia.


Załączniki:
24989439_1754277971311790_74189781_n.jpg
24989439_1754277971311790_74189781_n.jpg [ 26.83 KiB | Przeglądane 1503 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-12-07, 17:58 

Dołączył(a): 2009-05-04, 21:02
Posty: 152
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 9 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: mb1500
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Nadwozia: Aerodeck
Kod Silnika: F20B3
Rok Produkcji: 1996
Piny wtyczki do diagnostyki czy gniazda na kompie

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-12-07, 23:03 

Dołączył(a): 2017-12-07, 22:56
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus MK1 1.8 16V
Elektronika: BRC Sequent 24.11
Wtryskiwacze: BRC
Pojemność: 1800
Rok Produkcji: 2000
Witam...
Siedzę już chyba z 4h na forum i przeglądam.
Moja instalacja LPG to BRC Sequent 24.11
Mam Focus MK1 1.8 16V, który nie ma MAP Sensora, tylko jest na przepławce MAF.
Czy jeżeli zakupie np.
http://allegro.pl/focus-mk1-czujnik-cis ... 21022.html
który daje ładny sygnał 0 - 5V i wepnę sobie go wężykiem do kolektora dolotowego (mam tam jedno zaślepione wejście) wtyczkę podepnę pod konektor do mapowani pojazdu przy sterowniku instalacji, a w programie Sequent P&D sobie wybiorę MAP OEM (a może BRC), powinno to zadziałać, czy muszę podłączyć ten czujnik MAP do zasilania gdzieś z wiązki auta i tylko sygnał podpiąć do centralki ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-12-08, 10:43 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28391
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2647 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
możesz dostawić "obcy" map


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-12-08, 14:25 

Dołączył(a): 2017-12-07, 22:56
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Focus MK1 1.8 16V
Elektronika: BRC Sequent 24.11
Wtryskiwacze: BRC
Pojemność: 1800
Rok Produkcji: 2000
No to wiem już napisałem, chodzi mi o to czy muszę wpiąć się w zasilanie tym MAPem w instalację auta czy może jak podłącze mapa takiego jak wyżej lub:
http://www.sklep.demot.pl/p2,,,,,,,,,10 ... 460ab.html
do instalacji LPG czy wystarczy ?? Chodzi mi o zasilanie takiego czujnika ... czy to 5V jest z instalacji z sterownika...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-12-08, 14:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1514
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 158 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
Czujnik map musi mieć zasilanie, obojętne czy z wiązki auta czy z wiązki instalacji gazowej (5V tak jak napisałeś).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2017-12-09, 05:57 

Dołączył(a): 2013-12-28, 17:56
Posty: 282
Lokalizacja: kraków

Pomógł: 3 razy

Auto: peugeot 306
Elektronika: stag4
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: alaska
Pojemność: 1600
Moc: 89
Kod Silnika: nfz
Rok Produkcji: 2000
piny prze sterowniku brc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2018-03-12, 15:39 

Dołączył(a): 2011-02-22, 19:44
Posty: 133
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Octavia
Elektronika: BRC sequent 24
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC genius mb 1500
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Mam pytanie odnośnie sterownika brc sequent 24. Czy w tym sterowniku mogę zrobić uaktualnienie oprogramowania do jakiejś nowszej wersji?? Poniżej zdj. wersji sterownika i oprogramowania...

Obrazek

Odczytuje go programem P&D, ale nie wiem czy do końca działa to jak należy. Z tego co zauważyłem sterownik nie reaguje na zmiany tip-in , czy tip-out, oraz na strategię zimnego silnika. Aktualizacja coś poprawi w działaniu tych funkcji czy to po prostu jest a i tak nie działa i działać nie będzie?? A chciałem to móc regulować bo moje auto ma standardowy objaw zimnego vaga. Udało mi się go zmniejszyć przy pomocy funkcji zubożenie OL, ale nie jest to do końca tak jak być powinno ( przydusza się przy dodawaniu gazu).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sequent P&D 3.03 & 3.06
PostLink | Napisane: 2018-03-12, 16:56 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24338
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 913 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
nie ma w brc funkcji, którą mógłbyś "leczyć" zimnego VAG-a

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 164 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO